امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پدر علیرضا حقیقی: باید هر چه زودتر پسرم را داماد کنیم!

#1
علیرضا را می‌توان جوان‌ترین دروازه‌بان دهه هشتاد پرسپولیس دانست. علیرضا 11 ساله بود که فوتبال را از نونهالان پرسپوليس آغاز کرد. پدرش را اولین مربی خود در فوتبال می‌داند و معتقد است تمرینات دوران کودکی او را سریع‌تر به سمت هدفش سوق داده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پدر علیرضا حقیقی: باید هر چه زودتر پسرم را داماد کنیم! 1
بعد از نونهالان به نوجوانان رفت و بعد هم مستقیما راهی تیم بزرگسالان پرسپوليس شد. شاید وقتی در ابتدای حضور در پرسپوليس علیرضاحقیقی به عنوان دروازه‌بان در فهرست پرسپوليس قرار گرفت، کمتر کسی فکر می‌کردحقیقی به مرد شماره یک این پست تبدیل شود. او اولین دروازه‌بان پرسپوليس بود که به اروپا ترانسفر شد و بعد هم در حالیکه کمتر کسی فکرش را می‌کرد، به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل بازی کرد. حقیقی با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول توانست نمره قبولی بگیرد. هر چند در دیدار با بوسنی سه گل دریافت کرد اما روی هیچ‌کدام از آنها مقصر نبود. حالا باید منتظر آینده‌ای جدید برای این دروازه‌بان جوان باشیم. فرصتی کوتاه دست داد تا با علیرضا و پدرش به گفت‌وگو بنشینیم.
متولد 12 اردیبهشت ماه 1367 در تهران هستم یک خواهر بزرگتر از خودم دارم. پدرم شغل آزاد دارد و مادرم نیز خانه‌دار، پدرم هم متولد تهران هستند ولی اصلیت ما به ترک‌های زنجان برمی‌گردد. از کودکی عشق فوتبال و دروازه‌بانی داشتم برای همین بیشتر اوقاتم به فوتبال می‌گذشت تا این که تصمیم گرفتم به طور رسمی و حرفه‌ای وارد دنیای فوتبال شوم برای همین کارم را از تیم‌های پایه شروع کردم.
ملی‌پوش شدن آرزوی همه فوتبالی‌ها
به نظر من، هر فوتبالیستی که حتی در کوچه بازی می‌کند، آرزو دارد روزی پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. من هم یکی از اهداف بزرگم رسیدن به تیم‌ملی بود. خدا را شکر به دور از حاشیه و به دور از هر سر و صدایی تمریناتم را ادامه دادم و در حالی که همه مرا فراموش کرده بودند با کمک خدا توانستم در هر سه بازی تیم ملی در جام‌جهانی سنگربان تیم‌ملی باشم.
به استقلال نمی‌روم
علیرضا می‌گوید: من پرورش یافته باشگاه پرسپوليس هستم و در هیچ تیمی غیر از پرسپوليس بازی نکردم. تمام رده های سنی را در این باشگاه گذراندم تا به تیم بزرگسالان رسیدم. کارم را از نونهالان پرسپوليس شروع کردم تا به نوجوانان پرسپوليس رسیدم و من برای پرسپوليس خیلی صبر کردم. آن زمان که من به پرسپوليس پیوستم دروازه‌بان‌های بزرگی در این تیم بودند. داود فنایی، مهدی واعظی، فرشید کریمی، حسن رودباریان و... که همگی سابقه دروازه‌بانی تیم ملی را داشتند. با وجود چنین دروازه‌بان‌های بزرگی من هیچ وقت ناامید نشدم و برای رسیدن به هدفم تلاش کردم. نیمکت‌نشین بودم ولی اینقدر تلاش کردم تا بتوانم اعتماد مربیانم را جلب کنم. حالا هم بعد از جام‌جهانی حرف از رفتن به استقلال مطرح شده که ضمن احترام به همه هواداران استقلال و آقای قلعه‌نوعی باید بگویم که من فرزند پرسپوليس هستم و در ایران به جز این تیم برای تیم دیگری بازی نخواهم کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پدر علیرضا حقیقی: باید هر چه زودتر پسرم را داماد کنیم! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]
علیرضا نان قلبش را می‌خورد
پدرمی‌گوید: «علیرضا متعلق به باشگاه پرسپولیس است و همیشه خودش را مدیون این تیم می‌داند. وقتی پسرم به روبین کازان رفت، آقای دایی و رویانیان به او اعلام نیاز کردند و قرار شد علیرضا برای کمک به پرسپوليس به ایران باز گردد. علیرضا به ایران آمد ولی فرصتی برای بازی پیدا نکرد و برای همین به لیگ پرتغال رفت. در آنجا کارش را بی‌سروصدا انجام داد و توانست نظر مساعد کی‌روش را جلب کند و خدا را شکر به عنوان دروازه‌بان اول ایران در جام‌جهانی بازی کرد. البته من مطمئن بودم که پسرم گلر اول تیم ملی خواهد بود و به توانایی‌هایش اعتقاد داشتم.»
باید آرزوهای بزرگ داشت
اگر هدفم رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا نبود، اینقدر زود فوتبال را شروع نمی‌کردم. به نظر من غیرممکن وجود ندارد. آدم باید همیشه فکر بزرگ و آرزوی بزرگ داشته باشد. به فوتبال انگلیس، ایتالیا و اسپانیا و در کل کشورهای صاحب سبک در فوتبال که لیگ‌های خوبی دارند علاقه‌مندم و دوست دارم اگر فرصت شد، بتوانم در یکی از این لیگ‌ها به فوتبالم ادامه بدهم.
علیرضا و خانواده
پدر می‌گوید باور کنید قبل در هر بازی من و مادرش پای تلویزیون می‌نشستیم و برای علیرضا و همه بازیکنان دعا می‌کردیم. مادرش که استرس زیادی داشت و هنگام بازی‌ها فقط ذکر می‌گفت. خود علیرضا هم ارتباط عاطفی خاصی با خانواده‌اش دارد. او قبل از هر بازی زنگ می‌زد و با من و مادرش صحبت می‌کرد تا انرژی بگیرد.
من از موفقیت علیرضا در جام‌جهانی خیلی خوشحالم او پرچم همه جوانان ایرانی را بالا برد و نشان داد جوان ایرانی شایسته بهترین‌هاست. همه دیدید پس از بازی با نیجریه، پیراهن او را به موزه فیفا بردند و پسرم چقدر مورد توجه فیفا عمومی قرار گرفت. [url=http://www.niksalehi.com/newspaper/view/060735.php]علیرضا نمونه بارز یک جوان شایسته ایرانی است جوانی مومن و خانواده دوست که همیشه به او یاد داده‌ام پایبند ارزش‌ها باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پدر علیرضا حقیقی: باید هر چه زودتر پسرم را داماد کنیم! 1
دامادی علیرضا آرزوی من!
بعد از بازی‌های تیم ملی پیشنهادات زیادی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
علیرضا
آمد و از جمله بازی در هالیوود و حضور در تیزرهای تبلیغاتی، ولی پسرم می‌‌خواهد تمرکزش فقط روی فوتبالش باشد. همین حالا هم از لیگ‌های معتبر اروپایی پیشنهادات چشمگیر دارد و ان‌شاءاله در فرصتی مناسب بهترین تصمیم را برای آینده‌اش خواهد گرفت.
من و مادرش برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
علیرضا
آرزوهای زیادی داریم و دل‌مان می‌‌خواهد هر چه زودتر او را در لیگ‌های معتبر اروپایی ببینیم و شاهد موفقیت‌هایش باشیم. راستش را بخواهید دوست داریم هر چه زودتر پسرمان را داماد کنیم و نوه‌مان را در آغوش بگیریم. البته همه چیز به خود علیرضا بستگی دارد و ما هم مثل همیشه حمایتش می‌کنیم.
با هم رفیقیم
از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کودکی علیرضا همین
را به شما بگویم که روزی نبود ما با هم فوتبال بازی نکنیم. هر روز یقه مرا می‌گرفت و می‌گفت باید به من شوت‌بزنی و شیرجه بروم. از دست من و علیرضا یک شیشه یا لوستر سالم در خانه نمانده بود. هنوز هم که هنوز است من و علیرضا با هم رفیق هستیم و محرم اسرار یکدیگریم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پدر علیرضا حقیقی: باید هر چه زودتر پسرم را داماد کنیم! 1
آن گل لعنتی!
علیرضادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
توانست اولین دروازه‌بان ایران باشد که یک بازی بدون گل خورده را در جام‌جهانی تجربه کند. او در بازی با نیجریه فوق‌العاده بود و مقابل آرژانتین هم توپ‌های بازیکنان بزرگ جهان را دفع می‌کرد. آن بازی تنها چند دقیقه کم آوردیم و همه دیدید که روی گل مسی علیرضا خیلی تلاش کرد ولی مسی روی نبوغش توانست به ایران گل بزند.
پدر علیرضا حقیقی: باید هر چه زودتر پسرم را داماد کنیم! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘ ßαÐ-þʘy ✘ ، sbinam ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، Berserk ، حقوقدان انجمن
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  طاهری: سعی می‌کنیم از گروه چهار آسیا صعود کنیم
Clocket زنگ خطر برای علیرضا بیرانوند
  آب پاکی سرمربی آنتورپ روی دست بیرانوند/ علیرضا بازهم دور از ترکیب
  پدر ستاره یونایتد: پسرم در انگلیس خوشحال نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان