امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عباس‌زاده:امسال‌مي‌خواهم‌بهترين‌گلزن‌ليگ‌باشم

#1
پديده برتر سيزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال گفت: با نفراتي که حضور داشتند، فکر نمي‌کردم اين عنوان به من اختصاص پيدا کند. اين موفقيت را مديون هدايت و اعتماد آقاي دايي و حمايت و کمک همبازيانم به ويژه بزرگترهاي تيم هستم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عباس‌زاده:امسال‌مي‌خواهم‌بهترين‌گلزن‌ليگ‌باشم 1
_____________________________
محمد عباس‌زاده پس از کسب عنوان پديده مسابقات فصل گذشته ليگ برتر که شنبه شب به وي اعطا شد به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: راستش را بخواهيد وقتي براي حضور در مراسم رفتم، اصلا تصور نمي‌کردم که اين عنوان را به من بدهند. چه در سالن و چه در طول مسابقات نفرات بسيار شايسته‌اي حضور داشتند و به همين دليل تصورم اين نبود که من به عنوان نفر اول انتخاب خواهم شد و فقط مي‌توانم بگويم بابت اين انتخاب خيلي خوشحال شدم و نمي‌توانم احساسم را بيان کنم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: اين عنوان متعلق به پرسپوليس است و کسب آن را مديون کمک و همراهي همبازيانم و هدايت و اعتماد آقاي دايي مي‌دانم. در فصل گذشته، لحظات سخت و دشوار بسياري داشتيم. اولين سال حضور در پرسپوليس آن هم براي يک بازيکن جوان بسيار سخت و دشوار است و بي‌شک اگر ساير بچه‌هاي تيم به ويژه بزرگترها به من کمک نمي‌کردند و اگر از سوي آقاي دايي مورد اعتماد قرار نمي‌گرفتم و به درستي هدايت نمي‌شدم، شانس کسب چنين عنواني را نداشتم.

مهاجم جوان پرسپوليس خاطرنشان کرد: خوب مي‌دانم که از حالا مسووليت سنگين‌تري دارم. بيشتر زير ذره‌بين خواهم بود و هواداران هم توقع و انتظار بيشتري دارند که بايد برآورده کنم. پرسپوليس به من اين فرصت را داد و بايد براي پرسپوليس، همبازيانم و آقاي دايي جبران کنم. متوجه اين مساله هستم که فشارها بيشتر خواهد شد، پس بايد بيش از پيش تمرين و تلاش کنم تا آن طور باشم که مردم مي‌خواهند و هدفم اين است که بهترين گلزن ليگ بشوم.

عباس‌زاده با اشاره به فرصت‌هايي که در بازي با نفت داشت، تصريح کرد: بد آورديم، هم من و هم نوروزي. شانس يارمان نبود. خيلي به گل زدن نزديک شدم. واقعيت اين است که در اين فصل فقط به آقاي گل شدن فکر مي‌کنم. مردم هر جا من را مي‌بينند همين را مي‌خواهند. البته در اولين بازي پست من نوک حمله نبود، با اين وجود هر زمان فرصت دست داد و شرايط فراهم شد به نوک حمله رفتم تا فرصت بهتري براي گلزني داشته باشم.

او ادامه داد: در جريان بازي، با رضا نوروزي جابجا مي‌شديم و فکر مي‌کنم هر چه بگذرد اين هماهنگي بيشتر مي‌شود. ما هر دو، شم گلزني خوبي داريم و فکر مي‌کنم امسال بتوانيم با کمک همه بچه‌ها، هدايت کادر فني و حمايت هواداران، سال خوبي را براي پرسپوليس و هواداران رقم بزنيم. البته وقتي نوروزي به پرسپوليس آمد از يک طرف خوشحال شدم که مجبور به رقابت هستم و مي‌توانم خودم را حفظ کنم و از سوي ديگر فکر مي‌کردم شايد نيمکت نشين باشم اما آقاي دايي نشان داد هر کس که خوب باشد، بازي مي‌کند و حالا مي‌توانيم به هم کمک کنيم تا بهتر و بيشتر گل بزنيم.

مهاجم گلزن پرسپوليس در پايان درباره از دست رفتن دو امتياز بازي با نفت و بازي با فولاد در گرماي اهواز گفت: جاي نگراني نيست. اين پرسپوليس خودش را نشان مي‌دهد. مقابل نفت هم بد آورديم، بازي در گرماي اهواز هم واقعا سخت و طاقت فرسا است اما احساسم مي‌گويد ما در اهواز با آن شرايط و با اينکه فولاد مي‌خواهد شکستش را جبران کند، پيروز مي‌شويم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عباس‌زاده:امسال‌مي‌خواهم‌بهترين‌گلزن‌ليگ‌باشم 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قلی‌زاده با پاس گل فیکس شد
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم
  پیرمرد گلزن فولاد، ماشاءالله!(عکس)
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
  گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس)
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان