امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسی: نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد

#1
روز دوشنبه سابه‌یا و شاگردانش وارد سرزمین مادری شدند و هزاران هوادار آرژانتینی به استقبال از بازیکنان‌شان رفته و با تشویق و به حرکت درآوردن پرچم‌ها و پیغام‌های حمایتی از آنها تشکر ‌کردند.
مسی: نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد 1کاروان تیم ‌ملی آرژانتین از طریق فرودگاه اسیه سا در حومه بوینس‌آیرس وارد این شهر شد و با استقبال خوبی از سوی هواداران روبه‌رو شد. در همین روز قرار بود به مناسبت نایب ‌قهرمان شدن آلبی‌سلسته با حضور بازیکنان این تیم جشنی در میدان رپوبلیکای بوینس آیرس برگزار شود اما شاگردان سابه یا به این مراسم نرفتند. لیونل مسی در صفحه «اینستاگرامش» دلیل شرکت نکردن خود و هم‌تیمی‌هایش در این جشن را توضیح داده: «می‌خواهم به همه حرف‌هایی که در رابطه با نرفتن تیم ‌ملی به اوبلیسکو (‌میدان رپوبلیکا) برای جشن گرفتن با مردم زده می‌شود، پاسخ بدهم.
ما از همه مردمی که برای استقبال از ما تا فرودگاه اسیه سا آمدند، تشکر می‌کنیم و همه‌شان را درست همان طوری که فقط از یک آرژانتینی برمی‌‌آید، دوست داریم. علاوه بر این می‌خواهم بگویم که ما به اوبلیسکو نرفتیم چون با توجه به اتفاقات یک‌شنبه شب، هیچ تضمینی برای امنیت ما و مردمی که می‌خواستند به آنجا بیایند، وجود نداشت. ما نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد. بعضی از ما در فدراسیون فوتبال ماندیم و برخلاف آنچه بعضی‌ها می‌گویند از در‌های خروج اضطراری خارج نشدیم. به خاطر سوء تفاهم پیش آمده عذر می‌خواهم و از همه شما کمال تشکر را دارم.»
<strong>
قضیه از چه قرار بود؟</strong>
بعد از باخت آرژانتین مقابل آلمان در بازی فینال، هزاران هوادار این تیم در میدان رپوبلیکا گرد هم آمدند تا نایب ‌قهرمانی تیم‌شان در جام ‌جهانی‌ و پیشی گرفتن از برزیل را جشن بگیرند اما گروهی از جوانان به صورت کنترل نشده با نیروهای پلیس درگیر شدند و همین باعث شد تا این جشن به جنگ تبدیل شود. ۳ ساعت بعد از اتمام بازی فینال بود که این نبردها ادامه داشت و گروهی از هواداران افراطی شروع به پرتاب کردن سنگ و بطری‌های شیشه‌ای به سوی نیروهای پلیس نمودند. با آغاز این درگیری‌ها هوادارانی که برای شادی آمده بودند، از طریق خیابان‌های اطراف متفرق شدند و به خانه‌های خود بازگشتند.
البته در این جریان تعدادی از این هواداران صلح‌طلب با هواداران افراطی درگیر شدند و در این میان نیروهای پلیس آرژانتین مجبور شدند برای متفرق کردن آنها با فشار آب بر سر آنها ریخته و دست به دامن باتوم و گازهای اشک‌آور شوند. طبق اعلام پلیس آرژانتین آنها طی یک ساعت، کنترل اوضاع را در دست گرفته و ۱۲۰ نفر را دستگیر کردند و در این راستا ۷۰ نفر هم مجروح شدند. در اکثر شهرهای آرژانتین بساط شادی و جشن به راه بود ولی این برخوردها در بوینس آیرس اتفاق افتاد که البته اکثر این معترضان دستگیر شدند.
مسی: نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Parsa**Barca ، Hadis Messi
آگهی
#2
که افتاد...crying
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسی: نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد 1
پاسخ
#3
:bighug:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسی: نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد 1






پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
#4
(16-07-2014، 11:30)پرییییییییی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
:bighug:
چی؟؟؟؟Confused
مسی: نمی‌خواستیم جان کسی به خطر بیفتد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Parsa**Barca


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان