امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هیات مدیره در اندیشه تغییر مدیرعامل!

#1
جواد حسینی : باشگاه پرسپولیس هنوز وارد مسابقات لیگ چهاردهم نشده است،با مشکلی بزرگ رو به رو شده است، ...
مشکلی که می‌تواند بحرانی غیر قابل کنترل را برای این باشگاه رقم زند،اختلاف نظر شدید اعضای هیات مدیره با مدیرعامل کار را به جایی رسانده که رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تلویحا برای وزارت ورزش و جوانان خط و نشان کشیده که اگر شرایط به همین روال پیش برود هیات مدیره حاضر به انجام تعهدات خود نیست و استعفای دسته جمعی آخرین راه حل برای این داستان است!
گفته می‌شود اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از روند انتخاب مدیرعامل توسط وزارت ورزش و جوانان راضی نیستند و با وجود وعده های امیررضا خادم تاکنون نتوانسته اند سیاست های مورد نظر خود را با علیرضا رحیمی هماهنگ کنند از این رو آنها برای اعمال نظرات خود و سیاست‌های ایده آل خود مانع از تزریق پول تعهد شده با باشگاه شدند تا به این ترتیب یا رحیمی را وادار به پذیرش نظراتشان کنند یا این که زمینه برکناری وی را فراهم سازند.
خبرهای غیر رسمی حکایت از این دارد که هیچ یک از اعضای هیات مدیره ازوضعیت فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات راضی نیستند و معتقدند تیم برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ضعیف بسته شده است از این رو بعید نیست تیم با بحران امتیازگیری و ناکامی در حوزه فنی رو به رو شود. دغدغه اعضای هیات مدیره پرسپولیس زمانی اوج گرفت که آنها متوجه شدند استقلال و سپاهان بر خلاف پرسپولیس عملکردی منطقی و قابل قبول داشتند به همین دلیل این نگرانی را به رحیمی و سرمربی تیم منتقل کردند که با بی تفاوتی مدیرعامل و علی دایی مواجه شدند از این رو تصمیم گرفتند برای پایان بخشیدن به این وضعیت منابع مالی باشگاه پرسپولیس را محدود سازند تا شاید مشکل برطرف شود.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هرچند دوست ندارد این مسأله در رسانه ها بازتاب داشته باشد اما با مرور سخنانش می‌توان رگه‌های نارضایتی از وضعیت موجود را مشاهده کرد. سیاسی که با اصرار امیر رضا خادم مسؤولیت مدیریت هیات مدیره و اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس را پذیرفته ، در واکنش به ادعای رحیمی مبنی بر عدم تزریق پول به باشگاه توسط هیات مدیره و انصراف اسپانسر باشگاه از ادامه فعالیت و انجام سرمایه گذاری گفت:« با وجود ادعاهای مطرح شده درباره انصراف اسپانسر پرسپولیس باید صراحتا اعلام کنم که سررسید این چک ها هنوز نرسیده. شما به پیشواز این ماجرا رفته اید. این چک به حساب باشگاه پرسپولیس خوابانده شده و باید ببینیم که پاس می‌ شود یا نه. من نمی‌ توانم پیش‌بینی کنم فقط امیدوارم که همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود و اتفاق خاصی نیفتد. اگر هم این اتفاق روی نداد فکر جدیدی اتخاذ خواهد شد.»
پس از انجام این مصاحبه از سوی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برخی محافل خبری مدعی شدند اسپانسر باشگاه پرسپولیس با نظر سیاسی، وجه مورد توافق را به حساب سرخ ها واریز خواهد کرد از این رو نمی‌توان ادامه همکاری شرکت طرف قرارداد پرسپولیس را با این باشگاه منتفی دانست ، مگر این که سیاسی از ادامه فعالیت در هیات مدیره سرباز زند تا اسپانسر هم به واسطه رفتن وی از ادامه کار منصرف شود.
با اوج گرفتن این اختلافات منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان از ورود آنی امیر رضا خادم به این ماجرا خبر دادند و تاکید کردند مسؤولین وزارت ورزش و جوانان به هیچ وجه تمایل به ادامه وضعیت موجود ندارند از این رو برای پایان دادن به اختلافات تصمیم دارند سیاسی و رحیمی را دور یک میز رو به روی هم قرار دهند تا مشکلات این دو نفر پایان یابد و پرسپولیس بدون حاشیه وارد رقابت های جدید لیگ برتر شود. اگر تلاش مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به نتیجه برسد هواداران پرسپولیس می توانند به آینده خوش بین باشند اما در صورت تداوم درگیری‌ها، پرسپولیس پیش از شروع فصل با همان مشکلات همیشگی و حاشیه های خانمان برانداز رو به رو می شود.


قدس آنلاين


  • زمان مخابره:
  • ۱ : ۳۲ -- ۱۳۹۳/۵/۲



اخبار فقط با neda300TongueTongueTongue
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی
#2
اخبارت خوبو جالبه فقط کاش متن رو بزرګ یا رنګی کنی بتونیم بخونیم
در ضمن میتونی برا هر موضوع عکس مربوط رو بزاری
بازم ممنونBlush
هیات مدیره در اندیشه تغییر مدیرعامل! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi
#3
نتونستم بخونم مورچه از اینا بزرگتره خخخخخخخخخخخخخ0(ولی سپاس)
به درک هه...
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi
#4
(24-07-2014، 9:47)Nazanin♥Xavi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اخبارت خوبو جالبه فقط کاش متن رو بزرګ یا رنګی کنی بتونیم بخونیم
در ضمن میتونی برا هر موضوع عکس مربوط رو بزاری
بازم ممنونBlush
چشم

همین کارو میکنمBlushHeart

(24-07-2014، 9:50)سوگل.. نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نتونستم بخونم مورچه از اینا بزرگتره خخخخخخخخخخخخخ0(ولی سپاس)
الان ویرایش میکنمBig GrinHeart
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
Clocket فسخ و تغییر رنگ کیت قرمز محمد انصاری
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  فکری برای نیم فصل دوم تغییر چهره داد(عکس)
  حرف‌های شگفت‌انگیز مدیرعامل استقلال (متن کامل)
  خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند
  عملکرد هیات‌های کشتی زیر ذره‌بین علیرضا دبیر
  دوگانه کفاشیان و بهاروند/ مخالفان تغییر چه کسانی هستند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان