امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس

#1
نام اصلی: [b]چستر چارلز بنینگتون[/b]
نام مستعار :Chester Bennington

تولد:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۰ مارس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۹۷۶
ملیت
چستر:✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایالات متحده آمریکا
سبکهاي
چستر: راک ،متال
فعالیت(ها) چستر
: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خواننده ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترانه سرا ،آهنگ ساز
فن پیج
چستر:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک برای ورود به فن پیج چستر

مدت فعالیت:1393 تاکنون

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم ونشان ملی
ایالات متحده آمریکا:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1

چستر چارلز بنینگتون
(دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انگلیسی : Chester Bennington، زادهٔ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۰ مارس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۹۷۶ در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فینیکس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آمریکا ) خواننده ، موزیسین ، آهنگساز و بازیگر امریکایی ، عضو کلیدی گروه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متال \دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رپ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آمریکایی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینکین پارک است. او همچنین به عنوان خواننده اصلی در گروه راک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دد بای سانرایز و خواننده ی فعلی در گروه راک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استون تمپل پایلتز شناخته می شود. پیشتر خواننده ی گروه های Sean Dowdell And His Friends و Grey Daze بوده است. همچنین به عنوان تهیه کننده برای گروه ها و خوانندگان دیگر عمل می کند. چستر رتبه ی #۴۶ از لیست "۱۰۰ بهترین خواننده های متال تمام زمان ها" ی "هیت پریدر" را دارد.
چستر در شهر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فینیکس در ایالت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آریزونای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آمریکا به دنیا آمد. او در کودکی به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موسیقی علاقه نشان داد و از گروهای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دپش مد و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استون تمپل پایلتز به عنوان گروه های مورد علاقه اش نام می برد. او در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته بود. چند سال بعد او به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کوکایین و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیشه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعتیاد پیدا کرد. او سرانجام بر اعتیاد خود غلبه کرد و اکنون در مصاحبه های خود مصرف دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مواد مخدر را کاری بد می شمارد. او پیش از آغاز موسیقی حرفه ای در یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رستوران دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برگر کینگ کار می کرد
او پیش از پیوستن به گروه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینکین پارک ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خواننده ی گروه منحل شدهٔ گری دیز (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انگلیسی : Grey Daze، سردرگمی خاکستری) در زادگاهش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فینیکس بود. Sean Dowdell "گری دیز" گروه سبک "پست گرانج" را در سال ۱۹۹۲ با دوستانش تاسیس کرد و پس از آن گروه که به دنبال خواننده می گشت ، چستر را معرفی کرد. گروه تا سال ۱۹۹۸ به ساخت دموها پرداخت تا اینکه درون گروه اختلاف سلیقه به وجود آمد و چستر که از گروه ناراضی بود ، جدا شد و به لینکین پارک پیوست. از سال ۱۹۹۸ این گروه دیگر فعالیت ندارد. گروه ۱۲ اجرای زنده داشت. در سال ۲۰۰۲ برای یک اجرای دوباره برنامه ریزی شد. درآمد این اجرا قرار بود برای درمان Bobby Benish گیتاریست گروه که مبتلا به تومور مغزی بود صرف شود اما این اجرا به دلیل مخالفت مدیردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینکین پارک کنسل شد چون همزمان با کار ضبط آلبوم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متئورا بود و بعد از آن هم زمانی برای اجرا تعیین نشد. چستر برای این موضوع بسیار ناراحت شد و تصمیم گرفت خودش به بابی و خانواده اش کمک کند اما بابی در سال ۲۰۰۴ درگذشت.

زندگی شخصی
چستر دو فرزند به نامهای جیمی و ایزیا به ترتیب متولد ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ از الکا برند (متولد ۱۹۷۶) دوست دوران دبیرستان خود دارد. چستر در سال ۱۹۹۶ با سامانتا مری الیت (متولد ۱۹۷۲) ازدواج کرد. فرزند آنها به نام دریون سباستین در سال ۲۰۰۲ به دنیا اومد. در سال های اولیه پیوستن چستر به لینکین پارک رابطه ی او با سامانتا به سردی کشید و در سال ۲۰۰۵ از هم جدا شدند. تالیندا بنتلی (در حال حاضر : تالیندا بنینگتون) متولد ۱۹۷۶ ، در روز آخر سال ۲۰۰۵ با چستر ازدواج کرد. رایان شاک (عضوی از دد بای سانرایز و دوست صمیمی چستر) این دو را به هم معرفی کرد. فرزند اول تایلرلی در سال ۲۰۰۶ و دوقلوها به نامهای لی لی و لی لا در سال ۲۰۱۱ به دنیا آمدند.
با وجود موفقیت شگفت انگیز و مورد توجه بودن بنینگتون در سالهای نخستین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دهه ۲۰۰۰ میلادی، او در این مدت با چندین بیماری دست و پنجه نرم کرده است. در سال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۰۰۱ در حالی که او در جشنوارهٔ اوزفست (جشنوارهٔ موسیقی های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هارد راک و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متال ) شرکت داشت یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عنکبوت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سمی (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عنکبوت گوشه گیر ) او را گزید. او در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تابستان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۰۰۳ بیمار شد و مورد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عمل جراحی قرار گرفت. در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اکتبر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۰۰۷ ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مچ او درحالی که در کنسرتی دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ملبورن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استرالیا از روی سن به پایین می پرید سر خورد و مچ دستش شکست، اما او با همان حال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنسرت را ادامه داد و پس از پایان نمایش بهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اورژانس منتقل شد.

بنینگتون و همسر دومش حدود یک سال توسط یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هکر به نام دون تاونسند مورد حمله قرار گرفتند. تاونسند به جرم دسترسی بی اجازه به ایمیل آنان و فرستادن ایمیل های تهدید آمیز به دو سال حبس محکوم شد.

بنینگتون بهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خالکوبی علاقهٔ زیادی دارد. اولین تتوی خودش را در سن ۱۸ سالگی زد و تا امروز هم تعداد زیادی خالکوبی روی بدنش دارذ. این علاقه باعث شد که با دوست دوران دبیرستان خود "شان دادل" ، "کلاب تتو" را گسترش دهد.
  • چستر ۳ تتو روی انگشتانش دارد : روی انگشت کوچک دست راست ، تتوی سنگ ماه تولدش
  • روی انگشت ازدواج دست چپ ، تتوی حلقه ی نامزدی که از زمان طلاقش پوشانده می شود و یک تتوی نماد ژاپنی روی همان انگشت
  • روی مچ دست ، تتوی شعله های آبی و قرمز که نمادی از ماه تولد اوست .
  • دزد دریایی روی آرنج سمت راست
  • پشت آرنج سمت چپ ، تتوی زن کولی
  • جمجمه ای با چشمهای الماس همراه با تار عنکبوت اطرافش روی آرنج سمت چپ
  • روی هر دو بازو ، تتوی نماد برج حوت (ماهی)/ تتوی کوی فیش که نماد برج حوت است ، نماد دلاوری و ایستادگی و پشتکار هم هست. چستر خودش این تتو را طراحی کرده.
  • روی کمر :قسمت بالایی کمر ، اریفیس ۶ بازو
  • دو طرف کمر و تتوی ۶ بازو ، دو تتوی اژدها که مثل هم هستند و فقط رنگشان با هم تفاوت دارد.
  • تتوی "لینکین پارک" ، در قسمت پایینی کمر
  • روی پا : روی ساق پای چپ ، سرباز بالدار کاور آلبوم "هایبرید تئوری"
  • روی ساق پای راست ، یک تتوی اژدهای سبز
  • روی شانه : شانه ی سمت چپ ، تتوی یک اژدهای سبز
  • شانه سمت راست ، تتوی یک اژدهای زرد
  • نماد خانوادگی روی قفسه ی سینه : روی سینه تتوی حروف اول اسامی خانواده ، چستر / همسرش و همه ی پسرانش
  • تتوی شعله های آبی و قرمز و تتوی "لینکین پارک" ، معروف ترین تتوهای چستر هستند.
عکسهای[b]چستر چارلز بنینگتون[/b]Chester Bennington

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1
The music feels better
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1












پاسخ
 سپاس شده توسط Hitchcock
آگهی
#2
کینگم*-*
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✍ بیوگرافی کامل چستر چارلز بنینگتون (چستر بنینگتون) + عکس 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان