امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوآرس: احساس می‌کنم تازه متولد شده‌ام

#1
مهاجم اروگوئه‌ای جدید بارسلونا بعد از نخستین تمرین گروهی با این تیم گفت که احساس می‌کند تازه متولد شده و بازیکن جدیدی شده است.
سوآرس: احساس می‌کنم تازه متولد شده‌ام 1لوئیس سوآرس سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد به بارسلونا پیوست تا در فصل جدید پیراهن این تیم را بر تن کند، هر چند این مهاجم اروگوئه‌ای دوران محرومیت چهار ماه خود را پشت سر می‌گذارد و نمی‌تواند در شروع رقابت‌های لیگا تیمش را همراهی کند.
سوآرس: احساس می‌کنم تازه متولد شده‌ام 1سوآرس چهار ماه از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد اما او می‌تواند در تمرین گروهی آبی-اناریها شرکت کند. این مهاجم اروگوئه‌ای برای نخستین بار در تمرین بارسلونا حضور یافت.
سوآرس در گفت‌وگویی که با شبکه تلویزیونی ایالت کاتالونیا داشت از احساس خود بعد از نخستین تمرین خود با پیراهن بارسلونا سخن گفت: "احساس می‌کنم تازه متولد شده‌ام. بسیار خوشحال هستم چرا که با تیم بزرگی همچون بارسلونا تمرین می‌کنم. دوست دارم بگویم که بعد از تمرین نخستم با بارسلونا احساس کردم که نخستین روزی است که فوتبال را شروع می‌کنم. من بازیکن جدیدی شده‌ام. خوشحالم که کار با هم تیمی‌های جدیدم را شروع کرده‌ام. من بی‌صبرانه در انتظار چنین روزی بودم و خوشحالم که رویایم برآورده شده است.
سوآرس در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بعد از گازگرفتن شانه جورجو کیلینی با محرومیت چهار ماهه از هر گونه فعالیت ورزشی همراه شد اما دادگاه عالی ورزش این اجازه را به او داد تا در تمرین گروهی آبی-اناریها شرکت کند. او ادامه داد: از باشگاه بارسلونا به خاطر حمایتی که از من داشت تشکر می کنم. سران این باشگاه بهترین برخورد را با من داشتند. من تاوان اشتباهی را که مرتکب شدم پس می‌دهم. از این اشتباه چیزهای زیادی یاد گرفتم. دیگر دوست ندارم به آن فکر کنم. الان رویای حضور در بارسلونا برای من عملی شده است. بسیار خوشحالم که پیراهن چنین تیم بزرگی را بر تن می‌کنم. می‌خواهم تمام تمرکزم را روی بارسلونا بگذارم. انگیزه زیادی برای کارکردن در این تیم دارم. می‌خواهم هواداران این تیم را شاد کنم. امیدوارم که بتوانم بهترین بازیهایم را با پیراهن بارسلونا به نمایش گذارم.
هر چند سوآرس روزهای بسیار خوبی را در آنفیلد پشت سر می‌گذاشت و فصل گذشته موفق شد به عنوان بهترین گلزن لیگ جزیره انتخاب شود اما باشگاه لیورپول با فروش او در ازای ۷۵ میلیون پوند موافقت کرد.
سوآرس: احساس می‌کنم تازه متولد شده‌ام 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Parsa**Barca
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شاهکار تازه تلویزیون
  عصر تازه تیم ملی با یک سرگروه تازه!
  جزئیات تازه از اختلاف پرسپولیس و کارگزار
  پول یا پوچ؛ خدشه‌ای تازه به اعتبار فوتبال ایران!
  اسکوچیچ: خون تازه‌ای به تیم ملی تزریق خواهد شد
  تازه‌ترین واکنش اینستاگرامی علی کریمی/ عکس
Shocked مقابل پرسپولیس ؛ همسر مرحوم پورحیدری: تا صبح گریه کردم روایتی تازه از باخت شش تایی ا
Wink تازه ترین شوک استوکس به پرسپولیس
  رونمایی از دوقلوهای تازه به دنیا آمده رونالدو
  از قائدی تا مصلح؛ تازه واردهای لیگ برتر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان