امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جنیفر لارنس پر قدرت ترین زن هالیوود شد!

#1
جنیفر لارنس پر قدرت ترین زن هالیوود شد! 1

نشريه فوربس در گزارشي 10 بازيگر زن تاثيرگذار هاليوود را براي سال 2014 انتخاب كرد که طی آن جنیفر لارنس بازیگر 23 ساله فیلم «بازی‌های گرسنگی» به عنوان پر قدرت‌ترین زن هالیوود شناخته شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، اين فهرست شامل حال جوان ترين و مسن ترين چهره‌هاي هاليوود مي شود.

10 چهره تاثيرگذار اين فهرست عبارتند از:

جنيفر لارنس با 23 سال سن ثابت كرده كه زنان مي توانند مانند مردان در فيلم هاي پرمخاطب حضور يابند. او با بازي در «بازي‌هاي گرسنگي» موفق ترين فيلم جوانانه را بعد از «گرگ و ميش» شكل داد. سپس در «ايكس من» ظاهر شد و به فيلم كمك كرد تا پردرآمدترين فيلم سال شود. او در مدت كوتاه فعاليتش 3 بار نامزد اسكار شده و يك بار آن را به دست آورده است. به همه اين دلايل او به عنوان پرقدرت‌ترين زن بازيگر هاليوود شناخته شده است.

ساندرا بولاک؛ فيلم‌هايي بديع كه با بودجه 100 ميليون دلاري ساخته شوند اين روزها به سختي در هاليوود مورد توجه قرار مي‌گيرند؛ اما بولاک موفق شد تا با پذيرش بازي در چنين فيلمي با «جاذبه» در جهان بدرخشد و نام پردرآمدترين بازيگر سال را نيز از آن خودش كند.

آنجلينا جولي؛ وي با وجود بازي در فيلم هاي فانتزي چون «شرير» از سوي ديگر فعاليت‌هاي بشردوستانه را هم‌پاي فعاليت هاي هنري اش ادامه مي دهد و به تازگي اين فعاليت ها را بر تلاش براي تشويق دولت ها به حمايت از زنان در جنگ ها و خشونت هاي جنسي متمركز كرده است.

اسكارلت جوهانسون؛ وي كه از سال 1998 و با فيلم «نجواگر اسب» در برابر چشم مردم ظاهر شد براي اولين بار به فهرست سلبريتي‌هاي فوربس راه يافته است. وي امسال با فروش نوشابه سودا از كارخانه وست بانك به شدت خبرساز شد. با اين حال تصميم گرفت تا همكاري اش با سازان خيريه اوكسفام را كه مدت ها سفير جهاني‌اش بود، قطع كند.

جنيفر آنيستون؛ او در چهل و چند سالگي به موفقيتي دست يافته كه كمتر زني در سن و سال او مي‌تواند تصورش را هم بكند. بازيگر «ما خانواده ميلر هستيم» در فيلم هاي پرسودي ايفاي نقش كرده و نشان داده كه از زماني كه در مجموعه «دوستان» پرفروش شد، اين مسير را ادامه داده است.

ايمي آدامز؛ او كه بين فيلم هاي كمدي چون «جولي و جوليا» و فيلم هاي درام مستقل مثل «استاد» در رفت و آمد بوده، در سال 2013 به فيلم‌هايي كه بر مبناي كميك بوك ساخته مي‌شوند، حياتي دوباره بخشيد. «مردي از فولاد» از مهمترين فيلم هايي بود كه او در آن ظاهر شد. در همين حال او براي پنجمين بار نامزدي اسكار را براي بازي در نقش مكمل در فيلم «كلاهبرداري آمريكايي» كسب كرد

گوينت پالترو ؛ پالترو بيشتر موفقيت خودش را در سال اخير از بازي در فيلم «مرد آهني 3» به دست آورد او به عنوان مدل براي كمپاني هاي مشهور صنعت مد مثل ماكس فاكتور و هوگو باس هم همكاري كرده است.

مريل استريپ، اين بازيگر موفق هر چه سنش بالاتر مي رود به نظر مي رسد با سوژه هاي بيشتري براي درخشيدن در آنها روبه رو مي‌شود. در آخرين فيلمش «آگوست: اوسيج كانتي» او موفق شد تا براي هجدهمين بار نامزد دريافت جايزه اسكار شود و نام خود را به عنوان ركورددار اين بخش در تاريخ ثبت كند.

كامرون دياز؛ اين بازيگر در جديدترين فيلمش با عنوان «زن ديگر» خودش را در سطحي متفاوت نشان داد و منتقدان را واداشت تا زبان به تحسين او باز كنند. اين فيلم كه با بودجه 40 ميليون دلاري ساخته شد، در نهايت 190 ميليون دلار فروش كرد. او در سال 2011 نيز با فيلم 20 ميليون دلاري «معلم بد» موفق شده بود تا فروشي 216 ملون دلاري را براي فيلم رقم بنزد.

ناتالي پورتمن؛ او امسال با فيلم «تور: جهان تاريك» فروشي 645 ميليون دلاري را در باكس آفيس جهاني تجربه كرد. اين موفقيت او را به اين جايگاه رساند كه براي اولين بار به عنوان كارگردان پشت دوربين قرار بگيرد تا قصه‌اي از آموس اوز را درباره عشق و سياهي خلق كند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Dɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴᴇʀ~Gɪʀʟ ، pendar77 ، ~Mahnaz~
آگهی
#2
نیکول کیدمن نامبر سه بود
انجلینا هم نامبر دو
پاسخ
#3
ممنون
پاسخ
#4
من خیلــی ازش خوشم میـآد^ـ^
با نمکـ ــه(:
پاسخ
 سپاس شده توسط Wanton


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد به سریال Peacemaker پیوستند
  لوری لافین بازیگر زن سینمای هالیوود به زندان می‌رود!
  فهرست بازیگران فیلم Don’t Look Up لئوناردو دی کاپریو تا جنیفر لارنس
  باکس آفیس | هالیوود با اکران فیلم‌های قدیمی به حیات خود ادامه می‌دهد
  هالک ستاره ترامپ در هالیوود را تخریب کرد
  لارنس فیشبورن دلایل بازی نکردن در « پالپ فیکش » را فاش کرد
  علی پوراحمد کارگردان فیلم علمی تخیلی Aliens Reaction در هالیوود
  ۵ حقیقت جالب که احتمالاً درباره جنیفر لوپز نمی‌دانید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان