امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش بازیکنان رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا

#1
بازیکن رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا به این قهرمانی واکنش نشان دادند.
واکنش بازیکنان رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا 1رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) با برتری دو بر صفر برابر سویا فاتح سوپر جام اروپا شد تا نتایج خوب آنچلوتی با رئال مادرید ادامه داشته باشد.
بازیکنان رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا به این قهرمانی واکنش نشان دادند.
کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در واکنش به قهرمانی این تیم در سوپر جام، گفت: کسب قهرمانی همیشه لذت بخش است. ما با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
بنزما در ادامه، گفت: هم تونی کروس و هم خامس رودریگس اولین بازی‌شان را با رئال مادرید انجام دادند و فکر می‌کنم هر دو در اولین بازی بسیار خوب ظاهر شدند. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و به هم کمک خواهیم کرد تا تیم موفق شود. مهم نیست چه کسی در زمین مسابقه بازی می‌کند. مهم این است که ما بتوانیم به رئال کمک کنیم تا نتیجه‌ بگیرد.
بنزما در ادامه در واکنش به انتقال رادامل فالکائو به رئال مادرید، گفت: طبیعی است که باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنان بزرگی باشد. من در رئال خوشحالم و در این تیم خواهم ماند تا بتوانم قهرمانی‌های زیادی را کسب کنم.
مهاجم فرانسوی رئال مادرید درباره احتمال کسب شش قهرمانی در یک سال، گفت: این امکان هست که ما بتوانیم در یک سال شش قهرمانی را کسب کنیم. ما نسبت به فصل قبل قوی‌تر هستیم.
گرت بیل شب گذشته به همراه رئال مادرید توانست در کشورش به قهرمانی در سوپر جام اروپا برسد. بیل در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست همکاری خوبی با کریستیانو رونالدو داشته باشد.
بازیکن ولزی رئال مادرید پس از کسب قهرمانی با این تیم، گفت: شب خیلی خوبی داشتم. این که در کشور خودت و در شهری که در آن بزرگ شدی به قهرمانی برسی اتفاق بسیار خوبی است. امشب را هرگز فراموش نمی‌کنم. خیلی از دوستان و خانواده من در ورزشگاه بودند. قبل از مسابقه خیلی‌ها بلیت این مسابقه را از من خواستند. خیلی هیجان زده شدم که آنها را در ورزشگاه دیدم. اما صرف نظر از همه چیز قهرمانی با رئال مادرید برای من مهم‌تر است.
ستاره ولزی رئال مادرید درباره حضور بازیکنان زیاد در خط حمله رئال مادرید،‌گفت: این که تیم ما مهاجمان زیادی دارد اصلا چیز بدی نیست، چرا که دست مربی را باز می‌گذارد که با توجه به شرایط هر مسابقه از بازیکنان خاصی استفاده کند. علاوه بر این حس رقابت بین مهاجمان بالا می‌رود و این به سود تیم است. هر دو بازیکن جدیدی را به خدمت گرفته‌ایم به خوبی خودشان را در ترکیب جا انداخته‌اند. آنها امشب در برابر سویا نمایش خوبی داشتند.
بیل در پایان گفت: همه تلاش می‌کنیم که در این فصل مثل فصل قبل در لیگ قهرمانان افتخار کسب کنیم و بتوانیم در لیگا نیز قهرمان شویم.
سرخیو راموس، پس از جام جهانی تلخی که به همراه اسپانیا پشت سر گذاشت، توانست سوپر جام اروپا را به کلکسیون خود اضافه کند.
او پس از پایان مسابقه گفت: فصل را خیلی خوب شروع کردیم. با یک قهرمانی جدید تلاش زیادی کردیم که بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. خو‌شبختا‌نه با این شروع می‌توانیم امیدوار باشیم که این فصل مانند فصل قبل موفقیت زیادی را کسب کنیم. ما امشب برابر سویا بسیار مستحکم ظاهر شدیم و کاملا شایسته پیروزی بودیم.
راموس در ادامه گفت: در فوتبال تاریخچه و مکتب رئال مادرید باعث می‌شود که همیشه فشار زیادی روی بازیکنان باشد. فشاری برای کسب موفقیت و پیروزی‌های بیشتر. رئال مادرید همیشه با قهرمانی به این جایگاه رسیده است و ما باید همیشه برای کسب قهرمانی در رئال مادرید بازی کنیم.
واکنش بازیکنان رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا 1
پاسخ
 سپاس شده توسط یزدان شیر ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، mohsenniceboy ، ☢ദᗩஸO1D☢
آگهی
#2
حسودBlushBlush
پاسخ
#3
ممنونAngelAngelAngryBlushConfusedHuhHeartExclamation
پاسخ
#4
من یک رئالی خفنم
و به بردن تیمم و قهرمان سوپرجام اروپا شدنش افتخار میکنم
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  دیاباته قید جشن قهرمانی را هم زد
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان