امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید!

#1
در این گزارش نگاهی انداخته ایم به بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا که تا آخر ماه بعد که پنجره نقل و انتفالات بسته میشود احتمالا باید رخت بربندند و از تیم کنونی خود بروند.
 بیشتر انتقالات اخیر حاکی از این است که بزرگترین انتقالات دنیا در اسپانیا رخ داده است، کسانی چون جیمز رودریگز، تونی کروز و لوئیز سوارز. حال بارسلونا و رئال مادرید مطمئناً باید بعضی از بازیکنان قدیمی را کنار بگذارند که در ادامه به آن می پردازیم.
هردو تیم با شرایط مشابهی روبرو هستند، همانطور که بارسا فابرگاس را به چلسی و الکسیس سانچز را به آرسنال واگذار کرد، آلوارو موراتا مهاجم مادرید نیز به یونتوس پیوسته است.
البته باتوجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است و این دو تیم بزرگ اسپانیایی خریدهای بزرگی انجام داده اند در هفته های پیش رو باید تیم خود را مرتب کنند و بازیکنان اضافی را کنار بگذارند و  البته مقداری از سرمایه از دست رفته را جبران کنند.
در اینجا نگاهی می‏اندازیم به بازیکنانی که احتمال بیشتری دارند که در تابستان امسال از نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو بروند:
ایکر کاسیاس / دیگو لوپز
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
این دروازه بانان در فصل گذشته در رئال مادرید رقابت سختی برای تصاحب شماره یک تیم داشتند و در مسابقات لالیگا و کوپا دل ری و جام باشگاه ها هریک مهارت های خود را به رخ دیگری میکشیدند.
حال باتوجه به اینکه مادرید دروازه بان لوانته، کیلور ناواس را خریده است، شاید به این معنا باشد که یکی از این دو دروازه بان باید این تیم را ترک کند.
کاسیاس اگر تصمیم به رفتن بگیرد میتواند تیمش را ترغیب کند تا او را بصورت آزاد بفروشد البته شاید هنوز منتظر باشد که ببیند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، لازم به ذکر است که آرسنال از تیم هایی است که خواهان این بازیکن بوده است
در مورد لوپز میتوان گفت که یکی از اهداف موناکو است، تیمی که تابستان گذشته سخت بدنبال خرید او بود، او مطمئناً اگر متوجه شود اولین انتخاب کارلو آنجلوتی نیست راجع به رفتن فکر میکند. احتمالاً قیمت این بازیکن در حدود 10 میلیون یورو خواهد بود.
آنخل دی ماریا
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
مثل تابستان گذشته، آنخل دی ماریا دوباره به فکر رفتن افتاده است و ماندن یا رفتن این بازیکن آرژانتینی در رئال فعلا در هاله ای از ابهام قرار دارد.
این بازیکن 26 ساله که 60 ملیون یورو توسط رئال ارزش گذاری شده است، یکی بازیکن مشهور در برنابئو است و برای تیمش بسیار مهم است و همانطور که در فصل گذشته در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نشان داد در عملکرد تیم تأثیر زیادی دارد.
خرید تونی کروس و جیمز رودریگز به معنی پیچیدگی حضور او در این تیم است و حتی باعث میشود که مادرید بدنبال روشی باشد که بتواند او را نگهدارد چون برای شش هدف آنها در 2014-2015 لازم است. با این حال ستارۀ آرژانتینی اصلا دوست ندارد در نیمکت ذخیره کهکشانی ها قرار بگیرد.
پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد از تیم های خواهان این بازیکن هستند. رئال مادرید عجله ای برای فروش او ندارد و می تواند تا زمان بسته شدن نقل و انتقالات در این باره فکر کند و خود این بازیکن نیز زمان برای تصمیم گیری دارد
ایسکو
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
این بازیکن سابق مالاگا در فصل گذشته بیشتر وقتش را روی نیمکت گذراند، با این حال در نهایت 50 بار در زمین برای رئالی ها به میدان رفت و هم بین هم تیمی هایش و هم بین هواداران چهره شناخته شده‏ای است.
این بازیکن همچنان می تواند در این تیم بماند و در برنابئو توپ بزند، اما در فصل پیش رو شرایط برای او به سختی پیچیده شده است و معلوم نیست فصل دوم حضورش در این تیم چگونه رقم بخورد.
رئیس سابق او مانوئل پلگرینی مشتاق است تا او را برای منچستر سیتی به خدمت بگیرد و ایسکو نیز سال پیش قبل از آمدن به مادرید آماده شده بود که به اتحاد برود. اگر او به نتیجه برسد که همچنان در این تیم بماند که هیچ اما اگر بخواهد برود، بایرن مونیخ از دیگر تیم های خواهان اوست، که البته خود این بازیکن بیشتر دوست دارد با پلگرینی کار کند. قیمت او حدود 35 میلیون یورو خواهد بود.
سامی خدیرا
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
سامی خدیرا بیشتر فصل گذشته را بیشتر صرف ریکاوری رباط صلیبی خود گذراند و در مصدومیت به سر برد، که البته قبل از جام جهانی بهبود یافت و برای آلمان بازی کرد
با ورود تونی کروس، و حضور ژابی آلونسو در سانتیاگوبرنابئو، و لوکا مودریچ که در فصل گذشته موثر بود و همچنین ماندن آسیر ایارامندی، خدیرا به خوبی میداند که در فصل پیش رو به احتمال زیاد باید روی نیمکت بشیند و باید به فکر راه چاره باشد.
قرارداد این بازیکن آلمانی در 2015 تمام میشود و، اگر او نتواند آن را تمدید کند. بنظر میرسد مادرید او را به قیمتی که کروس را خریده بود یعنی 30 میلیون یورو بفروشد.
آرسنال و چلسی هر دو به او علاقه مند هستند، اما مطمئناً بدنبال خرید ارزان تر او هستند و قیمت این بازیکن در تصمیم گیری این تیم‏ها موثر خواهد بود.
ابراهیم آفلای
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
آفلای بارسلونایی نیز بدلیل مصدومیت افت زیادی داشته است و در نهایت این وینگر هلندی در این تابستان آماده جابجایی است
این بازیکن در سال 2011 از پاری سنت ژرمن با قیمت خیلی کم 3 ملیون دلار به این تیم آمد و تاکنون فقط 35 بار برای کاتالانی ها به میدان رفته است، لازم به ذکر است که در فصل 2012-13 او بطور قرضی در شالکه بازی کرد.
مدیر ورزشی این تیم، آندونی زوبی زارتا گفته است که این بازیکن 28 ساله در این تابستان خواهد رفت، بارسلونا نیز میخواهد سرمایه های از دست رفته را جبران کند و او را تا قبل از اتمام قراردادش در سال بعد بفروشد.
مطمئنا اگر قرار باشد او این تیم را ترک کند، با قیمت نه چندان زیادی به فروش خواهد رفت و در حال حاضر مارسل و والنسیا خواهان او هستند.
دنی آلوز
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
دنی آلوزی که قصد داشت تا قبل از جام جهانی بارسلونا را ترک کند  حالا نظرش عوض شده است و می گوید دوست دارد فعلا در نیوکمپ بماند اما باشگاه بارسلونا نظر دیگری دارد. این تیم کم تحمل تر از آن است که منتظر نظرات این بازیکن بماند و روی فصل آینده تمرکز کرده است پس این بازیکن 31 ساله باید خودش را آماده کند و اگر میخواهد در ترکیب بماند باید پیشرفت کند.
بارسا اشاره کرده است که به بال کلمبیایی خوان کوادرادو علاقه مند است، کسی که نسبت به آلوز بازیکن هجومی تری است. پس می توان نتیجه گرفت که احتمال رفتن آلوز نیز زیاد است.
می توان پیش بینی کرد که موناکو از تیم هایی است که در صورت جدا شدن این بازیکن از بارسا، خوهان او خواهد بود. این تیم احتمالاً حدود 12 میلیون دلار حاضر است برای این بازیکن بدهد.
الکس سانگ
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1
کسی که بیشتر از هرکسی احتمال ترک کردن بارسلونا را در این تابستان دارد الکس سانگ است، بازیکنی که در دو فصل حضورش بین کاتالانی ها نتوانست موثر واقع شود.
مدیر ورزشی این باشگاه اشاره کرده است که بدنبال راه حلی برای سانگ و آفلای است تا در مورد آنها نتیجه گیری کند. لازم به ذکر است این بازیکن در طول این دو سال 65 بار برای این تیم بازی کرده است.
خود سانگ گفته است که دوست دارد دوباره در لیگی که قبلا بوده است بازی کند، او قبلاً برای چند فصل در آرسنال بود.
او 15 میلیون یورو توسط بارسا قیمت گذاری شده است اما باشگاه تا حدود 12 میلیون نیز راضی میشود. از تیم هایی که خواهان او هستند میتوان میلان و ناپولی را نام برد که البته دوست دارند به صورت قرضی این بازیکن را در اختیار بگیرند.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ستارگانی که به احتمال زیاد دیگر در الکلاسیکو نخواهیم دید! 1 [/img]
پاسخ
آگهی
#2
ایسکو و دیماریا رو نباید از دست بدن.ایسکو واقعا جوون با استعدادیه .Sleepy
ولی کاسیاس حیفه!!!!!!crying
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیگر همه می‌دانند بیرانوند طرفدار کدام تیم بود!
  اعزام امین طاهری و 3 کشتی‌گیر دیگر به جام دانکلوف
Information احتمال بازگشت دانشگر به استقلال؛ نزدیک به صفر
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!
  گتوزو یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شد (عکس)
  وونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر
  احتمال قهرمانی جهانبخش با برایتون: یک به پانصد
  احتمال رویارویی رونالدو با رئال در یک چهارم نهایی CL
  کلوپ: آدام لالانا دیگر برای لیورپول بازی نمی‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان