امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شمشیر جادویی | تحلیل نمایش The Witcher 3 : Wild Hunt

#1
داستان ها و فیلم های زیادی با پایه و اساس جادو و جادوگری ساخته شده است. هری پاتر، هابیت، ارباب حلقه ها که قطعا همه آنها یکی از خاطره انگیز ترین فیلم ها بودند. اما در بیشتر فیلم ها و کتاب ها، جادو برابر جادو بوده است. همه در یک رتبه بودند و برتری خاصی نداشتند. اما اینبار در عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt شاهد استفاده همزمان از قدرت های فیزیکی و جادویی هستیم. بازی که داستان آن، به قلم یک نویسنده لهستانی نوشته شده است و وی هیچ وقت فکر نمی کرد که یک بازی از روی رمانش بنویسند!
شمشیر جادویی | تحلیل نمایش The Witcher 3 : Wild Hunt 1
کمی از داستان بدانیم

قبل از تحلیل نمایش این عنوان در نمایشگاه E3 قصد داریم تا کمی توضیحات درباره داستان این عنوان بدهیم. قطعا در بین خوانندگان کسانی هستند که با این بازی آشنایی ندارند و از داستان آن چیزی نمی دانند. همچنین در نمایشی که CD Project Red داشت، تنها شاهد گیم پلی بازی بودیم!
اولین نسخه شاهد بیماری دختر پادشاه یعنی Adda هستیم. Geralt of Rivia موظف است تا برای بیماری دختر پادشاه، یک دارو پیدا کند. او می تواند این کار انجام دهد امّا دارو تلسم شده و دختر پادشاه به یک هیولا تبدیل می شود. وی مجبور می شود تا بی گناهی خود را ثابت کند. در نسخه ی دوم Geralt متهم به کشتن پادشاه Foltest می شود و در از او بازجویی می کند. Geralt نیز مجبور می شود تا مو به موی اتفاقات را تعریف کند تا بی گناهی خود را به اثبات برساند. داستان نسخه سوم از جایی آغاز می شود که با فرا رسیدن زمستان بر خلاف سال های پیشین شاهد یک زمستان آرام نخواهیم بود زیرا گروه Wild Hunt  دست به شورش و آشوب زده اند و روستا ها و دهکده های مسیر راه خود را به آتش می کشند و مردم بیگناه را به قتل می رسانند. از طرف دیگر امپراتوریNilfgaard  نیز به پادشاهی شمالی حمله کرده است و  قصد دارد مردم رنج کشیده ی بخش جنوبی را به اسارت بگیرد. حال در این فضای وهم انگیز و ترس آلود که از هر سو بوی جنگ و خونریزی می آید تنها Geralt  است که می تواند به این وضع سامان دهد ولی او نیز میان یک دو راهی سخت قرار گرفته است، اینکه با اشباح Wild Hunt  که به دنبال او هستند مبارزه کند یا یک قهرمان باشد و سرزمین و مردمش را از چنگ امپراتوری غارتگر Nilfgaard  نجات دهد.

تحلیل نمایش

در نمایشی که شرکت CD Project Red داشت، Geralt به عنوان یک شکارچی هیولا فعالیت می کند و به این کار به چشم یک شغل نگاه می کند. Geralt هیولا های شکاری را به افرادی می فروشد که دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. Geralt قصد دارد بدون توجه به کار آنها، از آن مکان دور شود اما نمی تواند زیرا روحیه ای جنگجویانه دارد. برای همین با آنها مقابله می کند. در گیم پلی بازی می توان شاهد مبارزاتی با اراذل باشید که بازی را جذاب تر می کند. طبق تریلری که در E3 به نمایش در آمد، شاهد گیم پلی فوق العاده بودیم. برای کسب درآمد می توان انواع هیولا ها را شکار و بفروشید. می توانید اسلحه های مورد نیاز را تهیه کرده و در منوی Waeponانتخاب کنید. با استفاده از جادوهای مختلف اراذل را گمراه، بی هوش و یا از بین ببرید. استفاده هم زمان از قدرت های فیزیکی و جادویی باعث شده است تا یک گیم پلی جذاب تر  و به جا ماندنی باشد. در بازی قابلیت جدیدی برای رد گیری هیولاها گنجانده شده است. اگر هیولایی را زخمی کرده باشید و از دست شما فرار کرده باشد، می توانید با استفاده از این قابلیت، خون های ریخته شده از بدن هیولا ها را دیده و دنبال کنید که به پیدا کردن آنها بسیار کمک می کند. بازی The Witcher 3 : Wild Hunt یک عنوان Open World می باشد و این تغییر نسبت به نسخه های گذشته باعث بیشتر شدن طرفداران و پیشرفت چشمگیر در گیم پلی بازی شده است. با اینکه Geralt پیر و مسن تر شده است اما تجربه ی وی نیز بیشتر شده. در این نسخه قابلیت بالا رفتن از درخت نیز قرار داده شده است. پریدن از ارتفاع و غلت خوردن روی زمین نیز یکی دیگر از ویژگی های گیم پلی می باشد. هنگام مبارزات،حرکات و ضربات مختلف باعث گسترده شدن گیم پلی بازی می شود. با استفاده از دکمه های ترکیبی می توانید یک حرکت متفاوت و کار ساز بر روی هیولا ها و دشمنان پیاده سازی کنید. این کار در مورد جادو ها نیز صدق می کند و این باعث می شود تا The Witcher 3 : Wild Hunt یکی از بهترین عناوین Open World با گیم پلی به یاد ماندنی باشد.
شمشیر جادویی | تحلیل نمایش The Witcher 3 : Wild Hunt 1
اکنون به یکی از اساسی ترین بخش های یک بازی ویدئویی یعنی، گرافیک می رسیم. عنصر گرافیک در بازی ها، امروزه نقش مهمی را ایفا می کند; به طوری که برخی از گیمر ها ابتدا نیم نگاهی به گرافیک بازی می اندازند که اگر نظرشان را جلب کند، آن را به هر قیمتی خریداری می کنند. این معقوله بسیار مهم می باشد به خصوص این روز ها که نسل جدید کنسول های بازی یعنی هشتیم نسل وارد بازار شده است و گرافیکی خارق العاده را به صحنه آورده است. عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt یکی از عناوین نسل هشتمی می باشد که گرافیکی خیره کننده را به نمایش گذاشته است. در تریلری که این بازی در E3 به نمایش گذاشت، گرافیک و طراحی آبجکت ها در بازی، به خوبی انجام شده است. از کاراکتر های بازی گرفته تا علف های هرز و ساختمان های قدیمی. هر یک از آبجکت ها و عناصر تشکیل دهنده بازی، به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. طراحی Geralt به خوبی یک انسان واقعی می باشد. زخم روی صورت وی، موی بلند و سفید او و لباس او که ما را به یاد قرون ۵ و ۶ می اندازد. در تریلری که در طی نمایش این بازی در E3 2014 دیدیم، جزئیات تجهیزات جنگی وی نیز به خوبی طراحی شده و می توان ریزه کاری و جزئیات کار را دید. نوشته های روش شمشیر Geralt به خوبی به چشم می خورد. هیولا های بازی به خوبی طراحی شده و بال و پر های این موجودات زشت، به چشم می خورد و هنگام زخمی شدن، برخی از آن ها از بدن این موجودات جدا شده و بر روی زمین قابل مشاهده است. اجزای درخت که اعم از تنه و شاخه ها به خوبی می توان مشاهده کرد که مو به مو کار شده و جای هیچ حرفی نمی گذارد. یکی از بخش های بازی، کات سین های بازی می باشد که بدون هیچ افت فریمی انجام می گیرد. کات سین های به موقع در تریلر به چشم می خورد. تنها مشکلی در تریلر به وضوح مشاهده می شد، بخش مبارزات بازی بود که جای کار و تمرکز روی آن را دارد. در تریلری که در E3 امسال مشاهده کردیم، هیچگونه اطلاعات دیگری در این حوضه به چشم نمی خورد و این بخش را همین جا به پایان می رسانیم و وارد بخش بعدی می شویم.
شمشیر جادویی | تحلیل نمایش The Witcher 3 : Wild Hunt 1
آخرین بخش که مورد بررسی قرار خواهیم داد، موسیقی و صداگذاری بازی می باشد. موسیقی بازی، همانند فیلم ها که در قرن های ۵ و ۶ اتفاق می افتد، کار شده است و ما را به همان دوران می برد. موسیقی که هیجان انگیز می باشد و روحیه ی جنگجویانه ی هر فرد را به خوبی تحریک می کند. در کات سین ها به خوبی می توان موسیقی کار شده را شنید که با گوش های همه ی ما بازی می کند. صدای شمشیر ها به خوبی به گوش می رسد و هنگام دویدن خش خش برگ های زیر پای Geralt، حسی را به گیمر انتقال می کند که انگار واقعا در جنگل ها در حال پرسه زدن است! برای توضیحات بیشتر درباره ی این بخش، نیاز داریم تا بازی را تجربه کنیم و اکنون تمام اطلاعات موجود که تریلر به نمایش گذاشته شد را بررسی کردیم.
و در آخر

The Witcher 3 : Wild Hunt عنوانی می باشد که همه ی ما را وسوسه می کند تا برای یک دقیقه هم که شده، آن را تجربه کنیم. برای خط های آخر مقاله حرفی برای گفتن ندارم تنها باید بگویم که این عنوان Role-Playing در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۵ (سه شنبه، ۵ اسفند ۹۳) برای کنسول های نسل هشتمی و PC عرضه خواهد شد.
تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد
Star تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه‌ی ۲۰۲۰ Gamescom نمایش داده می‌شو
  رویداد PC Gaming Show 2020 به نمایش بیش از ۵۰ بازی از شرکت‌های مختلف نظیر سگا و اتلوس
  پیش نمایش بازی Sea of Thieves
  Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-E3-2015-Screen-Big-Boss-Skull-Face بررسی نمایش بر
  اطلاعات جدیدی از Mortal Kombat X منتشر شد : نمایش گیم پلی بازی در E3
  با اطلاعاتی جالب از بازی WiLD همراه باشید
  در WiLD هر کسی داستان متفاوتی را تجربه خواهد کرد!
  Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد!
  آخرین DLC عنوان Witcher 3، قابلیت +NG خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان