امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دل‌بوسکه: تغييري در فهرست جديد نخواهم داد

#1
سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا اطمينان دارد که مي‌تواند زخم ناکامي جام جهاني را التيام بخشد. او به بازيکنان تيمش اطمينان دارد و مي گويد هيچ تغييري در فهرست جديد نخواهد داد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دل‌بوسکه: تغييري در فهرست جديد نخواهم داد 1
________________________________
تيم ملي فوتبال اسپانيا عملکردي بسيار ضعيفي در جام جهاني 2014 برزيل داشت و خيلي زود از دور رقابت‌ها حذف شد تا وداعي تلخي با برزيل داشته باشد و مدافع عنوان قهرماني حتي نتواند از مرحله گروهي هم صعود کند.

هر چند ويسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا بدترين عملکرد را در برزيل داشت، اما فدراسيون فوتبال اسپانيا او را از سمتش برکنار نکرده و به نظر مي‌رسد که او به کارش در اين تيم ادامه دهد. دل بوسکه به بازيکنان تيمش اطمينان دارد و معتقد است که مي‌توانند بحران کنوني را پشت سرگذارند. اين مربي با تجربه، گفت: زخم جام جهاني 2014 برزيل عميق و دردآور است و به سختي مي‌توان آن را فراموش کرد با اين حال بايد تلاش خود را بکنيم تا هرچه سريعتر به روزهاي خوبمان برگرديم. بايد به آينده فکر کنيم و براي رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر از جان مايه گذاريم. آينده از آن کساني است که بي وقفه تلاش مي‌کنند و انگيزه و بلندپروازي دارند.

دل بوسکه کارنامه درخشاني با تيم ملي فوتبال اسپانيا داشته است. او موفق شد با اين تيم قهرمان جام جهاني و جام ملت‌هاي اروپا شود. دل بوسکه درباره تمديد قراردادش با لاروخا گفت: فدراسيون فوتبال هيچگونه ترديدي درباره تمديد قرارداد من ندارد. در شش سالي که هدايت اسپانيا را برعهده داشته‌ام تنها يک ناکامي بزرگ داشته‌ام و آن هم در جام جهاني 2014 برزيل بود. به خوبي هواداران را درک مي‌کنم. طبيعي است وقتي که يک تيم شکست مي‌خورد همه عليه سرمربي تيم شوند. الان همه من را مقصر مي‌دانند و من اين را به خوبي درک مي‌کنم. براي موفقيت تيم ملي فوتبال اسپانيا و بازگشت اين تيم به روزهاي اوج نهايت تلاش خود را مي‌کنم.

دل بوسکه درباره اين سوال که در صورت ماندن در تيم ملي اسپانيا چه تغييراتي در اين تيم خواهد داد اين گونه پاسخ داد: هيچ تغييري در فهرست 23 نفره نخواهم داد. درست است که ما در برزيل ناکام بوديم اما بازيکنان نهايت تلاش خود را داشتند. اين بازيکنان قهرمان جهان هستند و من به آنها اعتماد دارم. اطمينان دارم که مي‌توانيم به روزهاي اوج برگرديم. تيمي مي‌تواند قهرمان شود که تلاش و انگيزه داشته باشد و بازيکنان اين تيم بلند پرواز باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دل‌بوسکه: تغييري در فهرست جديد نخواهم داد 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Smile سلطه کامل لژیونرها بر فهرست تیم ملی
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  پیرلو: کناره‌گیری نخواهم کرد
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  خرید 60 میلیون یورویی رئال در فهرست فروش! (عکس)
  فهرست زنان ورزشکار ایران
  مسی، سوآرز و نیمار غایبان فهرست تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
  فهرست جدید برزیل؛ بازگشت اسکار
  حمايت دل بوسکه از کاسياس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان