امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر

#1
هر وقت تصميم بگيريد ميتوانيد به كشور مسلمان مالزي سفر كنيد. به ويژه در تعطيلات پيش رو كه براي تهرانيها فرصت مغتنمي است براي سفرهاي خارجي. مالزي كشوري است كه ايرانيها بدون نياز به ويزا و تلف كردن وقت در سفارتخانه ها ميتوانند به آن سفر كنند. هم كشور مسلماني است و فرهنگش به فرهنگ ايرانيان خيلي نزديك است و هم كشوري است پر از جاذبه هاي طبيعي و تاريخي كه البته ديدنيهاي طبيعياش بيشتر از جاذبه هاي تاريخي آن است.

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر 1

اگر در تهران زندگي ميكنيد و براي تعطيلات پيش رو برنامه سفر داريد و ميخواهيد به خارج از ايران سفر كنيد، مالزي يك گزينه مناسب ميتواند باشد چرا كه با توجه به تنگي وقت ديگر نيازي به ويزا نداريد و همين طور به دليل اينكه پرواز به اين كشور زياد است ميتوانيد تور مناسبي براي سفر پيدا كنيد.در اين نوشتار با بسته هاي مختلف سفر به مالزي شما را آشنا ميكنيم .

مالزي

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر 1

هفت شب و هشت روز كامل اقامت در هتل چهار ستاره در پايتخت مالزي يعني كوالالامپور براي هر نفر در اتاق دو تخته از يك ميليون و 295 هزار تومان شروع ميشود تا يك ميليون و 395 هزار تومان. هتل پنج ستاره هم از يك ميليون و 445 هزار تومان شروع ميشود تا يك ميليون و 645 هزار تومان.

بليت رفت و برگشت پرواز ايراني، ترانسفر فرودگاهي ، راهنماي فارسي زبان و يك روز گشت شهري با ناهار از خدمات اين تور است. پرواز اين تور روزهاي شنبه و سه شنبه است.

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر 1

مالزي-سنگاپور

چهار شب كوالالامپور و سه شب سنگاپور گزينه بهتري است، هم مالزي را ميبينيد و هم سنگاپور را. اقامت در هتل چهار ستاره براي هر نفر در اتاق دو تخته از يك ميليون و 945 هزار تومان شروع ميشود تا دو ميليون و 95 هزار تومان. قيمت هتل پنج ستاره هم از دو ميليون و 245 هزار تومان است تا دو ميليون و 495 هزار تومان.

از خدمات اين تور هم ميتوان به پرواز ايراني، ترانسفر فرودگاهي و بين شهري، ويزاي سنگاپور، راهنماي فارسي زبان، يك روز گشت شهري در كوالالامپور با ناهار و يك روز گشت شهري در سنگاپور با ناهار اشاره كرد.

دو شهر در مالزي

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر 1

چهارشب كوالالامپور و سه شب در جزيره ديدني پنانگ براي هر نفر در اتاق دو تخته هتل چهار ستاره از يك ميليون و 545 هزار تومان شروع ميشود تا يك ميليون و 645 هزار تومان. همين طور براي هتل پنج ستاره هم از يك ميليون و 745 هزار تومان شروع ميشود تا يك ميليون و 895 هزار تومان.

از خدمات اين تور هم بليت رفت و برگشت هواپيما، ترانسفر بين شهري و فرودگاهي، راهنماي فارسي زبان و يك روز گشت شهري با ناهار و همين طور بيمه مسافرتي است.

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر 1

جاهايي كه ديدنشان را فراموش نكنيد

راهنمای سفر به مالزي؛ كشور بي دردسر 1

پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاههای اقامتی مالزی است.اینایالت شامل جزیره پنانگ و باریکهای از سرزمین اصلی است. مرکز آن جرج تاون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی است. خط ساحلی شمالی پنانگ با گسترهای از شنهای طلایی و آبهای پر تلالو مکان شناخته شدهای برای خارجیان و دیدارکنندگان محلی است. از مراکز دیدنی این شهر میتوان به خوکونگسی، مسجد کاپیتان کلینگ ، معبد سری ماریامان و معبد بودانی وات چایا منگکا لارام اشاره كرد. این معبد بودايی دارای طولانیترین مجسمه بودای خوابیده است. مراکز خرید مدرن و جذابیتهای متعددی در پنانگ است و اين شهر باب طبع خریداران کالاهای قدیمی و نوین است.

مهمترین مراکز خرید پنانگ ، جاده بورما (Burmah Road) ، خيابان كمپ بل (Campbell Stret) و جاده پنانگ (Penang Road) است.
پاسخ
 سپاس شده توسط صالح02
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان