امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کی‌روش تقاضای مشروبات الکلی داشته است!

#1

[size]
جنجال انتشار متنی درباره کی‌روش در وایبر [/size]
[size]
[/size]

انتشار متنی علیه کارلوس کی روش در نرم افزار وایبر واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

در متن منتشر شده آمده است که کارلوس کروش علاوه بر دستمزد 15 میلیاردی، 800 میلیون تومان پول اجاره خانه اش است و همچنین تقاضای مشروبات الکی هم برای تمدید قرارداد داشته است.
 
این اتفاق در حالی افتاده است که موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در اظهار نظری درباره این متن گفته است که باید وزیر ورزش در این مورد پاسخگو باشد. متنی که کاملا غیر رسمی است و اصلا مشخص نیست در جایی که فدراسیون فوتبال قرار دارد چرا باید وزیر ورزش در این مورد پاسخگو باشد.

با موید حسینی تماس گرفتیم تا خودش در این زمینه پاسخگو باشد.

او ابتدا گفت: «من فکر می کنم همه مردم ایران به فوتبال علاقه مند هستند و دوست دارند نام ایران در همه جا به خصوص در عرصه ورزش باعث افتخار ایران و ایرانی شود. این خواسته فردی همه ما هم هست. اما این اتفاق باید به چه قیمتی باشد؟ من چیزهای زیادی در رابطه با سرمربی تیم ملی شنیده ام. ایشان علاوه بر درخواست دستمزد 15 میلیاردی چیزهای دیگری هم خواسته اند. تازه فقط 15 میلیارد تومان نیست. در این 4 سال باید 5 میلیارد هم به سایر هزینه هایی از قبیل مشاوران و راننده و خدم و ...اضافه کنیم. حتی گزارش غیر رسمی هم داریم که ایشان تقاضای مشروبات الکلی هم داشته اند!»
 
موید حسینی این را گفت و ادامه داد: «ما امیدواریم تا این بند آخر دروغ باشد.همه ما دوست داریم تا فوتبال ایران همیشه اول باشد اما به چه قیمتی؟شما آخرین رده بندی فیفا را دیده اید؟به نظر من کروش هر چه در توان داشته را رو کرده است و دیگر چیزی برای یاد دادن به  بچه های ایران در اختیار ندارد. نظر شخصی بنده این است که یک مربی ایرانی روی کار بیاید. به هر حال کارشناسان می توانند در این مورد نظر بدهند اما باید مربی ای بالای سر تیم ملی باشد که به فرهنگ ما نزدیک باشد، احترام ها را نگه دارد و درخواست های غیر اسلامی نداشته باشد. من چیزهای زیاد دیگری هم شنیده ام که نمی شود در اینجا آن را مطرح کرد.»
 
از حسینی در این مورد پرسیدیم که شما گفته بودید در این زمینه وزیر ورزش و جوانان باید پاسخگو باشد، اما آیا ورزش ما مشکل دیگری ندارد که باید وزیر بیاید و پاسخگوی این متن غیر رسمی باشد؟

او ادامه می دهد: «شما ببینید در هر صورت فدراسیون فوتبال زیر مجموعه وزارت ورزش است. به همین دلیل آنها باید پاسخگو باشند. در همین مسئله تمدید قرارداد کروش فدراسیون از چه کسی پول می خواهد؟ از وزارتخانه دیگر. مدیریت فدراسیون زیر نظر وزارت اداره می شود. من می گویم باید یک سری از ناهنجاری ها کنترل شود. اگر این اتفاق نیفتد ما در ماه های آینده و سال های آینده باید این مشکل را برای مربیان سایر رشته ها داشته باشیم. آن وقت آنها هم می آیند و درخواست هایی می کنند که خلاف قوانین اسلامی است.»
 
این حرف ها در حالی مطرح است که وزیر ورزش  در خصوص تمدید قرارداد با کارلوس کروش موضعی منطقی گرفته است. گودرزی همیشه گفته که باید به دور از جو زدگی عمومی مربی ای برای تیم ملی انتخاب شود که بازدهی لازم را داشته باشد. اینکه در ازای مبلغی که یک مربی می گیرد ما چه چیزی از او می خواهیم و او چه کارهایی را برای ما انجام خواهد داد.

31 /4 /1393 ساعت 215

اخبار به روز با neda300Big GrinBig GrinBig Grin
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط parisa777
آگهی
#2
منتقل شد!
لطفا قوانینه خبرها رو مشاهده کنید!
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
#3
ممنون

حتما

ببخشیدBlush
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آمار ضعیف موراتا؛ آیا یونایتد انتخاب درستی داشته است؟
  رونالدو: قطعا به یک فصل بازی در MLS فکر می کنم / دوست دارم 5 یا 6 فرزند داشته باشم!
  الساندرو پروتو: نمی خواستم رونالدو نقشی در فیلم زندگی من داشته باشد
  گالیانی: بالوتلی تغییرات مثبتی داشته
  کنایه بارتومئو به لاپورتا ؛ اگر با مسی کار داشته باشم زنگ می زنم
  چگونه یک ساعد مطمئن داشته باشیم ؟
  پورعلی گنجی: خوشحالم که نفت پرچم کشورمان را بالا نگه داشته
  بلاتر با همسر سابق رونالدو رابطه عاشقانه داشته است!
  تقاضای کره‌ای‌ها از کفاشیان
  دژاگه هرگز نمی‌تواند تصور کند به اندازه معروف طرفدار داشته باشد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان