امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جـنگـل دالـخانـی !

#1
جـنگـل دالـخانـی ! 1

جنگل دالخانی از بکرترین جنگل های ایران است ،که آن را دالان بهشت نیز می نامند.دالخانی روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان رامسر در 30 کیلومتری جنوب شرقی رامسر که در دهستان چهل شهید واقع است.
دالخانی که با آب و هوای بی نظیرش و طبیعت بکرش از دل انگیزترین و دیدنی ترین جنگل ها است که به دلیل همجواری با جنگل های 600 هزارمتر مربع رامسر ، دالخانی نام گرفته است.جنگل هایی که در مسیر جاده ادامه دارند و بعد از دالخانی شما را به ییلاق جنت رودبار و گرسماسر ،اکراسر ،گلین و ... می رسانند.
دالخانی جنگلی نیمه کوهستانی است که ارتفاع آن به حدود 800 متر می رسد و انتخابی مناسب برای طبیعت گردان و کوهنوردان است.مه غلیظ ار مهمترین ویژگی ها و زیبا یی های دالخانی است که در کنار سرسبزی زیبا و طبیعت بکرش ،گردشگران بی شماری را به سوی خود می کشاند.
آشنایی با آداب و رسوم و زندگی سنتی روستاییان میز از دیگر جاذبه های سفر به دالخانی است.
جنگل دالخانی در مسیر رامسر به تنکابن واقع شده است و برای رسیدن به آن می‌توانید از مسیر کتالم- هریس (جاده میرزا کوچک‌خان)- دالخانی بگذرید یا از خروجی شهر رامسر شروع کنید و بعد از طی مسیری حدود هفت کیلومتر در مسیر آسفالته رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار برسید. جنگل دالخانی ۲۳ کیلومتر جلوتر در کنار جاده قرار دارد.

جـنگـل دالـخانـی ! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ~ERFAN~ ، Mohammad 77 ، عذرا 79
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان