امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بارسا و ریسک خرید فرمائلن:آیامصدومیت های او کار دست بارسا می دهد؟

#1
مدافع بلژیکی فقط در 21 بازی فصل گذشته به میدان رفت و در طول فصل با مصدومیت‌های گوناگونی دست‌وپنجه نرم کرد؛ آب‌واناری‌ها با خرید او قمار بزرگی کرده‌اند.
آخرین بازیکنی که بارسلونا از آرسنال خریداری کرد قرار بود مشکلات بارسلونا در دفاع میانی را حل کند. فکر بازی‌کردن سانگ به عنوان یک دفاع میانی دور از ذهن به نظر می‌رسید که البته همین‌طور هم شد. پس از دو سال بارسایی ها باز هم برای ترمیم خط دفاعی شان دست به دامن آرسنال شدند. این بار خرید توماس فرمائلن با 19 میلیون یورو و امید اینکه این خرید از قبلی کارسازتر باشد.

بارسا و ریسک خرید فرمائلن:آیامصدومیت های او کار دست بارسا می دهد؟ 1

اما این بار نیز مانند سال 2012 و فروش سانگ، آرسن ونگر چندان از فروش مدافع خود نگران به نظر نمی‌رسد.

ونگر در مصاحبه روز جمعه نیز به این موضوع اشاره کرد:" این انتقال می‌توانست اتفاق بیفتد. من قبل از شروع پیش‌فصل هم گفته بودم که توماس ممکن است ما را ترک کند. او همواره رفتار  شایسته‌ای داشت اما باید قبول کرد که نپذیرفتن چنین پیشنهادهای هیجان‌انگیزی سخت است."

دو باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا به دنبال خرید این مدافع بلژیکی بودند. اما با پرداخت مبلغ 15 میلیون‌ یورو اولیه بعلاوه 4 میلیون پاداش، هیچ تضمینی برای رفع مشکل‌ باشگاه کاتالونیایی در پست دفاع میانی که در چند سال گذشته همواره این تیم را آزار داده‌است، وجود ندارد.

پیش از این تابستان، آخرین باری که بارسا یک مدافع میانی جذب کرد، انتقال یک ساله  دیمیترو چیگرینسکی از شاختار دونتسک بود. ولی این فصل با در نظر گرفتن انتقال جرمی متیو از والنسیا در هفته گذشته، دو مدافع میانی جذب کرده‌است.

بارسا و ریسک خرید فرمائلن:آیامصدومیت های او کار دست بارسا می دهد؟ 1
متیو که تقریبا در تمام دوران حرفه ای خود به عنوان یک دفاع کناری عمل‌کرده‌،  در اکتبر پا به 31 سالگی خواهد‌گذاشت. این در حالی است که ورمائلن هم به خاطر مصدومیت‌های متعدد فصل‌های گذشته، افت کرده‌است.
فرمائلن تست‌های پزشکی بارسا را با موفقیت پشت سر گذاشت اما سابقه مصدومیت‌های فصل‌های اخیر و در آستانه 29 سالگی بودن او، برای کاتالان‌ها سخت نگران‌کننده است.

مشکل کمر باعث شد که مدافع سابق آژاکس بازی‌های ابتدای فصل پیش را از دست بدهد و مصدومیت زانو در ماه ژانویه نیز او را در 11 بازی از ترکیب آرسنال بیرون گذاشت. در مجموع او فقط در 21 بازی از مجموع 56 بازی آرسنال ( و فقط 14 بازی از 38 بازی لیگ‌برتر) حضور داشت. آمار فرمائلن در فصل 2012-2013 امیدوار کننده بود- فقط 6 بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد- اما در فصل 2011-2012 در 11 بازی به علت مصدومیت حضور نداشت. اما مشکل آشیل پا که او را 233 روز خانه‌نشین کرد باعث شد او در فصل  2010-2011 فقط در 5 بازی به میدان برود و در نهایت پای خود را به تیغ جراحان بسپرد.

این روند مصدومیت‌ها باعث شده‌بود که او دیگر در ترکیب ثابت آرسنال جایی نداشته باشد. با وجود این فرمائلن امیدوار است این روند در باشگاه جدیدش قطع شود.

علاوه بر این او در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه گفت:" بازی کردن در بارسلونا افتخار بزرگی است. حضور در کنار بهترین بازیکنان دنیا و تمرین با آن‌ها قطعا به پیشرفت و تبدیل‌شدن به یک بازیکن بهتر کمک می‌کند."

با وجود حضور بازیکنانی مثل جرارد پیکه، خاویر ماسچرانو و مارک بارترا در نوکمپ، بارسا می‌توانست به جای پرداخت 39 میلیون یورو برای متیو و فرمائلن، بازیکنی را در اختیار بگیرد که بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا داشته ‌باشد. بازیکنی مثل مهدی بن عطیه  از آ.س. رم .

اما باز هم بارسایی‌‌ها مانند تابستان گذشته با نادیده‌گرفتن بزرگ‌ترین ضعف خود پس از ازدست‌دادن کارلوس پویول در سال 2011، مبلغ هنگفتی را برای خرید مهاجم صرف کردند. صرفه‌جویی کردن در هزینه برای نقطه ضعفی که منجر به ناکامی دوباره آن‌ها در فصل جاری خواهدبود.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بارسا و ریسک خرید فرمائلن:آیامصدومیت های او کار دست بارسا می دهد؟ 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا
  حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  تیم‌های ایتالیایی به دنبال خرید مجید حسینی
  عکس/ دی ماریا در حال خرید نوشابه‌های یکی بخر دو تا ببر!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان