امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آزمون: گل من آزمونی بود نه زلاتانی

#1
ین اولین گل من بعد از نامزدی‌ام بود. به همین دلیل این گل را به همسرم و البته خانواده‌ام تقدیم کردم
آزمون: گل من آزمونی بود نه زلاتانی 1وقتی در هفته اول و بازی افتتاحیه لیگ روسیه، تیمش مقابل اسپارتاک یکی از مدعیان سنتی فوتبال روسیه گلباران شد، با چشمانی اشکبار پا به رختکن گذاشت. اشک‌هایی که نشان می‌دادند مسی ایرانی هنوز هم غرق در عواطف و احساسات یک بازیکن جوان است. در تابستان داغ اروپا شایعات هیجان انگیز فراوانی درباره حضورش در یک تیم بزرگ شنیده می‌شد و هر روز نام‌های جذابی از آرسنال و لیورپول در انگلیس و میلان و یوونتوس در ایتالیا و البته بارسای بزرگ به گوش می‌رسید اما در نهایت هیچ‌کدام از این رویاهای طلایی تعبیر نشدند تا سردار فوتبال ایران برای یک فصل دیگر در روبین کازان باقی بماند. بعد از شکست ۴ - صفر هفته نخست و تک موقعیت‌هایی که آزمون ساخت و البته به تور نرسید، نوبت به بازی هفته دوم برابر ترک گروزنی رسید.
آزمون: گل من آزمونی بود نه زلاتانی 1آزمون می‌دانست که اگر می‌خواهد دوباره در رختکن گریه و زاری نکند، باید تمام هنرش را در مستطیل سبز به کار بگیرد. هنری که از او ستاره میدان ساخت و به روبین کازان کمک کرد تا از شکست، فرار و اولین امتیاز خودش را در فصل جدید کسب کند. سردار در این بازی از ابتدا به زمین رفت و در دقیقه ۸۷ گل تساوی روبین کازان را به ثمر رساند تا جلوی شکست تیمش مقابل ترک گروزنی را بگیرد. گل آزمون در این دیدار دویستمین گل خارج از خانه باشگاه روبین کازان بود.
آزمون درباره این گل می‌گوید: «ما موقعیت‌هایی داشتیم که دروازه حریف را باز کنیم اما آنها یک گل زدند تا ما سراپا حمله شویم. خوشحالم که توانستم گل تساوی را در دقایق پایانی بزنم. تیم ما به این گل نیاز داشت چون اگر این گل را نمی‌زدیم، دومین شکست متوالی را کسب می‌کردیم و این برای روبین کازان خیلی بد بود. قرعه به نام من افتاد که دروازه ترک را باز کنم و از این بابت خیلی خوشحالم.»
گل سردار شبیه گل‌های زلاتان ابراهیموویچ بود؛ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن که در به ثمر رساندن این گل‌ها تخصص دارد. سردار در پاسخ به این سوال که گلت زلاتانی بود، به شوخی می‌گوید: «گلم آزمونی بود نه زلاتانی. از شوخی گذشته باید بگویم که من از مهاجمان بزرگ دنیای فوتبال الگوبرداری می‌کنم تا به بهترین شکل برای روبین کازان بازی کنم.» سردار می‌توانست در این بازی درخشش خود را کامل کرده و سه امتیاز شیرین به تیمش هدیه کند. ستاره ایرانی می‌توانست یک گل دیگر هم به ثمر برساند اما ضربه او به تیرک دروازه اصابت کرد. سردار با حسرت از این ضربه صحبت می‌کند: «آخ، چه می‌شد اگر ضربه‌ام به داخل دروازه می‌رفت. توپ را از میان پای دروازه‌بان زدم اما لحظه آخر به پای او سابید و کمی تغییر جهت داد. این هم از بدشانسی من بود که این توپ به گل تبدیل نشد.»
بعد از به ثمر رساندن گل، سردار آزمون با دست خود علامت قلب را نشان داد. او در این باره می‌گوید: «این اولین گل من بعد از نامزدی‌ام بود. به همین دلیل این گل را به همسرم و البته خانواده‌ام تقدیم کردم. امیدوارم از این به بعد هم بتوانم در گلزنی موفق باشم.» اما بازی بعدی روبین کازان. سردار می‌گوید: «به مسکو آمدیم. یک روز استراحت داده‌اند تا ریکاوری کنیم. دو روز دیگر هم در مسکو می‌مانیم تا به مصاف آرسنال تاله برویم. امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم و اولین برد خود را کسب کنیم.»
آزمون: گل من آزمونی بود نه زلاتانی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ana ss7 ، **bardia**
آگهی
#2
عاشقتم سردار
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  نمره خیلی خوب برای آزمون
  زنیت به گل ۳۴ آزمون توجه کرد(عکس)
  آزمون بهترین بازیکن زنیت شد
  واکنش سردار آزمون به شکست در برابر روبین
  سردار آزمون چهارمین انتقال گران قیمت زنیت
  وضعیت نامشخص مصدومیت سردار آزمون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان