امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعمال وحشتناک و باورنکردنی جانی آمریکایی

#1
اعمال وحشتناک و باورنکردنی جانی آمریکایی 1

گین متولد سال 1906 میلادی بود و در «ویسکانسین»‌ آمریکا زندگی می‌کرد. پرونده سیاه این جانی دیوانه که بیشتر سال‌های زندگی‌اش را در بیمارستانی روانی گذرانده بود علاوه بر کاردستی‌های وحشتناکح از اجزای بدن انسان با اعتراف او به قتل دو زن همراه بود. طبق اسناد پلیسی این مرد در سن 49 تا 51 سالگی این دو جنایت را مرتکب شد. گین در اعترافات صریح خود به جزئیات قتل زنی رستوران‌دار در ویسکانسین و یک فروشنده زن لوازم الکتریکی اشاره کرده بود و تحت محاکمه قرار گرفت.اجساد این دو زن در انبار و داخل اتاق گین پیدا شد. قاضی پرونده ادوین گین را به حبس ابد محکوم کرد که این حکم با توجه به روانی بودن متهم با بستری شدن او در بیمارستان روانی به اجرا درآمد.
دوران سخت کودکی 
ادوین گین علاوه بر پدر و مادرش یک برادر بزرگ‌تر داشت اما زندگی آن‌ها با توجه به تن ‌پروری‌های پدرش چندان رضایت‌بخش نبود و مادر ادوین تنها به خاطر تعصبات خانوادگی از همسرش جدا نمی‌شد. با این شرایط این زن برای گذراندن زندگی همسر و فرزندانش کارهای سختی انجام می‌داد. او با تلاش فراوان ابتدا یک میوه‌فروشی باز کرد و پس از چند سال توانست مزرعه‌ای در خارج شهر بخرد که این مزرعه محل زندگی موروثی خانواده شد اما ناکامی‌های مادر ادوین گین تعادل روحی روانی او را کاملا‌ً به هم ریخته و دیدگاهش را به دنیای اطراف، سیاه و تاریک کرده بود تا حدی که او مدام تلخی‌ها و ناملایمت‌های سرنوشت را به فرزندانش گوشزد می‌کرد و با خواندن بخش‌های مرگ، قتل و صحنه‌های شیطانی کتاب‌های مختلف ذهن هر دوی این کودکان را سیاه می‌کرد. این شرایط تا مرگ پدر خانواده ادامه داشت.
 
پس از آن برادر بزرگ‌تر ادوین برای کار به شهر رفت و از محیط بسته خانه دور شد. این در حالی بود که ادوین گین همچنان با افکار تاریک مادرش زندگی می‌کرد و با بر هم خوردن تعادل روانی‌اش، هدف تمسخر همکلاسی‌های مدرسه‌اش قرار می‌گرفت و این در حالی بود که همه او را دانش‌آموزی بااخلاق، قابل اعتماد و درسخوان می‌دانستند. تلاش برادر بزرگ‌تر ادوین برای تغییر روحیه او ادامه داشت تا این‌که یک روز آتش گسترده‌ای در چند کیلومتری مزرعه، آن‌ها را برای کمک به محل کشاند اما با تاریک شدن هوا دو برادر از هم جدا افتادند و ادوین برای گزارش ناپدیدشدن برادرش پیش پلیس رفت.
 
نکته عجیب این‌که ادوین گین برای نشان دادن محل، مأموران را دقیقاً به جایی برد که جسد برادرش افتاده بود. محلی که نشانی از آتش‌سوزی در آن نبود و برادر بزرگ‌تر ادوین نیز با ضرباتی به سرش کشته شده بود. با وجود این مدرک، پلیس برای رهایی پسر نوجوان از یک اتهام قتل، علت مرگ را خفگی اعلام کرد و پرونده بسته شد اما بسیاری معتقد بودند این نخستین جنایت ادوین گین بوده است. چند سال پس از این حادثه مادر ادوین نیز درگذشت و اندک دوستان او نیز از اطرافش پراکنده شدند و او تنها ماند. از این برهه، زندگی ادوین گین با مجلات جنایی و داستان‌های ترسناک سپری شد.
دستگیری به اتهام قتل
نوامبر 1957 میلادی، ادوین گین 51 ساله به اتهام قتل زن فروشنده لوازم الکتریکی در«ویسکانسین» ‌دستگیر شد. پس از ناپدیدشدن این زن، ادوین که آخرین مشتری او بود به عنوان مظنون دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها به جنایتش اعتراف کرد. گین جسد این زن را پس از مرگ با شلیک گلوله، سلاخی کرده و تکه‌های بدن او را در انبار خانه‌اش نگه داشته بود.
اسرار مخوف زندگی یک جانی
ادوین گین در جریان بازجویی‌ها علاوه بر قتل فروشنده زن، به کشتن زن رستوران‌ داری نیز اعتراف کرد. با این اعتراف پلیس به جست‌وجوی خانه او پرداخت و در میان وحشت و حیرت در سردخانه‌ای بزرگ تکه‌های متعدد بدن‌های انسان را پیدا کردند. در کنار این تکه‌ها اشیای عجیبی مثل کاسه‌های سوپ‌خوری با جمجمه، دستکش‌های پوست انسان و... نیز پیدا شد که ادوین مدعی بود آن‌ها را از اجساد مردگان ساخته است. این مرد اتهام تعرض به اجساد را پیش از سلاخی رد کرده و مدعی بود این اجساد بوی نامطبوعی می‌دادند که قادر به تحمل‌شان نبود.
برگزاری دادگاه
این قاتل دیوانه در 51 سالگی بلافاصله پس از اعتراف به قتل از نوع درجه یک پای میز محاکمه کشانده شد اما به تشخیص قضات پرونده به دلیل ابتلا به جنون از اتهامات مبرا و وی راهی بیمارستان روانی شد. درمان گین 11 سال طول کشید و سرانجام پزشکان وضعیت جسمانی او را برای حضور در دادگاه مساعد اعلام کردند. ادوین گین در سال 1968 میلادی در نخستین جلسه دادگاه حاضر و پس از یک هفته محاکمه به اتهام قتل به حبس ابد محکوم شد که این رأی با توجه به بیماری متهم در بیمارستان روانی به اجرا درآمد.
این قاتل دیوانه در سال 1984 میلادی در سن 78 سالگی در بیمارستان روانی از بیماری قلبی درگذشت. ادوین گین در زادگاهش «پلین فیلد» ویسکانسین به خاک سپرده شد اما سنگ قبرش بارها مورد حمله دزدان قرار گرفت و ربوده شد. این سنگ قبر 14 سال پیش در نزدیکی سیاتل پیدا شد و در حال حاضر در موزه «واشارا کانتی» آمریکا نگهداری می‌شود.
حراج اتومبیل حمل اجساد
یک سال پس از دستگیری ادوین گین خانه او با آتش‌ افروزی یک ناشناس کاملاً سوخت؛ اتفاقی که حتی کوچک‌ترین واکنشی از سوی گین نداشت اما خودروی سواری این قاتل که با استفاده از آن اجساد مردگان را به خانه‌اش می‌رساند در حراجی به فروش گذاشته شد و مسئول یک کارناوال سیار آن را به قیمت 760 دلار خرید. مالک جدید این خودرو با این خرید، تجارتی تازه به راه انداخت و با دریافت 25 سنت اجازه بازدید از خودرو را به عموم مردم می‌داد.
 
این قاتل به دلیل ارتکاب کمتر از 3 قتل هرگز لقب قاتل سریالی را نگرفت اما با این حال با اقدامات هولناکش همواره نامش در کنار تبهکارترین‌های آمریکا قرار گرفته است. داستان زندگی ادوین گین که یکی از سیاه‌ترین اتفاقات تاریخ جنایی آمریکا است پس از سال‌ها موضوع فیلم‌ها و داستان های جنایی بسیاری شده است

تاریخ مخابره : ۳۱/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ♒Oνєя Ɗσѕє♒
آگهی
#2
من نمیدونم چی بگم >_<
با توجه به این چیزا
آدم از روانی هم یه چیزی بالا تر میشه
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وحشتناک ترین انسانی که تابحال دیده اید +عکس
  نتیجه وحشتناک دعوای دختر 22 ساله با همسرش/عکس
  20 سال سکوت در برابر اعمال شیطانی یک سیاستمدار/ یک قربانی: پلیس تماشاچی تجاوز به کودک
  وحشتناک تریــن و ترسناک ترین بدن هـــا
Exclamation 20 تا از وحشتناک ترین بیماری های دنیا
  قتل وحشتناک معلم فیزیک به دست افغانی ها!!!+عکس
  ازدواج باورنکردنی زن آمریکایی با یک ساختمان+تصاویر
  مادر آمریکایی خود و پسر ۵ ساله‌اش را در بیمارستان کشت+تصاویر
  کمین‌های زورگیر تکرو با چاقوکشی وحشتناک!
  مرگ وحشتناک دختر جوان در حمام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان