امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روبن: باختيم اما به اين تيم افتخار مي‌کنم

#1
روبن: باختيم اما به اين تيم افتخار مي‌کنم 1

ستاره تيم ملي فوتبال هلند با وجود شکست برابر آرژانتين و ناکامي در راهيابي به فينال جام جهاني از عملکرد خود و تيمش راضي است. او مي‌گويد به اين تيم هلند در جام جهاني افتخار مي‌کند.
هلندي‌ها اميدوار بودند که با درخشش آرين روبن براي دومين بار پياپي جواز حضور در فينال جام جهاني را به دست آورند اما اين تيم در نيمه نهايي مغلوب آرژانتين شد و از راهيابي به فينال ماراکانا بازماند.

به نقل از ايسنا، آرين روبن ستاره تيم ملي فوتبال هلند در جام جهاني برزيل از شکست برابر آرژانتين در ضربات پنالتي بسيار ناراحت است اما از هم تيمي‌هايش خواست تا هر چه سريعتر اين ناکامي را فراموش کنند و به آينده چشم بدوزند.

او بعد از بازي گفت: براين باورم که هر چه سريعتر بايد حالت ذهني خود را تغيير دهيم. ما الان بعد از شکست برابر آرژانتين سرخورده هستيم و احساس نااميدي و ناکامي مي‌کنيم اما بايد از چنين احساس و حالتي خارج شويم. در جام جهاني برزيل بازي‌هاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم. از همان ابتدا نشان داديم که مي‌خواهيم در اين جام مدعي کسب عنوان قهرماني باشيم و به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم. بدون شک از شکست برابر آرژانتين ناراحت هستيم اما سربلند از جام خداحافظي کرديم و بازيهاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم.

او ادامه داد: از صميم قلب از تمام کساني که از تيم ما در جام جهاني حمايت کردند تشکر مي‌کنم. همه ديدند که ما تا چه اندازه با هم متحد و يک دل هستيم. درست است که از جام جهاني خداحافظي کرده‌ايم اما بايد همه ما به اين تيم افتخار کنيم. خوشحالم که تورنمنت موفقيت آميزي را پشت سر گذاشتم. ما مي‌توانستيم به فينال صعود کنيم اما اينگونه نشد. به هرحال اين فوتبال است و بايد با آن کنار آمد.

روبن در جام جهاني برزيل نمايش بسيار خوبي داشت و مي‌توان از او به عنوان بهترين بازيکن هلند در برزيل ياد کرد اما او در ديدار برابر آرژانتين نتوانست انتظارات را برآورده کند. در اين ديدار ماسکرانو سايه به سايه روبن حرکت مي‌کرد و اجازه خودنمايي را به او نداد.
روبن: باختيم اما به اين تيم افتخار مي‌کنم 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی
#2
راست میگه یه پاس هم نداد گل بشه

روبن: باختيم اما به اين تيم افتخار مي‌کنم 1
روبن: باختيم اما به اين تيم افتخار مي‌کنم 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  خطیبی: به تیمم افتخار می کنم
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  علاقه روبن برای بازگشت به مستطیل سبز
Smile افتخار جهانی برای استقلال 
  کلانتری: افتخار می‎کنم بار دیگر سرمربی فجر شدم
  میثم طاهری با نایب قهرمانی دور افتخار زد
  ما پرسپولیسیا به اینا میگیم افتخار استقلالی ها
  مطهرى:منصوریان‌بخواهد‌با‌افتخار به‌استقلال‌میروم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان