امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکایتی که 23 میلیارد دلار آب خورد !

#1
23 میلیارد دلار غرامت به‌خاطر اطلاع رسانی نادرست. این، حکمی است که یک دادگاه در امریکا برای یک شرکت معروف تولیدکنندهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سیگار
 برید.چند روز پیش  بی بی سی خبر داد فردی به نام «سینسیا رابینسون» از  شرکت معروف «رینولدز» شکایت کرده‌است. خانم رابینسون در سال 1996 همسرش را به علتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مصرف زیاد سیگار
 و ابتلا به سرطان ریه از دست داده است. حالا این خانمدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 اطلاع رسانی نادرست از مضرات سیگار
 را دلیل فوت شوهرش می‌داند. او اولین بار در سال 2008 از این ابرگروه اقتصادی شکایت کرد و به دنبال گرفتن غرامت از این کارخانه افتاد. به گفته بی بی سی در طول 4 هفته برگزاری دادگاه وکلای خانم رابینسون سعی کردند اهمال کاری رینولدز را در آگاهی سازی مصرف کنندگان از مضرات دخانیات ثابت کنند. سرانجام دادگاه فلوریدا در آمریکا این کارخانه را به پرداخت 23 میلیارد دلار غرامت به این خانم جریمه کرد. جریمه‌ای که در تاریخ این ایالت و این کشور بی سابقه بود.
هرچند مقامات این کارخانه این رای را مخالف انصاف می‌دانند اما ویلیام گری، وکیل خانم رابینسون حکم صادر شده را پیامی محکم به کارخانجات تولید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیگار 
و مواد دخانی می‌‌داند. رینولدزی ها مدارک ارائه شده توسط این خانم را کافی نمی‌دانند و قرار است به این حکم اعتراض کنند.
شرکت دخانیات رینولدز در سال1987 توسط پسر  یک کشاورز تنباکو به نام  رینولدز در ایالات متحده تاسیس شد. این شرکت دومین تولید کننده دخانیات در ایالات متحده امریکاست و پشت سر کمپانی‌‌ «آلتریا» قرار دارد. این کمپانی ابتدا با کارگران فصلی شروع کرد. اما با گذشت زمان شروع به تولید سالانه 2 میلیون پوند محصولات توتون و تنباکو کرد.
 سیگار‌های «کمل»، «ویکتوری»،«پال مال»، «کول» و «وینز» از تولیدات این کمپانی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.
نماد تبلیغاتی این شرکت برایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سیگار‌های « کمل»
 از سال 1987 تا 1997 طرح کارتونی از شتری انسان گونه با عینک آفتابی ودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیگار
 بود. این نشان مورد نقد انجمن‌های پزشکی قرار گرفت و با آن مخالفت‌های بسیاری شد. در گزارش این انجمن‌ها آمده بود که این ترفند تبلیغاتی کودکان را مورد هدف قرار داده‌است. در حالی کهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 تبلیغات سیگار  فقط باید برای بزرگتر‌ها باشد. بعد از این اعتراضات این شرکت نماد سیگار‌های کمل را به یک شتر ساده تغییر داد.
این البته اولین باری نیست که یک شرکت تولیدکننده دخانیات محکوم به پرداخت غرامتی سنگین می‌شود. در سال 2008 نیز شرکت رقیب رینولدز یعنی « آلتریا» به پراخت غرامت به دختر یک زندیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سیگاری
 محکوم شد. «جودی بوکوک»  مادرش بتی را در سال 2003 به علت 47 سال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مصرف سیگارهای این شرکت و مبتلا شدن به سرطان ریه
 در 64 سالگی از دست داد. بعد از شکایت بوکوک از شرکت آلتریا دادگاهی در لس آنجلس رای را به نفع او صادر کرد و این شرکت را به پرداخت 28 میلیارد دلار جریمه کرد. اما کمی بعد قاضی دیگری در این کشور این مبلغ را به 28 میلیون دلار کاهش داد. اما در سال 2008 دادگاه استیناف آمریکا این حکم را رد کرد و پیگیری این پرونده را دوباره آغاز کرد.
حالا رینولدزی ها باید منتظر بمانند که آیا دادگاه استیناف به دادشان خواهد رسید یا خیر؟
شکایتی که 23 میلیارد دلار آب خورد ! 1

شکایتی که 23 میلیارد دلار آب خورد ! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مراسم عقد با شوخی بدموقع عروس بهم خورد
Heart اقلیم کردستان عراق بیش از ۲۸ میلیارد دلار بدهی دارد
  گرانترین بره جهان با قیمت 11 میلیارد تومان فروش رفت (عکس)
Heart دولت ترامپ ۱.۴ میلیارد دلار برای اموات چک کشید
  بی‌توجهی بعضی‌ها به رعایت نکات بهداشتی از کجا آب می‌خورد؟
  خسارت ۲۱۸ میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری کرمان
Shocked تگرگ ۲۷ میلیارد ریال به اراضی کشاورزی شوط خسارت زد !
Heart دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داد
Heart تصمیم 450 میلیارد دلاری سنا برای کرونا
Heart چطور قیمت نفت آمریکا به زیر صفر دلار رسید؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان