امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

+{10} رآه اَصـلی برای چـاقـتی صـورتـ..+

#1
- سیب زمینی پخته شده و یا آب پز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذاهای دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد. ۲- در طول روز حتما از مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد. ۳- از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیره خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند.
+{10} رآه اَصـلی برای چـاقـتی صـورتـ..+ 1
۱- سیب زمینی پخته شده و یا آب پز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذاهای دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد.


۲- در طول روز حتما از مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد.


۳- از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیره خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند.

۴- ورزش کنید زیرا ورزش کردن،مخصوصا ورزش های هوازی به شادابی و چاق شدن صورت بسیار کمک خواهد کرد.

۵- از مواد غذایی که کربوهیدرات بالایی دارند استفاده کنید همانند: آب هویچ به همراه آب نارگیل و شکر که بهترین زمان مصرف این نوشیدنی ها صبح می باشد.

۶- چهار نوع میوه و سیفجات که نباید از خوردن آن ها غافل شوید:گوجه فرنگی،کلم،کاهو،خیار.

۷- در صبحانه خود همیشه عسل مصرف کنید زیرا شیرینی عسل با تحریک ترشح هورمون بتاآندروفین، نشاط‌ آور است.صرف عسل صبح‌ها مناسب‌تر است و همراه شیر یا داخل چای یا همراه مقدار اندکی خامه یا کره بسیار خوب است؛ البته اگر اضافه وزن ندارید.

۸- غذاهای دریایی می تواند در چاقی صورت بسیار کمک کند،البته غذاهای دریایی را بسیاری از دکتر های تغذیه از لحاظ علمی برای چاقی صورت تایید کرده اند و می تواند گزینه خوبی برای رسیدن شما به هدف اصلیتان که چاقی و پر شدن صورت است، می باشد.

۹- مخلوطی از سیر خشک،آرد برنج و نشاسته را روزی ۲ قاشق می توانید قبل از خواب میل کنید که این مخلوط شاید در کمترین مدت زمانی باعث پف دار شدن صورت شما و در نهایت چاقی این بخش بسیار مهم شود.

۱۰- قرص ویتامینEروزی ۴۰۰واحد و قرص ایمدین( Imedeen) را نیز شبی ۱ عدد میل کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان