امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیگر مشهور سریال کوزی گونی در فیلم کارگردان ایرانی!

#1
بازیگر مشهور سریال کوزی گونی در فیلم کارگردان ایرانی! 1


محسن محسنی‌نسب فیلم «مجانی» را با بازیگرانی از ایران، مصر، ترکیه، فرانسه می‌سازد ولی این کارگردان هنوز نمی داند مجوز استفاده از بازیگران خارجی مدنظرش را دارد یا خیر.
محسن محسنی‌نسب کارگردان و تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که برای آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «مجانی» همچنان در انتظار تصمیم نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استعلام بازیگران خارجی است، گفت: در گذشته زمانی که یک کارگردان همزمان با درخواست پروانه ساخت، اسامی بازیگران ایرانی و یا خارجی فیلمش را به وزارت ارشاد ارائه می داد این وزارتخانه در صورتی که بازیگری بنا به هر دلیلی مشروعیت بازی نداشت به کارگردان توصیه می کرد از آن فرد در فیلمش استفاده نکند. در گذشته کارگردان و تهیه‌کننده در جلسه‌ای خصوصی از سوی ارشاد مطلع می‌شدند که فلان بازیگر ممنوع الکار است.

کارگردان فیلم سینمایی «شانه دوست» بیان کرد: اما در مورد حضور بازیگران خارجی در فیلم های ایرانی باید بگویم که من در فیلم هایی چون «یاس های وحشی» و «شیرهای جوان» تجربه استفاده از بازیگران خارجی را داشته‌ام. علاوه بر من کارگردانان دیگری از جمله حمید بهمنی، جمال شورجه، مازیار میری، اصغر فرهادی و ... نیز از بازیگران خارجی در فیلم‌های خود استفاده کرده‌اند، اما هیچ‌گاه کارگردان مجبور نبود منتظر استعلام و یا تایید بازیگر خارجی از نهادی غیر از وزارت ارشاد باشد. در واقع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شعور کارگردان ها اعتماد داشت و اجازه می داد آنها بر اساس چارچوب و قوانین حاکم بر کشور بازیگر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این که سازمان سینمایی اعلام کرده است که وزارت امور خارجه وظیفه تایید صلاحیت بازیگران خارجی در سینمای ایران را دارد، آیا برای استعلام بازیگران مورد نظر به وزارت امور خارجه رفته است یا خیر؟ توضیح داد: وزارتخانه ما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و من به عنوان یک کارگردان تنها این وزارتخانه را می شناسم. چطور در سال های قبل نیازی نبود که وزارت امور خارجه در این زمینه نظر بدهد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارتخانه مستقل است و دخالت دادن وزارتخانه ای دیگر در فعالیت های این وزارتخانه نوعی توهین به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

کارگردان فیلم سینمایی «کریستال» تاکید کرد: قطعا نباید برای سینمای ایران از بازیگران خارجی معلوم الحال استفاده کنیم و من مطمئن هستم که کارگردانان ما به درستی بازیگران مورد نظر خود را انتخاب می کنند. اما نباید فراموش کرد که یک کارگردان برای فیلم خود از بازیگری استفاده می کند که تا امروز فیلم های غیر اخلاقی بازی نکرده است، اما ما نمی دانیم این افراد بعد از بازی در یک فیلم ایرانی و در آینده در چه فیلم هایی بازی می کنند.

محسنی‌نسب گفت: این مشکل برای برخی از کارگردانان ما پیش آمده است. به عنوان مثال دارین حمزه بازیگر لبنانی در یکی از فیلم های ایرانی بازی کرد و بعدها در فیلم های غیراخلاقی حضور یافت. این دیگر برعهده کارگردان ایرانی نیست که در آینده بازیگران خارجی در چه فیلم هایی بازی می کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریعتر تایید نهایی از سوی وزارت ارشاد برای ساخت فیلم سینمایی «مجانی» صادر شود. این فیلم سینمایی یک اثر متفاوت درباره کودکان سوریه ای است. در این فیلم تمام تلاش خود را می کنم تا وضعیت سخت مسلمانان در جنگ های منطقه ها را به تصویر کشم.

محسنی نسب در پایان گفت: در این فیلم سینمایی علاوه بر کیوانچ تاتلیتوگ بازیگر ترکیه ای دو بازیگر سرشناس دیگر از کشورهای فرانسه و مصر نیز بازی می کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط BEHI50
آگهی
#2
:bighug:vooooooooy kuzey nafase   25r30
پاسخ
 سپاس شده توسط αѕтer


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان