امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرحله مقدماتی جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز می شود

#1
پس از گذشت ۲ماه از شروع ثبت نام در جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس، طی هفته جاری ثبت نام پایان خواهد یافت و مرحله مقدماتی این جام با حضور جمع کثیری از گیمرها از روزشنبه ۱۳ مرداد ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد. این در حالی است که ثبت نام در این جام که به همت شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار ، به دلیل استقبال کم نظیر علاقه مندان یک ماه تمدید شده بود.
حسین کیایی دبیر اجرایی اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای ضمن اشاره به زمان شروع مرحله مقدماتی جام خلیج فارس گفت: ثبت نام در اولین دوره جام خلیج فارس از ۱۷ خردادماه سال جاری اغاز شد و فرصتی ۱ ماهه برای ان پیش بینی شده بود اما با توجه به استقبال علاقه مندان و درخواستهای مکرر، مهلت ثبت نام تا یک ماه دیگر تمدید شد که تا پایان روز جمعه ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۳ به اتمام خواهد رسید. دبیر اجرایی این جام به هدیه ویژه به پرداخت ملت که شامل تخفیف ۳۰ درصدی هزینه ثبت نام است اشاره کرد و افزود: به مناسبت عید سعیدفطر هدیه ای ویژه از سوی یکی از حامیان جام خلیج فارس برای علاقه مندان به شرکت در این مسابقات در نظر گرفته شد که شامل ۳۰ درصد تخفیف هزینه ثبت می باشد و شامل گیمرهایی می شود که طی هفته جاری ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند.
وی یاد اور شد عنوان بازی هایی که شرکت کنندگان در این جام در ان ها بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت شامل fifa14،pes13 ، dota2، مبارزه در خلیج عدن:مدارصفر درجه، میرمهنا ، ارتش های فرازمینی و بازی موبایلی فیتیل پر می باشد.
کیایی همچنین افزود، بازی dota 2 با ثبت نام بی نظیر ۴۰ تیم از سراسر کشور در تاریخ ۲۲ تیرماه به صورت آنلاین آغاز شد که پس از مرحله مقدماتی ۸ تیم به دور نهایی راه یافتند که برای دریافت جوایز ارزنده نقدی می بایست ۲۶ مردادماه در مسابقات فینال با یکدیگر به رقابت بپردازند.
دبیراجرایی مسابقات خلیج فارس در رابطه با بازی ارتش‌های فرازمینی خاطرنشان ساخت:این بازی با هماهنگی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای از تاریخ ۶ مردادماه به بازیهای جام اضافه شده است و با توجه به زمان محدود حضور این بازی در مسابقات، مرحله مقدماتی و فینال آن بصورت همزمان از تاریخ ۲۶ مردادماه همزمان با مسابقات فینال دیگر رشته بازیهای خلیج فارس آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است مسابقات مقدماتی از روز ۲شنبه ۱۳ مرداد اغاز خواهد شد و نفرات برتر جهت شرکت در مرحله نهایی می بایست از تاریخ ۲۶ مرداد در مجتمع تجاری مگامال تهران واقع در شهرک اکباتان با یکدیگر به رقابت بپردازند.
مرحله مقدماتی جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز می شود 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  عرضه‌ی بازی Scarlet Nexus برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخص
  تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo 2: Anniversary مشخص شد
  شایعه: بازی Yakuza: Like a Dragon برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  تاریخ آغاز فصل پنجم Apex Legends مشخص شد
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  رویداد فصلی بازی Borderlands 3 از این هفته آغاز خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان