امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آلوسي: هيچ مشکلي در تراکتورسازي ندارم

#1
مربي بدنساز تيم فوتبال تراکتورسازي پس از مخالفت با استعفايش گفت: به خاطر هواداران تراکتورسازي و رابطه خوبي که با کادر فني و مسئولان اين تيم دارم، کارم را ادامه مي‌دهم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلوسي: هيچ مشکلي در تراکتورسازي ندارم 1
_______________________________
سعيد آلوسي در مورد عدم پذيرش استعفايش از سوي جمشيد نظمي گفت: من 10-12 سال است که کارهاي بيزينسم را دنبال مي‌کنم و در حال ساختن کمپي در کردان کرج هستم. مي‌خواستم استعفاء دهم تا در ادامه دچار مشکل نشوم. مربي حرفه‌اي هستم و اگر در ميانه فصل به يکباره جدا مي‌شدم اين اتفاق خوبي نبود.

به گزارش فارس، وي افزود: 16-17 سال در تيم‌هاي ملي غيرفوتبالي، سپاهان، گسترش فولاد، استيل‌آذين و ... فعاليت داشتم. رسول خطيبي و جمشيد نظمي در تماسي که با من داشتند اعلام کردند مشغله کاري را کنار بگذارم و کارم را در تراکتورسازي ادامه دهم، آنها با استعفايم مخالفت کردند.

مربي بدنسازي تراکتورسازي در ادامه تصريح کرد: از هواداران با محبت تراکتورسازي تشکر مي‌کنم آنها طي چند روز گذشته دائم پيگير اين مسئله بودند. از من مي‌پرسيدند چه مشکلي داري و من هم مي‌گفتم مسئله خاصي نيست. در کارم بسيار جدي هستم و نظم بسيار زيادي دارم. 36 سال سن دارم و از 19 سالگي کارم را به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌کنم. در تيم‌هاي ملي زيادي حضور داشتم. مي‌‌توانيد از محمدرضا طالقاني،‌ناطق نوري، حسين شمس و امير قلعه‌نويي در اين مورد سؤال بپرسيد. اجازه دخالت به هيچکس را در کارم نمي‌دهم و زير نظر سرمربي تيم فعاليتم را دنبال مي‌کنم. رسول خطيبي هم انسان بسيار خوب و با دانشي است و مي‌تواند در تراکتورسازي موفق شود.

آلوسي تأکيد کرد: نظم و انضباط در کارم اهميت بسيار زيادي دارد. با فدراسيون‌هاي زيادي کار کرده‌ام. در زمان رفاقت، رفاقت مي‌کنم و هنگام کار فعاليتم را با جديت دنبال مي‌کنم. حتي در شغل صرافي خود با بسياري از فدراسيون‌ها ارتباط خود را دارم و در کنار آن کار ورزشي هم با جديت انجام مي‌دهم. هيچ‌وقت مسائل شخصي را به کارم وارد نمي‌کنم. در بحث بدنسازي به هيچکس اجازه دخالت نمي‌دهم و با هماهنگي سرمربي و زير نظر او کار را دنبال مي‌کنم. اگر سرمربي چيزي بگويد آن را مي‌پذيرم.

وي در مورد اينکه جمشيد نظمي اعلام کرده با جدايي او مخالف است، تصريح کرد: نظمي فرد بسيار زحمت‌کش و پرتلاشي است. او به صورت مداوم کنار تيم حضور دارد و مشکلات بازيکنان و کادر فني را حل مي‌کند. او به اعضاي تيم دلداري مي‌دهد و از هيچ کوششي دريغ نمي‌کند، خطيبي هم فردي است که به جوانان بها مي‌دهد. قاطعانه اعلام مي‌کنم هيچ مشکلي با رسول خطيبي و مسئولان باشگاه نداشتم و تنها دليل استعفايم مشغله کاري فراوان است. همانطور که گفتم در حال ساختن کمپي با الگوهاي خارجي در کردان کرج هستم که در خاورميانه بي‌نظير است. چند سال است که اين کار را پيگيري مي‌کنم و مجبور بودم به تهران بيايم. اکنون هم به خاطر هواداران و تيم تراکتورسازي از استعفايم منصرف شدم و به کارم ادامه مي‌دهم. نظمي مديرعامل تراکتورسازي به من محبت بسيار زيادي دارد و او اعلام کرد بايد به همکاري خود ادامه دهم. من هم به خاطر محبت مردم تبريز که بسيار فهيم و با شعور هستند با علاقه قلبي کارم را ادامه مي‌دهم و تمام تلاشم را براي موفقيت تراکتورسازي مي‌کنم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: من از خانواده شهدا هستم و خيلي علاقه داشتم در باشگاه تراکتورسازي خدمت کنم و نوکري هواداران تبريزي را انجام دهم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلوسي: هيچ مشکلي در تراکتورسازي ندارم 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم
  ستین: دوست ندارم بارسلونا را قهرمان لالیگا اعلام کنند
  شیخ دیاباته: دوست ندارم فوتبالم در ایران تمام شود/ علاقه دارم در عربستان هم بازی کنم
  الکساندر نوری: برنامه‌ای برای جذب بازیکنان ایرانی ندارم
  گوتزه: قصد جدایی از بایرن را ندارم
  پورحیدری: از بازگشت بیک‌زاده خبر ندارم
  پیشنهاد پرسپولیس به دروازه‌بان استقلال/طالب‌لو:حرفی ندارم!
  مظلومی: همچنان منتظر استقلال هستم اما با کسی توافق نکردم/ نظری درباره استیماچ ندارم
  برانکو: ۵۰ بر صفر الهلال را می‌بریم!/به مسائل غیرفوتبالی در ریاض کاری ندارم
  داورزنی: انتظار کسب مدال از تیم ملی بانوان ندارم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان