امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس

#1
شهرهایی در جهان هستند که برخلاف خصوصیات بارزی که آن ها را شاخص کرده است،رانندگان بسیار بی توجهی دارد به طوری که رانندگی و حمل و نقل را در این شهرها سخت و گاهی غیر قابل تحمل کرده است!
با ما همراه شوید تا با 10 شهر جهان که رانندگی در آن ها شما را با مشکل مواجه خواهد کرد آشنا شوید:
رم (ایتالیا)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
جملات طنز زیادی در مورد رفتارهای بد رانندگان ایتالیایی گفته می شود که بسیاری از آنها خیلی دور از واقعیت نیست. بسیاری از رانندگان رم علاقه ای به رانندگی ایمن از خود نشان نمی دهند و در اولین فرصت خود را به نزدیک ترین فاصله از سپر ماشین شما می رسانند. کمتر کسی از آینه های داخل ماشین استفاده می کند، آنها معتقدند که تنها وسایل نقلیه ای که در جلو و یا کنار شما قرار دارند در ترافیک موثرند! البته بستن کمربند هم در این شهر فقط به عنوان یک پیشنهاد مطرح می شود. به همین علل آمار مرگ و میر جاده ای در ایتالیا همچنان بالاست و روزانه چندین تصادف داخل و یا بیرون شهری گزارش می شود. بنابراین اگر دوست دارید با آرامش بیشتری به گردش خود در رم بپردازید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.
رانندگی در شهرهای جهان
بمبئی (هند)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
مطمئناً تا در ترافیک این شهر گیر نکنید باور نمی کنید، ولی رانندگی در بمبئی شما را به تمامی عادات بد و مانورهای خطرناکی که در دوره آموزش رانندگی خود داشتید باز می گرداند. سبقت از گوشه های کور، ترمزهای ناگهانی در کناره های خیابان بدون توجه به سایر وسایل نقلیه، عدم توجه ماشین ها به خطوط وسط خیابان، که البته این خطوط نیز به سختی دیده می شوند. همچنین باید کسانی را که در کناره های خیابان به استراحت می پردازند، اتوبوس های بزرگ و بیش از حد شلوغ، و حیوانات را نیز به این مشکلات اضافه کنید. به نظر همین دلایل برای کوبیدن سرتان به فرمان ماشین کافی باشد.
آتن (یونان)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
فقط به این دلیل که یونانی ها پایه گذار تمدن امروزی بوده اند نباید به این نتیجه رسید که رانندگی آتنی ها نیز الگویی جهانی برای رانندگی است. نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان در کنار کمبود جای پارک، به این معنی است که هر خیابانی ممکن است با ماشین هایی که دوبله و حتی سوبله پارک کرده اند مسدود شود. موتورسیکلت ها و اسکوترهایی را که زوزه کشان از کنارتان سبقت خواهند گرفت، و پیاده هایی که افتخارشان این است که کله شق خطاب شوند را نیز به این مشکلات اضافه کنید.
اولان باتور (مغولستان)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
رانندگی در اولان باتور شاید سخت تر از رانندگی در تمام شهرهایی باشد که در این مطلب معرفی می شوند. جمعیت این شهر در حدود یک میلیون نفر است، اما تنها یک چهارم جاده های این شهر آسفالت شده اند، البته بخش های آسفالت شده هم کیفیت چندانی ندارند. در کنار محدودیت های شهری، درصد کمی از جاده های بین شهری دارای استانداردهای راهسازی هستند. استفاده از کمربند ایمنی نیز امری غیرمعمول است. اختلاف دمایی بسیار زیاد بین تابستان و زمستان در این کشور (حدود ۴۰ درجه) و استانداردهای پایین وسایل نقلیه مغولستان احتمال وقوع هر اتفاقی را افزایش می دهند.
پاریس (فرانسه)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
پاریس تنها به خاطر طاق پیروزی در این لیست قرار می گیرد، حلقه ترافیکی سنگین با ۱۳ ورودی، بدون هرگونه علائم، نشانه و یا خط کشی، و صدها راننده ای که می دانند به کجا می خواهند بروند. علاوه بر اینها، به کودکانی که مشغول بازی هستند و راننده هایی که ناگهان به جلوی ماشین شما می پیچند نیز توجه داشته باشید. طاق پیروزی پاریس، کابوس تمامی رانندگان اروپاست.
پکن (چین)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
با حدود ۳ میلیون وسیله نقلیه ای که در خیابان های این شهر تردد می کنند، پایتخت کشور چین با هر تعریفی درهم و گیج کننده به نظر می آید. مانند بقیه شهرها، قانون های راهنمایی و رانندگی تقریباً نادیده گرفته می شوند، قوانینی مانند حرکت در بین خطوط و توجه به علائم و نشانه ها. همچنین باز کردن راه برای ماشین پلیس و یا آمبولانس در بین رانندگان پکنی، حتی هنگامی که آژیر خطرشان روشن است، امری غیرعقلانی است.
اورلاندو (آمریکا)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
همیشه بهترین نقاط دنیا، بدترین راننده ها را در خود جای داده است. همیشه پشت چراغ قرمزهای اورلاندو منتظر افرادی باشید که با توسل به زور و تهدید اقدام به دزدی ماشینتان می کنند. ترافیک های سنگین مقابل مراکز خرید غول پیکر، و صف کسانی که می خواهند به بزرگترین شعبه مک دونالد دنیا برسند یکی از چالش های پیش روست. پدر و مادرهای خسته، ماشین کرایه ای، عدم آشنایی با خیابان ها و بدخلقی کودکان همراهشان، تمامی چیزهایی که برای به وجود آمدن حادثه مورد نیاز است را در خود دارند.
سئول (کره جنوبی)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
احتمالاً جالب ترین نکته ای که می توان در مورد رانندگی در سئول ذکر کرد این است که اتوبوس های حمل و نقل می توانند علائم ترافیکی که همه باید رعایت کنند را نادیده بگیرند. البته راننده های معمولی هم خیلی چراغ راهنمایی را جدی نمی گیرند. پیاده ها هم از شر این راننده ها در امان نیستند. نه تنها ماشین ها، بلکه موتور سیکلت ها و اسکوترها، پیاده روها و هرجایی که آسفالت شده باشد را مسیری برای دست یابی به هدف خود قلمداد می کنند. البته ترافیک های سنگین روزهای تعطیل که در جاده های خروجی از شهر ایجاد می شود را نیز نباید فراموش کرد.
تورنتو (کانادا)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1
این شهر با یکی از سنگین ترین ترافیک هایی که در طول زندگیتان تجربه خواهید کرد آماده پذیرایی از شماست. شلوغترین بزرگراه این شهر (۴۰۱) حدود نیم میلیون ماشین را در طول روز در خود جای می دهد. عرض این بزرگراه به ۱۸ مسیر نیز می رسد، اما باز هم در ساعات شلوغی آن، وسایل نقلیه به طرز مضحکی آرام حرکت می کنند.
مانیلا (فیلیپین)
بدترین شهرهای جهان برای رانندگی ، عکس 1

جابه جایی در بین خطوط سه گانه، در نظر نگرفتن سایر رانندگان، استفاده نکردن از چراغ راهنما، نادیده گرفتن چراغ قرمز و ... اینها چیزهاییست که وقتی در مانیلا رانندگی می کنید رخ می دهد. علاوه بر این، استفاده از مسیرهای مقابل برای فرار از ترافیک های سنگین، بوق های پشت سرهم و دیوانه وار و گردش به چپ از مسیرهای دست راست خیابان نیز از ویژگی های رانندگان فیلیپینی است. به تمامی اینها وضعیت بد جاده ای و ناقص بودن علائم رانندگی را نیز اضافه کنید تا بتوانید تصور درستی از رانندگی در مانیلا داشته باشید. / دلگرم 
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
 سپاس شده توسط کاپیتانAli003
آگهی
#2
اتفاقا همچین جاهایی خال می ده هیجان داره
پاسخ
#3
هند چه خر تو خره
Angryتو این روزا اعصابم...ه کسی سر به سرم نذاره و با اعصابم بازی نکنه چون اصن اعصاب ندارم برین گمشین


3ztz
پاسخ
 سپاس شده توسط بهار هاشمی
#4
اسپم ندید :| !

از سپاس استفاده کنید !
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Photo زیبا ترین مکان های جهان
  معماری عجیب و جالب 8 هتل در جهان + عکس
  برترین جزایر جهان برای گردشگری کدامند؟ + تصاویر
  بزرگترین هتل لوکس جهان در مکه (عکس)
  معرفی 10 کاخ زیبای جهان
  جالب ترین هتل های جهان
  زیباترین شهرهای دنیا : پاریس، فرانسه
  بزرگترین رودخانه های جهان
  تور گردشگری با هلیکوپتر در شهرهای مختلف جهان +عکس
  ترسناک ترین شهربازی هآی جهان !!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان