امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

#1
موتور آنریل (Unreal Engine) بدون شک اگه قوی ترین موتور صنعت بازیسازی نباشه یکی از قویترین هاست و برای مقایسه فقط کافیه به بازی هایی که توسط این موتور ساخته شده توجه کنیم .
سازنده ی این موتور شرکت معروف EPIC هست که تا به حال بازی هایی مثل سری Gears Of War رو با اون ساخته که تنها نمونه ای از قدرت این موتور هستند . این شرکت تا به حال سه نسخه ازین موتور رو ارائه داده :

Unreal Engine 1
Unreal Engine 2
Unreal Engine 3


و نسخه ی چهارم آنریل انجین هم که سال 2005 اعلام شد در حاله ساخته و پیش بینی میشه تا سال 2012 به اتمام برسه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

Unreal Engine 1
اولین نسخه ی آنریل انجین بود . مهم ترین بازی که با این موتور ساخته شد بازی Unreal Tournament بود .
زبان ساده ی اسکریپت نویسی اون و ساختار نوی موتور باعث محبوبیت زیاد اون در اون زمان شد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

Unreal Engine 2

نسخه ی دوم موتور آنریل بود که با اون بازی هایی مثل Unreal Tournament 2003 درست شد . این نسخه نسبت به نسخه ی قبل خیلی کاملتر شده بود و از لحاظ گرافیکی هم پیشرفت زیادی کرده
بود .

Unreal Engine 3

[پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین 1
سومین نسخه ی آنریل انجین . این موتور در این نسخه پیشرفت خیلی عظیمی کرده بود . وقتی بازیهاش اومدن تقریبا همه ی ما فهمیدیم که با یه نسل جدید توی بازی های کامپیوتری مواجهیم . بازی هایی که با این موتور ساخته شده بودند دارای گرافیک خارق العاده و گیم پلی بسیار روان و فیزیک عالی و تمام مشخصات دیگه ی یه بازی عالی بودن . نمونه ی بارزش بازی خود شرکت Epic هست که تحت عنوان Gears Of War منتشر شد و طرفداران خیلی زیادی برای خودش بدست آورد . جامعه ی بازیسازا همیشه به این موتور به چشم یک رویای دست نیافتنی نگاه میکردن تا اینکه ..دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

و اکنون UDK ...

[پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین 1
در سال 2009 بود که شرکت Epic بطرز عجیب و البته خوشحال کننده ای تصمیم گرفت موتورش رو بطور رایگان برای استفاده های غیر تجاری منتشر کنه . این خبر برای بازی ساز های آزاد خبری عالی بود چون الان دیگه همه به یکی از قویترین موتور های دنیا دسترسی دارن !
UDK در حقیقت همون نسخه ی باینری موتور UE3 هست که اونو میتونید بصورت رایگان از سایتش دریافت کنید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

همان انجین Unreal 3 است ... پلت فرم قدرتمند و حرفه ای ساخت بازی. تمام چیزی که برای ساخت یک بازی عالی احتیاج خواهید داشت. UDK برای کیست؟
هر کس. همه کس. اگر شما ایده ای برای گیم دارید که برای پیاده سازی نیاز به یک پلت فرم دارد، UDK برای شماستدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.
چرا UDK؟
چون توانایی، قدرت و انعطاف موتور Unreal Engine 3 را دارد. این ابزارها توسط طیف وسیعی از گروه های حرفه ای استفاده شده اند و امتحان خود را پس داده اند. راه بهتری برای ساخت بازی با Unreal Engine 3 وجود ندارددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

حداقل سیستم مورد نیاز :



  • Windows XP SP2 or Windows Vista
  • 2.0+ GHz processor
  • 2 GB system RAM
  • SM3-compatible video card
  • 3 GB free hard drive space


سیستم پیشنهادی :



  • Windows Vista 64 SP2
  • 2.0+ GHz multi-core processor
  • 8 GB System RAM
  • NVIDIA 8000 series or higher graphics card
  • Plenty of HDD space



بعضی از قابلیت های UDK که در هیچ کجا نمی بینید !! :


FaceFX



[پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین 1


یک قابلیت که با آن می توانید با استفاده از یک فایل صوتی ، برای صورت شخصیت مورد نظر خود حرکت درست کنید ( با استفاده از یک فایل صوتی ، شخصیت بدون نیاز به هیچ دخالتی از طرف شما قادر به تکلم خواهد بود !!! )




Speed Tree
[پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین 1

قابلیتی جدید که با آن می توانید جنگل و درخت و ... را به صورت ریل تایم و با قابلیت انیمیشن گذاری ! همه ی درختان این جنگل از قوانین فیزیکی استفاده می کنند !!!!




Destructible Environments

[پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین 1

با استفاده از این تکینیکی که آنریل در خدمت شما گذاشته می توانید اجسام شکستی ، صحنه های انفجاری و ... را به راحتی هرچه تمام تر و کیفیتی هرچه بهتر بسازید _( برای این کار پنجره ای مخصوص وجود دارد )
پاسخ
 سپاس شده توسط Albert wesker
آگهی
#2
این طور که پیداست متورش حرف نداره فقط باید یه معلم بالا سرت باشه موبه مو بهت یاد بده و من حاضرم کل دارایی زندگیمو بدم که یکی بیاد و بهم این موتور رو همش رو به طور حرفه ای آموزش بده ... پولش هرچی باشه حاضرم بده حتی بالای ا ملیون !
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش ساخت خشاب اسلحه ( آپگرید اسلحه ) Unreal Script
  آموزش ساخت خشاب اسلحه ( آپگرید اسلحه ) Unreal Script

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان