امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دفاع از وجود زنان در جامعه کنونی

#1
دفاع از وجود زنان در جامعه کنونی 1
بسیاری از زنان دنیا دوست دارند مادر شوند. این عشق و علاقه به واسطه عاطفه و حتی جسم آنها است که چنین نیازی را می طلبد. لازمه بقای زندگی نیز همین است.
 
جامعه زنان جامعه تلخی است. محدودیت های آنها در سراسر دنیا، جنس دوم به حساب آمدن و هزار و یک بحث دیگر درگیر زندگی جنس مونث است که اگر صبوری زیاد آنها نبود، شاید دنیا به گونه ای دیگر شکل می گرفت. زنان در همه دنیا باید تحصیلات عالیه داشته باشند و از مهارت های خود در جهت رشد موقعیت اجتماعی و رشد شخصیتی خود استفاده کنند. در مقام ها و منصب های بالا نیز زنان باید حضور گسترده داشته باشند. خوشبختانه در سال های گذشته زنان بسیاری را در صدر کارهای مهم می بینیم. اما این مساله نباید فقط به قشر خاصی اختصاص داشته باشد. 
 
بسیاری از زنان دنیا دوست دارند مادر شوند. این عشق و علاقه به واسطه عاطفه و حتی جسم آنها است که چنین نیازی را می طلبد. لازمه بقای زندگی نیز همین است. اما گاهی تصور می شود با بچه دار شدن دیگر نمی توان سرکار رفت و فرزندان موفقی تربیت کرد. زنان بسیاری به واسطه بچه دار شدن، دست از کار کردن کشیدن اند تا مادران خوبی باشند و بتوانند با کمترین میزان استرس و ناراحتی فرزندان کامل و موفق و باهوشی تحویل جامعه بدهند.
 
این زن ها می شوند مادرهای دایما در تلاش که همه زندگی خود را فراموش می کنند و دنیای آنها می شود، فرزندانشان. از طرفی هم این اضطراب وجود دارد که بچه دار شدن هزینه بسیاری می طلبد و در این وضعیت اقتصادی هر دو طرف – زن و مرد – باید کار کنند تا بتوانند از عهده هزینه های زندگی بر بیایند.
 
این تناقص ها زنان را از پای در می آورد. از یک طرف می خواهند مادران کامل باشند، از طرفی باید کمک هزینه خرج های خانه هم باشند. البته این موضوع در محله های اعیان نشین فرق دارد. زنانی که همسران ثروتمند دارند، استرس کار نکردن و پول در نیاوردن را ندارند. آنها می توانند با خیال راحت از کار خود استعفا بدهند و در خانه به بچه داری خود برسند.
 
البته در این مورد هم این مساله پیش می آید که این زنان نازپرورده مادران کاملی هم نیستند و عموما برای فرزندان خود پرستار می گیرند. شاید همین ساله گاهی موجب عذاب وجدان خودشان هم بشود. اما برخی از خانواده ها با پرستار اعتقادی ندارند. آنها می خواهند فرزندانشان با عقاید و فرهنگ اصیل خودشان رشد کنند و برای این هدف نیز انرژی و وقت بسیاری را هزینه می کنند. 
 
در برخی خانواده ها، مردها در خانه می نشینند و زن ها بیرون کار می کنند و خرجی می آورند. در عصرپاره سنگی هم مردها شکار می کردند و زن ها کارهای سبک تر را به عهده داشتند، اما اکنون در قرن 21 و قرن فناوری هنوز برخی چیزها تعریف نشده است و زنان باید بار همه چیز را به دوش بکشند. در خانه کار کنند.
 
بیرون کار کنند. بچه‌داری کنند و مهربان هم باشند و خسته نشوند. اما همه این مشکلات باعث می شود تا زن ها کم بیاورند. خسته شوند و شاید همچون دوست من به خودکشی فکر کنند.
 
یکی دیگر از افرادی که می شناسم، در سن سی سالگی ازدواج کرد و با حمایت همسر خود یک شرکت موفق راه‌اندازی کرد. او اکنون 50 سال سن دارد و چهار فرزند دارد. او نیز متاسفانه برای بچه ها کار حرفه ای و موفق خود را رها کرد و اکنون بسیار از این امر پشیمان است.
 
دوستی که خودش را در ابتدای جوانی دار زده بود، خودش را بسیار بیهوده و بی ارزش فرض می کرد که هیچ کاری در زندگی انجام نمی دهد. همین حس بیهودگی او را به پوچی و بی ایمانی رسانده بود که در انتها نیز مرگ بدی برای خودش رقم زد.
 
این همه داستان تعریف کردم تا بگویم زن بودن و مادر شدن به این معنا نیست که شما خودتان را فراموش کنید. یک زن می تواند در کنار نمایش مهارت های خود، مادر، همسر و زن هم باشد. لازم نیست برای انجام یک کار، کار دیگری را از دست بدهید. به جای اینکه بعدازظهرها با مادران بیکار در پارک بنشینید و بازی فرزندان خود را تماشا کنید، می توانید کارهای مفید بسیاری انجام دهید.
 
اگر در حوزه فناوری سررشته دارید، می توانید سایت آنلاینی راه اندازی و به واسطه آن درآمدزایی کنید. می توانید به صورت پاره وقت کار کنید یا پروژه های مدت‌دار بگیرید و انجام دهید. هرگز کم نیاورید و هرگز از تلاش دست نکشید.
 
زنان قوی هرگز در هیچ موقعیتی کم نمی آورند و با مدیریت و برنامه ریزی صحیح، مسیر موفقیت را طی می کنند. با مطالعه و اولویت بندی می توانید به جماعت زنان موفق دنیا ملحق شوید. فقط باید از زمان خود استفاده درست کنید و با کوچک ترین مانعی، دچار خستگی و ناامیدی نشوید.
کار کردن و حس مفید بودن بخشی از زندگی است.
دفاع از وجود زنان در جامعه کنونی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط τοxικ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart قلب زنان سریعتر میشکند یا مردان؟ღ¸.•*` `*•.¸ ღ
Heart عوارض شکست عشقی در زنان و مردان
  تاثیرات تهدید کلیشه بر زنان
  آیا زنان خودخواه‌تر از مردان هستند؟
  زيبايي از نگاه جامعه
Sad علت بی احترامی به تصمیم زنان چیست؟
  بهترین و پولسازترین مشاغل برای زنان
Lightbulb رازهای زنان ها که دوست ندارند مردها بفهمند
Question علت خیانت مردان به زنان زیبا و وفادار
Heart 8 نشانه عاشق شدن زنان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان