امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سفر رایگان برای دانشجویان سراسر ایران

#1
سفر رایگان برای دانشجویان سراسر ایران 1
بابک ارسیا رییس مرکز گردشگری علمی_فرهنگی دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: سفر کارت برای دانشجویان سراسر کشور است که از سوی بانک سامان  همانند کارت های دیگر از طریق باشگاه گردشگری علمی_فرهنگی دانشجویان ایران،صادر میشود. 

وی در رابطه با تخفیف های این کارت بیان کرد:امکانات این کارت به صورت تخفیف هایی  برای هتل ها و استخرها و مراکز تفریحی و ...  است که درصد تخفیف آن برای هر مکان متغیر است و از 10 تا 50 درصد را شامل میشود. 

رییس مرکز گردشگری علمی_فرهنگی دانشجویان ایران هزینه سفر کارت را رایگان انست و تصریح کرد:هزینه دریافت کارت 13000تومان است که 30هزارتومان برای صدور کارت و 100هزار تومان در کارت به عنوان شار‍‍ژ باقی می ماند و البته این خدمت از طرف باشگاه گردشگری علمی_فرهنگی دانشجویان ایران به صورت رایگان برای دانشجویان ایران در نظر گرفته شده است. 

ارسیا به دانشجویان شهرستانی تاکید کرد:دانشجویان تهرانی بعد از ثبت نام در این سایت  :::WWW.ISTTA.IR::: ،با مراجعه به این باشگاه میتوانند کارت خود را دریافت کنند،البته دانشجویان شهرستانی هم میتوانند از این مزیتهای این کارت استفاده کنند و با مبلغ ناچیز3 هزار تومانی،کارت را دریافت کنند. 
 
انتهای پیام/
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان