امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ارگ آنکارا

#1
یکی از جاذبه های باستانی و البته ملی در آنکارا چیزی به نام ارگ آنکاراست که یکی از نماد های ترکیه است و برای مردم این ملت بسیار مهم است. این ارگ در یک مکان مرتفع از آنکارا و در مرکز شهر ایجاد شده است و نماد آنکاراست.

شما می توانید این جاذبه را از نزدیک ببینید و لمس کنید و به داخل ارگ بروید و از دیوارهای بلندی که حدود ۱۶ متر ارتفاع دارند لذت ببرید. این بنا بسیار شگفت انگیز است.

تکمیل بنای نیم ساخته این ارگ که توسط غلاطیه ای ها ساخته شده رومی ها تکمیل کردند. در واقع سلجوقی ها و رومی های شرقی بنای مورد نظر را تکمیل کردند.

در بخش بخش این بنا از معماری های سنتی استفاده شده که بسیار چشم نوازند و البته قدیمی ترین مدل معماری را می توانید در این بنا مشاهده کنید. در اطراف ارگ مراتع و دشتهای سبزی است که می توانید از آن برای استراحت در عصر استفاده کنید. برای خرید در آنکارا می توانید از مراکز خرید آنکارا در ترکیه که معرفی کرده ایم استفاده نمایید.

ارگ آنکارا 1

بسیاری از منزل هایی که اطراف این ارگ بوده اند، هم اکنون تبدیل به رستوران ها و محل های استراحت برای بازدید کننده گان شده اند و می توان گفت که بهترین مکان ها برای سرو غذای بین المللی در این مکان همین منازل بازسازی شده می باشند.

بر بالای این ارگ پرچم مربوط به ترکیه بر افراشته شده که غرور ملی وطنی این مردم را نشان می دهد. شما در هر جای این شهر که بایستید می توانید حتی به سختی این ارگ را مشاهده کنید.

ارگ آنکارا 1

پله های بسیاری در کنار این ارگ قرار دارد که از دیر باز محل عبور و مرور مردم بوده و افراد می توانند با استفاده از این پله ها به بالای ارگ آنکارا بروند و از آن دیدن کنند اما باید توجه داشته باشید که پله ها بدون حفاظ است و به همان مدل سنتی گذشته باقی مانده پس مراقب افراد کهن سال و کودکان خود در عبور و طی کردن این پله ها باید باشید.

ارگ آنکارا 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان