امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مورينيو: تورس فروشي نيست

#1
سرمربي چلسي تاکيد کرد که اصلا قصد فروش تورس را ندارد. او مي‌گويد در چلسي رقابت بسيار بالا است و همه بازيکنان براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي بايد بسيار تلاش کنند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مورينيو: تورس فروشي نيست 1
_________________________
چلسي در فصل نقل و انتقالات با ديگو کاستا مهاجم برزيلي‌تبار اتلتيکو مادريد قرارداد امضا کرد تا مشکل اين تيم در خط حمله بر طرف شد. ديديه دروگبا ساحل عاجي هم بارديگر پيراهن چلسي را برتن کرد و به تيم محبوب خود برگشت.

با جذب اين دو بازيکن انتظار مي‌رفت که فرناندو تورس اسپانيايي از جمع آبي پوشان لندن جدا شود و به فوتبال اسپانيا برگردد اما به نظر مي‌رسد که تورس از چلسي جدا نمي‌شود چرا که ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي چلسي هنوز به او اعتقاد دارد. ژوزه مورينيو در نشستي خبري درباره موضوعات زيادي صحبت کرد. او درباره احتمال جدايي تورس گفت: هر چند در فصل جابجايي دروگبا و کاستا را جذب کرديم اما بايد تاکيد کنم که قصد فروش تورس را نداريم. چلسي يک تيم کامل است که از 18 بازيکن خوب تشکيل شده است. تورس هم جزو 18 بازيکن خوب چلسي است و ما قصد فروش او را نداريم.

پتر چک در اين چند سالي که در ترکيب چلسي به ميدان رفته نمايش خيره کننده‌اي داشته است و همواره يک دروازبان قابل اعتماد براي آبي‌پوشان لندن بوده است. با اين حال احتمال دارد او جايگاه خود را در ترکيب اصلي چلسي از دست دهد چرا که تيبو کورتوآ بعد از تجربه اي بسيار موفق به چلسي برگشته است تا از دروازه اين تيم دفاع کند. مورينيو درباره رقابت اين دو دروازبان با هم، گفت: چک آماده است تا از جايگاه اصلي خود در دروازه چلسي محافظت کند اما نبايد فراموش کنيم که کورتوآ بهترين دروازبان جوان جهان است و در اين هيچ شکي وجود ندارد. هر دو اين دروازبان‌ها در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و آماده هستند تا رقابت تنگاتنگي با هم داشته باشند. رقابت در چلسي بسيار بالا است. ما يک تيم خوب هستيم که همه با هم رقابت دارند. اجازه بدهيد در اينجا هم به ستايش از مارک شوارتزر بپردازم. او يک دروازبان بسيار خوب است که وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دهد. ازاين که چنين بازيکنان بزرگي در چلسي بازي مي کنند بسيار خوشحال هستم.

مورينيو در ادامه سخنان خود تاکيد کرد که دوست دارد در تيمش از بازيکنان انگليسي بيشتري استفاده کند. او گفت: چلسي يک تيم انگليسي است و در ليگ برتر انگليس بازي مي کند. طبيعي است که در اين تيم بازيکنان انگليسي زيادي بازي کنند. ما هنوز در اول راه هستيم و تلاش مي کنيم تا به بازيکنان جوان و با استعداد انگليسي فرصت خودنمايي دهم.

يکي از بازيکناني که از چلسي جدا شد لوکاکو بود که با 35 ميليون يورو از اين تيم لندني جدا شد و به اورتون پيوست. مورينيو درباره جدايي اين مهاجم بلژيکي، گفت: قبل از هر چيز بايد به اين نکته اشاره کنم که لوکاکو هر چند با ما بود اما از نظر ذهني با ما نبود و انگيزه‌اي براي رقابت نداشت. او مي‌خواست براي چلسي به ميدان رود اما گزينه اصلي من در خط حمله نبود. بسيار سخت است که بازيکني چون لوکاکو در ترکيب اصلي چلسي قرار گيرد. او دوست نداشت در چلسي بماند و به همين خاطر من با رفتن او موافقت کردم. اورتون به شدت به دنبال جذب لوکاکو بود و رقم بسيار خوبي را هم پيشنهاد داد. ما مي‌خواهيم شفاف باشيم و اصلا به دنبال دور زدن قانون نيستيم. رقم اورتون را بررسي کرديم و در نهايت با جدايي لوکاکو موافقت کرديم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مورينيو: تورس فروشي نيست 1







پاسخ
 سپاس شده توسط TurK WolF
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جان تری: درباره تورس اشتباه می‌کردم
  تورس: بنیتز تفکر دفاعی ندارد
  تورس : شکست دادن بارسلونا آسان است !
  تورس: پدرو در یونایتد موفق خواهد بود
  تورس: زندگی‌ام را برای قهرمانی اتلتیکو می‌دهم
  گواردیولا : تورس در اتلتیکو موفق میشود!
  بنزما: رونالدو غرق در رکوردشکني نيست
  واره لا: مسي حتي نصف رونالدو هم نيست
  فابرگاس : بهترين روزهايم را با مورينيو تجربه مي‌کنم!
  شجاعي: تيم بانوان جايگاه آقايان نيست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان