امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نجات عجیب دختر 2 ساله آبادانی از آتش

#1
نجات عجیب دختر 2 ساله آبادانی از آتش 1



نجات دو دختربچه با وسایل ابتدایی از پشت بام پاساژ آتشین آبادان صحنه‌های عجیبی را رقم زد.
به نقل از ایران، عجیب این‌ که هر بار آتش‌نشانان با تجهیزات ابتدایی و پر نقص تصور می‌کردند آتش خاموش شده است، شعله‌ها باز زبانه می‌کشیدند و این آتش‌ سوزی 48 ساعت ادامه پیدا کرد.

ساعت شش صبح روز 29 تیرماه سال‌ جاری ماجرای آتش‌سوزی گسترده‌ای در پاساژ کادوس 4 آبادان به ایستگاه آتش‌نشانی مخابره شد. مأموران آتش‌نشانی با حضور در محل برای خاموش کردن این آتش وارد عمل شدند اما این در حالی بود که خودروهای آبپاش به خاطر نقص فنی‌شان قادر به اقدامی نبودند و این امر سبب شد حلقه آتش به‌سرعت گسترده‌تر شود. مأموران با هر شرایطی که بود برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند و پس از دقایقی پی‌ بردند خانواده‌ای بالای پشت‌ بام این ساختمان شش طبقه گرفتار شده‌‌اند. در این مرحله آتش‌نشانان قصد داشتند با خودروی حامل نردبان برای نجات جان اعضای این خانواده وارد عمل شوند که در همان گام نخست متوجه خراب بودن نردبان شدند.

 
جالب این‌که دادستان و فرماندار شهر آبادان از نزدیک شاهد این اتفاقات بودند و خیلی زود دستور داده شد آتش‌ نشانان ایستگاه پالایشگاه آبادان و خرمشهر و نردبان برقی فرودگاه برای کمک‌رسانی در محل حاضر شوند. همزمان با این ناهماهنگی‌ها عرصه سوزان برای خانواده گرفتار شده تنگ‌ تر شد. مأموران که فرصت زیادی برای نجات جان اعضای این خانواده نداشتند با دستان خالی به ابتکار عجیبی دست زدند. شرایط به سختی می‌گذشت و پدر جوان که تنها به دنبال راهی برای نجات دو دختر بچه‌ اش بود سیم آنتن را قطع کرد و به پایین ساختمان فرستاد، آتش‌نشانان نیز طناب را به همین سیم بستند و پدر آن را بالا کشید تا طناب نجات به دستش برسد.

پدر وحشت‌زده باید به ریسک بزرگی دست می‌زد، وی ابتدا طناب را به دور کمر یکی از دختربچه‌ها بست و در حالی که گریه می‌کرد و وحشتزده بود دخترک را به آرامی به پایین ساختمان که آتش‌نشانان منتظرش بودند فرستاد. دخترک در میان زمین و هوا به‌ صورت معلق آویزان بود تا آتش‌نشانان به کمکش بروند و این یکی از ترسناک‌ ترین صحنه‌ها را به تصویر کشید تا این‌که در آغوش آتش‌ نشانان آرام گرفت. نوبت به دخترکوچک رسیده بود، همه وحشت زده دست به دعا برداشته بودند، پدر در میان گریه‌های مادر دومین دخترش را به طناب کنفی بست و آرام به پایین انتقال داد، امکان وقوع هر نوع اتفاقی وجود داشت تا این‌ لحظاتی دلهره آور برا نجات دختر 2 ساله از آتشکه این دختربچه نیز به سلامت به پایین ساختمان آتشین رسید.

 
حالا جان زن و شوهر در خطر بود. با گذشت زمان دیگر نیروهای کمکی در محل حاضر شدند و خانواده گرفتار در بالای ساختمان با کمک بالابر فرودگاه آبادان نجات پیدا کردند. همزمان مغازه‌ها یکی پس از دیگری در آتش می‌سوختند تا این‌ که آتش‌نشانان موفق شدند در ساعت 12 ظهر یکشنبه این آتش را مهار کنند.

ادامه آتش‌ سوزی
در حالی که تصور می‌رفت آتش‌ فروکش کرده باشد، چندین خودرو به سمت ایستگاه حرکت کرده و دیگر آتش‌نشانان در حال جمع‌آوری وسایل و ایمن‌کردن محل بودند که ناگهان صدای انفجاری از پاساژ سوخته شده به گوش رسید و باز شعله‌های آتش زبانه کشید. ساختمان که با فایبرگلاس طراحی و ساخته شده بود خیلی زود آتش را در دل خود جا داد و آتش‌نشانان بار دیگر دست به کار شدند.

 
عقربه‌ها ساعت شش عصر را نشان می‌داد که مأموران موفق شدند به این آتش سوزی خاتمه دهند اما با گذشت یک ساعت دوباره آتش‌سوزی دیگری در پاساژ کادوس 4 سرگرفت. این آتش‌سوزی بارها و بارها از سوی آتش‌نشانان خاموش شد اما با گذشت یک ساعت دوباره در محل دیگری از پاساژ شعله‌های آتش فعال می‌شدند و این روند تا ظهر دوشنبه 30 تیرماه ادامه داشت. باور نکردنی بود پاساژ در مدت 48 ساعت بارها و بارها آتش گرفت و مهمترین دغدغه، نقص در تجهیزات آتش‌ نشانان بود و صحنه‌های عجیب نیز در این آتش‌سوزی رقم خورد.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط soroush55 ، しíþ ßしâçk ، مهربان ترین دختر دنیا ، ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی
#2
الهى:/

بيچااارهSad

Angel
نجات عجیب دختر 2 ساله آبادانی از آتش 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ṖŔĪS♡ИƐŔ ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، L²evi
#3
عکسـ نیومد!"«
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi
#4
طفلکی......
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عاقبت تلخ حرف زدن یک دختر با یک پسر غریبه!! + عکس
  خودکشی دختر دانش‌آموز به خاطر ترس از تنبیه+دست نوشته‌وصیت‌نامه دختر 12 ساله
  نتیجه وحشتناک دعوای دختر 22 ساله با همسرش/عکس
Star ..جسد سها رضا نژاد دختر گمشده پیدا شد..
  جسد سوخته دختر 3 ساله در تنور همسایه!
  زایمان دختر یازده ساله در شب عروسیش ( از دست ندید )
Exclamation عشق مرگبار پسر 24 ساله به دخترخاله 39 ساله!
  سایت عجیب و ترسناک deep web
  قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان
  در آتش سوختن آثار باستانی ۳۰۰ ساله در شوشتر !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان