امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بابانوئل ایرانی، كریسمس خانوادگی را به خون كشید!

#1
 یك مرد ایرانی كه لباس بابانوئل به تن كرده بود، پس از اهدای كادوی كریسمس به بستگانش در ایالت تگزاس آمریكا، شش نفر از آنها را كشت و سپس خودكشی كرد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.


[rtl]

به گزارش خبرگزاری‌ها، پلیس زمانی از قتل‌عام خانوادگی اطلاع یافت كه فردی از داخل آپارتمان با شماره اضطراری 911 شهر گریپ‌واین در نزدیكی دالاس ـ مركز ایالت تگزاس ـ تماس گرفت و بدون آن كه جمله‌ای بر زبان آورد، اپراتور پلیس تنها صدای شلیك چند گلوله را شنید.

پس از این تماس تلفنی، پلیس برای پیگیری موضوع به آپارتمان محل تماس رفت و با جسد چهار زن و سه مرد 15 تا 59 ساله روبه‌رو شد.

در تحقیق از همسایگان مرد ایرانی، آنها او را عزیز معرفی و عنوان كردند وی دلال معاملات ملكی بود و سال‌ها با همسر و دو فرزندش در منطقه كالیویل زندگی می‌كرد.

سخنگوی پلیس در منطقه گریپ‌واین به آسوشیتدپرس گفت: فرضیه‌های پلیسی نشان می‌دهد قربانیان در آپارتمانشان در حال برگزاری جشن كریسمس بودند كه به سوی آنها تیراندازی شده است.

سخنگوی پلیس افزود: پس از این جنایت، دو قبضه سلاح كمری در كنار جسد عامل قتل‌ها پیدا شد كه فرضیه‌های پلیسی مشخص می‌كند عزیز یكشنبه‌شب در حالی كه لباس بابانوئل به تن كرده بود، به خانه همسر سابقش رفته و با دو قبضه سلاحی كه در اختیار داشته شش نفر از اعضای خانواده و بستگان نزدیكش را به قتل رسانده و سپس با شلیك به ناحیه سر، به زندگی خود نیز پایان داده است.

پس از انتشار این قتل‌عام خانوادگی، شبكه تلویزیونی ان.بی.سی گزارش داد: براساس اسناد به دست آمده از دادگاه، قاتل سال 1987 با همسر ایرانی‌اش ازدواج كرده بود و این زوج یك دختر 19 ساله و یك پسر 15 ساله داشتند.

تصاویر ارائه شده در این شبكه خبری نشان می‌‌دهد، اجساد اعضای خانواده پس از این كه هدایای كریسمس را باز كرده‌اند، نزدیك درخت كریسمس افتاده‌اند.

آسوشیتدپرس نیز در واكاوی این جنایت‌ها گفت: شواهد نشان می‌دهد با آن كه زوج ایرانی هر دو شاغل بودند، اما بشدت مشكل مالی داشتند و بانكی كه از آن برای خرید خانه وام گرفته بودند، سال 2010 آپارتمان آنها را به حراج گذاشته بود.

این زوج ماه مارس (فروردین)‌ از هم جدا شده بودند و فاطمه (همسر)‌ به اتفاق فرزندانش در محلی كه اجسادشان پیدا شد، زندگی می‌كرده‌اند.

رابرت ایرلینگ، یكی از ماموران تحقیق پلیس كه در محل جنایت‌ها حضور داشت به بی.بی.سی نیز گفت: حادثه واقعا غم‌انگیز بود و در حال حاضر یكی از فرضیه‌هایی كه پلیس آن را بررسی می‌كند، مشكلات مالی این خانواده است.

وی افزود: بسیاری از همسایه‌ها و دوستان دو فرزند خانواده در اظهاراتشان به پلیس گفتند: آنها بسیار گرم و صمیمی بودند و همه چیز آنها در خانواده خلاصه می‌شد. صاحب آرایشگاهی كه فاطمه (همسر عامل جنایت)‌ در آن كار می‌كرد، گفت: او مدت چهار سال در آرایشگاه من كار می‌كرد و رفتارش نشان می‌داد كه به خانواده‌اش بسیار علاقه‌مند است.

شهردار شهر هم با صدور بیانیه‌ای، این جنایت را در روز كریسمس تاسفبار خواند.
[/rtl]
بابانوئل ایرانی، كریسمس خانوادگی را به خون كشید! 1

بابانوئل ایرانی، كریسمس خانوادگی را به خون كشید! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
  جو بایدن اصالتا ایرانی است؟
  ایران و ایرانی از تلاش برای رسیدن به تعالی باز نمی‌ایستد
  جنجال عکس عجیب سلبریتی ایرانی با نظامیان آمریکایی (عکس)
  ربات‌های بیمارستانی ایرانی به یاری بیماران عفونی آمدند
  اخبار افزایش جرم و درگیری های خانوادگی در دوران کرونا صحت ندارد
  این زن ایرانی به عنوان زن عنکبوتی لقب گرفت
  دستگیری سه پسر ایرانی بخاطر چالش سگ شدن
  عکس معنادار سایت رهبر انقلاب بعد از تهدید ترامپ برای شلیک به شناورهای ایرانی
Exclamation ازدواج دختر جان کری با این مرد ایرانی + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان