امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نیمکت فيلم «تقصیر ستارگان ما» در آمستردام مفقود شد!

#1
نیمکت فيلم «تقصیر ستارگان ما» در آمستردام مفقود شد! 1

نیمکتی که دو شخصيت بدشانس فیلم «تقصير ستارگان ما» رویش نشسته بودند در شهر آمستردام گم شد و مسئولان شهر هنوز کاملا مطمئن نیستند که تقصیر سرنوشت است یا خطای انسانی.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، نیمکت سبزی که در فیلم «تقصير ستارگان ما» نشان داده شده بود مانند صدها نیمکت دیگر موجود در اطراف شهر آمستردام بوده ولی حالا کسی آن را از جای خود برداشته به جایش یک گلدان گذاشته است.

اين در حالي است كه حدود یک ماه کامل کسی از گم شدن اين نيكمت باخبر نشده بود. یکی از مظنون‌های گم شدن نیمکت خود شهرداری شهر است که ممکن است به دلیل تعمیرات این نیمکت قدیمی را برداشته باشد. از دیگر مظنون‌ها هم می‌توان به همسایه‌هایی که ممکن است از دست توجه بیش از حد توریست‌ها خسته شده باشند یا خرابکارها و یا حتی طرفدارانی که بخواهند تکه‌ای از تاریخ فیلم را برای خود نگه دارند، اشاره کرد.

استفان ون‌در هوک سخنگوی شهر گفت: این موضوع کمی شرم‌آور است چون ما واقعا حواسمان به اين چيز‌ها هست، اما این یکی واقعا گم شده است. او به این موضوع اشاره کرد که بعضی از طرفداران این فیلم که در حال بازدید از آمستردام بودند می‌خواستند بدانند چه اتفاقی برای نیمکت افتاده است چون بعد از به شهرت رسیدن فیلم، نقشه‌های زیادی از مکان‌های پرطرفداري كه در آنجا فيلمبرداري شده بود در شبكه‌هاي اجتماعي پخش شد.

يكي از نقاط دیگری که برای طرفداران فيلم جالب است، موزه آن فرانک است اما بر خلاف آنچه که بسیاری از تماشاچیان فیلم تصور می کنند، صحنه‌هایی که در موزه نشان داده می‌شوند در موزه گرفته نشده بلکه در حقیقت در استودیو فیلمبرداری شده‌اند. اما آن ماری بکر سخنگوی موزه می‌گوید که بسیاری از مردم به این موزه مراجعه مي كنند و درباره فیلم سوال می‌پرسند.

شیلین وودلی، آنسل الگورت، نات وولف، لارا درن، سم ترمل و ویلم دفو در اقتباس پرده بزرگ رمان «تقصير ستارگان ما» نوشته جان گرین به نقش‌آفرینی می‌پردازند. این فیلم درام رمانتیک که اوایل ماه ژوئن اکران شد، تا به حال بیش از نزديك 200 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

وودلی پیش از این گفته بود که به دلیل مه غیرمنتظره شهر آمستردام، فیلمبرداری در این شهر بسیار رمانتیک بوده است. الگورت هم آن را تجربه‌ای جادویی خواند.

خود جان گرین هم که بخشی از رمان را در شهر آمستردام نوشته بود، گفت موزه آن فرانک را به این دلیل انتخاب کرده که فرانک هم به خاطر شرایط به وجود آمده ای که خارج از کنترل خودش بودند در سنین جوانی از دنیا رفته است، اما برای شخصیت‌های هیزل و گاس اینجا مکانی متفاوت است
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ستاره « جنگ ستارگان »: هیچکس به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد!
  ستارگان سینما بازیگران « گوتی » ریدلی اسکات شدند!
  آدریا آرجونا به سریال جدید جنگ‌های ستارگان پیوست!
  ساخت پوست مصنوعی با الهام از «جنگ ستارگان»
  مبلغ دریافت دستمزد ستارگان هالیوود منتشر شد
Video کارگردان Sleight وظیفه ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفت
  قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان ممکن است توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شود
  ساخت فیلم «نیمکت» از نیمه گذشت !
  سریال « جنگ ستارگان » ساخته خواهد شد
  خانه های ستارگان هالیوود + تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان