امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جزیره سنتوسا سنگاپور

#1
سنگاپور کشوری است که در همسایگی مالزی است و از نظر جاذبه های گردشگری با مالزی در یک ردیف می باشد و همچون این کشور از جزایر زیبایی برای گردشگری بهره می برد. یکی از این جاذبه ها جزیره ای آرامش بخش به نام سنتوسا است که به معنای صلح و آرامش است و مردمی که به سنگاپور سفر می کنند اغلب این مکان را از نزدیک می بینند و در خاطرات خود ثبت می کنند. برای اقامت در سنگاپور هتل مارینا بای سندز در سنگاپور انتخاب مناسبی است

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

سنتوسا حدود ۲۰ کیلومتر از مرکز شهر سنگاپور فاصله دارد و به همین علت یکی از جاذبه های اصلی است. در آکواریم های معروف سنتوسا حدود ۲۵۰۰ ماهی از بیش از ۲۶۰ گونه ی متفاوت موجود است که عجایب دریا را به شما نشان می دهد.

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

از دیگر چیزهای دیدنی که در این جزیره می توانید مشاهده کنید می توان به پارک دلفین ها و رقص فواره ها اشاره کرد. انواع امکانات ورزشی مثل زمین گلف و ورزش های آبی، فضای سبز و تنوع گیاهی، باغ وحشی کم نظیر و پارک سر سبز آن هم بیاد ماندنی است.

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

علاوه بر این ها یک پارک شبانه روزی در این شهر وجود دارد که نامش سافاریا می باشد و از بهترین پارک های منطقه محسوب می شود.

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

برای دیدار از حیات وحش باید حتما روز به محل مراجعه کنید چرا که شب ها حیوانات باید استراحت کنند. البته بخش حیات وحش شبانه دایر است و می توانید گونه های شب زیست را در شب مشاهده کنید.

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

این پارک اولین پارک حیاط وحشی است که در شب کار می کند و گونه های خاص را ارائه می دهد. حیوانات این باغ وحش بسیار کم یابند. در جنوب شرق آسیا سافاری بسیار مشهور است.

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

در این پارک می توانید در کنار حیوانات وحشی عکس بگیرید و حرکات نمایشی انجام دهید. قطار و پیاده روی دو راه مرسوم برای پرسه زدن در جنگل های وحشی است. در این پارک راهنمایانی هستند که به شما کمک می کنند تا از مکان ها بهتر دیدن کنید و لذت ببرید.

جزیره سنتوسا سنگاپور 1

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان