امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده

#1
تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

برترین ها: ديوارهاي سنگي، پنجره‌هاي چوبي، سقف‌‌هاي بلند، نيزه و شمشيرهای روي ديوار، ميزهاي چوبي زمخت و... نه اين‌ها توصيف دكورهاي يك استوديوي سينمايي نيست بلكه توصيف يك بناي تاريخي واقعي است. در ادبيات روزمره، يكي از آرزوهاي معمول، داشتن يك بناي تاريخي است و حالا اگر نمي‌توانيد يك بناي تاريخي داشته باشيد حداقل مي‌توانيد در يك بناي تاريخي واقعي اقامت كنيد. اين پيشنهاد ما به شماست؛ تعطيلات خودتان را در يك بناي تاريخي بگذرانيد.


واقعيت اين است كه شما مي‌توانيد تعطيلاتي چند روزه را در يك بناي تاريخي تاريخي بگذرانيد از يك برج قرون وسطايي در آلمان تا يك بناي تاريخي ـ باغ الهام گرفته از سبك معماري فرانسه در آرژانتين. اين قلعه‌ها مي‌توانند تعطيلاتي فراموش‌نشدني براي شما رقم بزنند و احساس باشكوهي براي شما به وجود بياورند. هرچند اين قلعه‌ها واقعا تاريخي هستند و ارزشي نمي‌توان براي آن‌ها تعيين كرد اما حالا كه بدل به هتل يا محل اسكان توريستي شده‌اند، با قيمت‌هاي نه‌چندان بالا حتي با حدود 100دلار مي‌توان براي يك شب در آن‌ها اقامت كرد.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1


راه رفتن در فضاي 300 ساله

بناي تاريخي تورن وود، تاكوما، واشنگتن

در خارج از سياتل، در كنار درياچه آمرسكافر، بناي تاريخي تورن وود واقع است كه بيشتر از يك قرن قبل ساخته شده است. البته اين بناي تاريخي 3 قرن پيش ساخته شد اما 100 سال پيش دوباره بازسازي شد. البته بازديدكننده‌هاي بناي تاريخي مي‌توانند بخش‌هايي از بناي تاريخي قبلي را ببينند. در اين بناي تاريخي زيبا حياط‌هاي پر از گل، جنگل پردرخت و يك چمنزار پر از گل‌هاي رنگارنگ يكي از جاذبه‌هاي غيرقابل انكار آن است. حداقل قيمت اقامت در اين هتل 200 دلار است كه مبلغ چندان بالايي براي امكانات آن نيست. در ضمن هتل، تخفيف‌هاي فصلي هم دارد. شما مي‌توانيد با اقامت در اين هتل از كتابخانه، سالن نمايش، سالن تفريحات، بيليارد و بولينگ آن استفاده كنيد در ضمن اين بناي تاريخي يك باغ گل 3 هكتاري دارد كه بهترين مكان براي قدم زدن و تمدد اعصاب است.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1


ارزان‌ترين بناي تاريخي- هتل

قلعه كرك باي استفان- انگلستان

اين قلعه در نقطه‌اي دورافتاده در شمال انگلستان واقع است اما فاصله آن با دره‌يوركشاير و درياچه بسيار زيباي ليك داسترك، زياد نيست. از هر طبقه‌ اين قلعه مي‌توان مراجعه‌كنندگان را در آن ديد. اين بناي تاريخي در سال 1841 به عنوان تفرجگاه لرد استفان ساخته شد. در اين بناي تاريخي شما مي‌توانيد در اتاق‌هايي كه تخت‌هاي غول‌آساي 4نفره، اجاق‌هاي هيزمي و صندلي‌هاي چوبي دارد اقامت كنيد. البته برخي وسايل مدرن هم به قلعه آورده شده تا شما راحت باشيد، براي مثال اينترنت بي‌سيم، تلفن، حمام مدرن و البته وسايل گرم‌كننده. استفاده‌كننده‌ها از هتل، صبحانه را در اتاق ميل مي‌كنند و اگر مايل باشند مي‌توانند به عنوان شام از گوشت‌هايي كه روي آتش كباب شده‌اند ميل كنند. در اطراف اين بناي تاريخي هم 15 هكتار طبيعت سبز در انتظار شماست. حداقل قيمت اتاق در اين بناي تاريخي 100 دلار است. اگر به صورت گروهي از هتل استفاده كنيد مي‌توانيد از تخفيف هم استفاده كنيد.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

همه امكانات راحتي در اختيار شما

هتل ماركي دي ويلانا، پارادور آلاركون لامانسيا، اسپانيا

هتل ماركي دي ويلانا كه در دل بناي تاريخي پارادور آلاركون واقع است اين امكان را به شما مي‌دهد هم در فضايي تاريخي باشيد و هم احساس مدرن بودن داشته باشيد. اين قلعه كه در منطقه مشهور لامانسيا واقع است در بالاي يك تپه قرار دارد و اقامت‌كننده‌هاي آن مي‌توانند نماهاي زيبايي از دهكده آلاركون و رودخانه ژوكار را ببينند. اين بناي تاريخي در قرن هجدهم ساخته شده است و اتاق‌هاي آن به شكل تاريخي خود حفظ شده‌اند اما خب در داخل اين اتاق‌ها و در داخل هتل مي‌توانيد امكانات گرمايشي و سرمايشي مدرن، حمام و سوناي مجهز، تلويزيون و اينترنت را ببينيد. اين هتل يك رستوران و يك كافه بسيار مجهز دارد. در اين محل شما مي‌توانيدمسافراني از تمام جهان را ببينيد كه به دليل ارزان بودن نسبي قيمت هتل به آن مراجعه كرده‌اند.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

در زمان به عقب برگرديد

قلعه استانيكا كاندراليا، لوبوس، آرژانتين

شما مي‌توانيد يك قلعه- باغ الهام گرفته از سبك معماري فرانسوي را در فاصله 90 دقيقه‌اي بوئنوس‌آيرس پايتخت آرژانتين پيدا كنيد. البته اين بناي تاريخي به صورت اختصاصي و گروهي به متقاضيان واگذار مي‌شود. در كل اين هتل 10 اتاق خواب، يك سالن گردهمايي، يك سالن نمايش، يك ناهارخوري، يك آشپزخانه و يك گلخانه دارد. اگر هوا مناسب باشد غذاها در بالكن بسيار زيباي بناي تاريخي سرو مي‌شود و شما مي‌توانيد در ظروفي متعلق به قرن نوزدهم غذا بخوريد. در زمان اقامت در اين هتل افراد محلي شما را به سواركاري، شكار و ماهيگيري خواهند برد و شما يك وعده شام را در دل جنگل خواهيد خورد. همين‌طور مراسم آتش‌بازي و آوازخواني به شيوه قديمي هم براي مهمانان برگزار خواهد شد.دور تا دور اين بناي تاريخي را فضايي به مساحت 240 هكتار جنگل احاطه كرده‌ و در ضمن يك استخر روباز و يك استخر سرپوشيده،‌ زمين تنيس و زمين فوتبال هم براي تفريح افرادي كه اين هتل را انتخاب كرده‌اند در اختيار آنان قرار مي‌گيرد.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

يك هتل گران قيمت

بناي تاريخي شاتو دبرامتو، لوترك، فرانسه

اگر مي‌خواهيد زندگي مثل يك شاه فرانسوي را حداقل براي يك شب تجربه كنيد حتما به بناي تاريخي شاتو دبرامتو برويد. اين بناي تاريخي در دل فضايي زيبا و 50 هكتاري ساخته شده است و اولين بار در قرن يازدهم، سنگ‌هاي آن جاي‌گذاري شده‌ و حالا هنوز هم برخي از فضاهاي آن در شكل اوليه حفظ شده‌اند. كف تمام اتاق‌ها از سنگ‌هاي بزرگي است كه چشم را خيره مي‌كند. اين بناي تاريخي 4 باروي بسيار بلند دارد كه مي‌توانيد از پله‌هاي آن بالا برويد و از مناظر اطراف آن لذت ببريد. در اين بناي تاريخي شما سوئيت‌هايي را تحويل مي‌گيريد كه از 2 تا 4 اتاق خواب، يك سالن بزرگ، يك اتاق غذاخوري و يك آشپزخانه تشكيل شده است. البته قيمت اين هتل بسيار بالاست وقيمت هر سوئيت از 650 دلار به بالاست.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

به دنبال هيولا

بناي تاريخي آلدوري، لاك‌نس، اسكاتلند

اين بناي تاريخي از اين جهت جالب است كه شما در آن هم مي‌توانيد مثل لردها زندگي كنيد، هم مثل رعايا. در داخل بناي تاريخي كه تنها بناي تاريخي منطقه لاك‌نس به‌شمار مي‌رود، شما مي‌توانيد با پرداخت 500 دلار در يكي از اتاق‌هاي بسيار زيباي آن ساكن شويد اما در عين حال هم مي‌توانيد با پرداخت 150 دلار در يكي از كلبه‌هاي زيباي بناي تاريخي اقامت كنيد. يادتان باشد كه شما با پرداخت مبلغ 16 هزار دلار براي 2 شب مي‌توانيد كل بناي تاريخي را اجاره كنيد و به‌طور مثال شما مي‌توانيد مراسم عروسي خود را در آن‌جا برگزار كنيد. يكي از مشهورترين داستان‌هاي عاميانه اسكاتلند در مورد هيولايي است كه در درياچه لاك‌تس زندگي مي‌كند، پس اگر به اين بناي تاريخي رفتيد به درياچه نزديك آن هم سري بزنيد تا شايد اين هيولاي افسانه‌اي را از نزديك ببينيد.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

هنر در كنار تاريخ

بناي تاريخي رژل، رژل، لهستان

در يك جمله اين بناي تاريخي- هتل اين‌گونه توصيف شده است؛ فضاي قرون وسطايي و حتي دوران مدرن را در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين بناي تاريخي در منطقه رژل در شمال لهستان واقع است و مجموعه‌اي است از تاريخ و هنر. در تمام اتاق‌هاي بناي تاريخي تمام امكانات مدرن از جمله جكوزي، اينترنت و تلويزيون ماهواره‌اي در اختيار شماست. اين بناي تاريخي- هتل شامل يك گالري هنري، يك موزه تاريخ، يك كتابخانه و يك رستوران هم است. آثار بسيار ارزشمندي از هنرمندان مشهور اروپا در اين بناي تاريخي نگهداري مي‌شود. يك اتاق 2تخته در اين بناي تاريخي با قيمت 100‌دلار در اختيار شما قرار مي‌گيرد اما حداقل قيمت اتاق‌هاي لوكس بناي تاريخي از 200 دلار به بالا است اما اگر در خارج فصل به هتل برويد حتي با نصف قيمت هم مي‌توانيد در آن اتاق رزرو كنيد.

تجربه‌اي متفاوت براي تعطيلاتي فوق‌العاده 1

روح سرگردان بارون به دنبال شماست

بناي تاريخي لين اشتاين، دره راين، آلمان

اين بناي تاريخي به پايگاه عقاب يا چشم عقاب شهرت داشت. در واقع قرار گرفتن آن در بالاي تپه‌اي مشرف بر دره راين، مكان آن را بسيار استراتژيك كرده بود. حالا اين بناي تاريخي مشهور يك هتل تمام‌عيار است كه تمام امكانات راحتي شما در آن فراهم است. اين هتل در فاصله 80 كيلومتري شهر فرانكفورت واقع است و در بين 2 شهر كوبلنز و رودن هايم قرار دارد. هتل شامل 9 اتاق رو به تپه و 3 اتاق رو به شمال است و اين بناي تاريخي- هتل داراي يك رستوران، يك سالن گردهمايي و يك كافه است. همچنين در اين بناي تاريخي- هتل هم غذاهاي سنتي آلماني سرو مي‌شود. اگر قلب يا اعصاب‌تان ضعيف است به اين هتل نرويد. افسانه‌هاي محلي حاكي از اين است كه روح سرگردان «بارون ليبن اشتاين» شب‌ها در اين بناي تاريخي راه مي‌رود و خواب مهمانان را آشفته مي‌كند اما زيبايي هتل،‌ امكان گشت روي رودخانه با قايق يا كشتي و حتي امكانات هتل باعث مي‌شود، هميشه اتاق‌هاي آن پر باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
Thumbs Up 
درعوض با جاهای دیدنی ایران قابل مقایسه نیست
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  با سفر به پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید
  كسب تجربه های شيرين در متل قو
Wink سریع ترین ترن هوایی های اروپا که باید تجربه کنید!
  بهترین تعطیلات را در این سواحل تجربه کنید
  راه رفتن روی آب را اینجا تجربه کنید
  شبی متفاوت وشیرین در هتلی ساخته شده مثل زندان (تصاویر)
  مکان های شش گانه تفریحی متفاوت دنیا
  متفاوت ترین دریاچه هاى دنيا +عكس
  موزه ای خارق العاده در ژاپن (عکس)
  !×تصاویر هوایی فوق العاده زیبا از آبشار آنجلـ!×

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان