امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فعالیت‎های قرآنی دانشگاه پیام نور لرستان توسعه می‎یابد

#1
مدیر فرهنگی - اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان از درخشش اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‎های پیام نور سراسر کشور در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، یزدان سهرابی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در مرحله کشوری این دوره از مسابقات که در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی برگزار شد، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور لرستان در رشته مداحی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل این دانشگاه موفق به کسب مقامات اول و دوم شد.

وی اضافه کرد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات درلرستان در آذرماه سال 92 با رقابت 450 نفر در بخش شفاهی انجام شد و مرحله نیمه نهایی و استانی در یازدهم اسفند 1392 در دانشگاه پیام نور بروجرد برگزار شد که 18 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات به مرحله کشوری با کسب امتیازات لازم معرفی شدند.

سهرابی ادامه داد: این دوره از سطح مسابقات در حد بسیار بالای بود و خوشبختانه کاروان دانشگاه پیام نور لرستان با افتخار در این مسابقات شرکت کرد و سایر افراد شرکت‎کننده از استان رتبه‎های مطلوبی را کسب کردند که با تلاش بیشری یقیناً سال آینده موفق‎تر عمل خواهند کرد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان اظهار کرد: از آنجا که توسعه فعالیت‎‎های قرآنی در اولویت کار فرهنگی در دانشگاه پیام نور لرستان خواهد بود امیدواریم در سال آینده بتوانیم موفقیت‎های چشمگیرتری را کسب کنیم.

وی از حضور صمیمی رئیس عالی دانشگاه پیام نور و سایر مسئولین ذیربط در جمع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به عنوان نقطه عطفی یاد کرد و اضافه کرد: این حضور نشانگر حمایت مسئولان عالی سازمان از برنامه‎های قرآنی خواهدبود.

سهرابی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی امسال به خوبی میزبانی کردند و نقاط ضعف سال‎های گذشته در بخش‎های مختلف، با همت مسئولان و دست اندرکاران در این دوره از مسابقات رفع شده بود گرچه جهت اجرای مطلوب و عالی مسابقات بایستی تلاش و همت بیشتری شود.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
Windows نمونه سوالات مهم درس ۱۱ پیام های آسمان نهم
  جزوه فصل ۸ پیام های آسمانی نهم + نمونه سوال
  جزوه پیام های آسمان نهم درس ۶

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان