امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیسی ها هم فحش بدهند جوابشان را می دهم

#1
توضیحات لک درباره درگیری جنجالی اش با استقلالی ها؛

پرسپولیسی ها هم فحش بدهند جوابشان را می دهم

دروازه بان تراکتورسازی گفت: «قاضی در تمام صحنه های بازی و خروج هایم فقط با آرنج به سرم ضربه می زد و بارها به من توهین کرد.»

پرسپولیسی ها هم فحش بدهند جوابشان را می دهم 1

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حامد لک که در بازی با پیکان و در ضربات پنالتی ستاره تیش بود در مصاف فینال با استقلال در جام شهدا چهره شد.
 
او به خاطر علاقه به پرسپولیس و علی کریمی از سوی سکوهای آبی مورد عنایت قرار گرفت و البته این گلر جوان هم کم نیاورد و با نشان دادن عدد 6 با انگشتانش برای آنها کری خواند.
 
حامد لک درباره صحنه ای که منجر به خطای هند وی بیرون از حوطه جریمه و در نهایت گل استقلال شد می گوید: «به نظر من این خطا اصلا درست نبود چون من از محوطه جریمه بیرون نیامدم و داور کاملا اشتباه کرد.»
 
گلر تراکتورسازی درباره درگیری با محمد قاضی می گوید: «قاضی در تمام صحنه های بازی و خروج هایم فقط با آرنج به سرم ضربه می زد و بارها به من توهین کرد. من هم گفتم چرا اینطور بازی می کنی و یک بحث کوچک بین مان به وجود آمد.»
 
اما اتفاق عجیب مساله رویارویی او با هواداران استقلال بود که خودش اینطور تعریفش می کند: «من با هواداران استقلال هیچ کاری نداشتم اما از زمانی که آمدیم داخل زمین برای گرم کردن به من بی احترامی کردند. کاری به کار آنها نداشتم اما به فحاشی و کارهای زشت شان ادامه دادند. این فحاشی ها تا آخر بازی ادامه داشت و در نهایت من هم جواب شان را دادم و لباسی که زیر پیراهنم پوشیده بودم را نشان شان دادم. آنها خودشان درگیری را شروع کردند و من تقصيري نداشتم.»
 
لک که پیش از این هم بدون دلیل در عکس‌هایش 6 را نشان داده بود، در ادامه خاطر نشان کرد: «برایم فرقی نمی کند که هواداران استقلال باشند یا پرسپولیس. اگر پرسپولیسی ها هم در یک بازی بخواهند بی احترامی کنند، جواب آنها را می دهم. شايد خیلی ها پیش خودشان این فکر را کرده اند که چون پرسپولیسی ام عدد 6 را نشان دادم. در صورتی که اینطور نیست و یک تراکتوری هستم. استقلالی ها خیلی به من توهین کردند و هیچ کسی نبود که به آنها تذکر بدهد به همین خاطر خودم مجبور شدم جواب شان را بدهم و ساکت شان کنم.»
 
وی در خصوص پوشیدن تیشرتی که تصویر علی کریمی روی آن نقش بسته زیر پیراهنش می گوید: «می خواهم تا پایان دوران بازیگری ام این تیشرت را در بازی هایم بپوشم چون این لباس به من انگیزه و انرژی می دهد.»
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy ، bita2000
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
Heart پرسپولیسی ها عذار شدن مرگ مهرداد میناوند
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  پیام جدید استوکس به پرسپولیسی‌ها: نمی‌آیم اما باید پولم را بدهید
  قاضی‌زاده هاشمی: پول قرارداد ویلموتس را آقایان باید از جیبشان بدهند
  عوامل برگزاری مسابقات نباید تست کرونا بدهند؟
  یک پرسپولیسی دستیار برانکو در تیم ملی عمان شد
  در نشست خبری پرسپولیسی‌ها با اسپانسرشان چه گذشت؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان