امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اینتر میلان مدل اریک توهیر را بیشتر بشناسید

#1
اینتر میلان مدل اریک توهیر را بیشتر بشناسید 1
لوگوی اینترمیلان

در اکتبر 2013 و زمانی که اریک توهیر به همراه دیگر شریکان وی، روسان روسلانی و هندی سوئتجو 70 درصد از سهام باشگاه اینتر، را خریداری کردند. اریک توهیر رسما به عنوان رئیس جدید این باشگاه به هواداران معرفی شد، او بیست و یکمین رئیس باشگاه در طی 106 سال قدمت باشگاه اینتر محسوب می شد. اولین رئیس غیر ایتالیایی تاریخ اینتر صحبت از کلید زدن پروژه ای جدید را برای این باشگاه کرد. در زمانی که هواداران اینتر از رئیس جدید باشگاهشان انتظار خرید های گران قیمت را داشتند، حرف های اریک توهیر کمی نا مفهوم به نظر می رسید، اما با گذشت زمان، کم کم می شد معنی حرف های توهیر را بهتر درک کرد.

با نزدیک شدن به پایان فصل گذشته، جدایی دیگو میلیتو و والتر ساموئل قطعی به نظر می رسید، اما در هفته های پایانی، خبر خداحافظی کاپیتان افسانه ای باشگاه اینتر از فوتبال، هواداران نراتزوری را شوکه کرد، . داستان به همینجا ختم نشد. در حالی که هواداران انتظار کاپیتانی استبان کامبیاسو را داشتند، باشگاه اعلام کرد که "ال کوچو" نیز از جمع نراتزوری ها  جدا خواهد شد. سر انجام چهار بازیکن آرژانتینی اینتر و آخرین بازماندگان نسل طلایی این تیم که موفق به کسب سه گانه شده بودند، آخرین بازی خود را برای این تیم در سکوت ورزشگاه "مارک آنتونیو بنتگودی" در برابر کیه وو انجام دادند و وداعی غریبانه از نراتزوری داشتند. به درخواست رئیس جدید اینتر، شماره 4 این باشگاه به احترام بازیکن افسانه ای این تیم خاویر زانتی برای همیشه بایگانی شد.

توهیر که از زمان آمدنش، با ملاقات با اسطوره های باشگاه اینتر، پروژه جدیدش را پی ریزی کرده بود، پس از پایان فصل، به سرعت تغییرات جدید اینتر را کلید زد. او از فرصت بازی پیشکسوتان دو تیم اینتر و رئال مادرید استفاده کرد و برای افزایش فعالیت های تجاری باشگاه، از امکانات و زیر ساخت های این باشگاه متمول اسپانیایی دیدن کرد. پس از آن، طی صحبت هایی که مطرح شده بود، خاویر زانتی را به عنوان اسطوره باشگاه، به سمت نایب رئیس باشگاه انتخاب کرد. تغییرات ساختاری باشگاه به همینجا ختم نشد و او مایکل بولینگ بروک که در منچستر یونایتد سابقه فعالیت در بخش های تجاری این باشگاه را داشت و دان چارد که یک متخصص بازاریابی است و با شرکت هایی نظیر کوکا کولا، پلی استیشن، ال جی، آدیداس، رد بول و یک بانک امریکایی سابقه همکاری دارد را برای افزایش جریان مالی  به تیم تجاری باشگاه اضافه کرد. همچنین توهیر از لوگوی جدید باشگاه اینتر نیز رو نمایی کرد، لوگویی که شاید باید دقایقی وقت گذاشت تا تفاوت آن را با لوگوی قبلی متوجه شد. پیراهن جدید اینتر نیز با طرحی متفاوت نسبت به سال های گذشته رو نمایی شد که به منظور افزایش فروش پیراهن های باشگاه بوده است.

در بحث مربی اما توهیر ترجیح داد با والتر ماتزاری همکاری اش را ادامه دهد. هر چند آ اس ادعا کرده بود که توهیر پیشنهادی را به دیگو سیمئونه با چک سفید امضا داده بوده است که البته ال چولو ترجیح داد در اتلتیکو بماند.اگر چه نتایج ماتزاری در فصل قبل چندان رضایت بخش نبود، اما توهیر پس از جلساتی که با این مربی برگزار کرد،در نهایت تصمیم گرفت که به همکاری با او ادامه دهد.شاید توهیر جسارت ماسیمو موراتی را دارا نباشد. اما به خوبی نشان داده از هوش و تیز بینی خاصی در تمام امور باشگاه برخوردار است. از جمله خواسته های توهیر از ماتزاری می توان به استفاده از سیستم های مختلف و انعطاف پذیری تاکتیکی اشاره کرد . ماتزاری تا حدودی سعی کرده به این اهداف پایبند باشد.

اینتر جدید بر پایه بازیکنان جوانی مانند کواچیچ و ایکاردی و به کاپیتانی آندرا رانوکیا شکل خواهد گرفت. توهیر می خواهد ترکیب تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه باشد. در خرید بازیکنان نیز می توان رد پایی از درآمد زایی را دید. نمونه آن خرید نمانیا ویدیچ است که علاوه بر استفاده از قابلیت ها و تجربه های این بازیکن، اهداف اقتصادی نیز پشت این خرید بوده است. بازیکنانی مانند یان ام ویلا و دودو و اوسوالدو نیز به تیم اضافه شده اند  و گری مدل نیز به زودی به ترکیب نراتزوری اضافه خواهند شد. اگر چه خرید چنین بازیکنانی با آن چیزی که مد نظر هواداران است، فاصله زیادی دارد، اما مجموعا می توان گفت که نسبت به تابستان های سال های اخیر، خرید های هوشمندانه تر و عقلانی تری صورت گرفته است.

اینتر مدل اریک توهیر ابتدا به دنبال رساندن باشگاه به ثبات مالی و افزایش فعالیت های تجاری است. و سپس پس از موفقیت در این عرصه،  به دنبال ساختن تیمی قدرتمند خواهد بود. این هدف طبیعتا مستلزم صبر چند ساله است. تا کنون، توهیر نشان داده، نسبت به سال های آخر ریاست موراتی در اکثر امور باشگاه، با برنامه ریزی بهتر و دقیق تری عمل کرده است. او گفته است  بازیکنانی که پیشنهاد اینتر را رد کرده اند، پشیمان خواهند شد.برای به بار نشستن نتیجه و اهداف کلی باشگاه که نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است ، باید چندین سال صبر کرد...
اینتر میلان مدل اریک توهیر را بیشتر بشناسید 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  رسمی؛ تاتنهام نه، اریک تن هاخ با آژاکس تمدید کرد
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...
  ستاره اینتر تسلیم شد؛ فردا جراحی مینیسک زانو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان