امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چنگیز: نبود روحیه و خستگی سبب باخت لاله‌ها شد

#1
کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی دو تیم آرژانتین و هلند گفت: بازی بار سنگینی برای هر 2 تیم داشت. سنگینی نتیجه بازی قبل حساسیت‌های این بازی را بیش از پیش کرده بود.

عبدالعلی چنگیز گفت: هر دو تیم با توجه به یک پیش زمینه منفی از نتیجه بازی برزیل و آلمان پا به میدان گذاشته بودند. هر دو تیم در این بازی فقط به دنبال گل زدن بودند و حفظ آن تا انتهای بازی. ما در این بازی شاهد دفاع کردن بازیکنان بزرگ هر دو تیم بودیم در تیم آرژانتین حتی مسی هم در کارهای دفاعی کمک می کرد.
مربی هلند به اعتقاد من در این بازی دچار اشتباه شد چراکه باید از یک دروازه‌بان پنالتی گیر در این بازی بهره می‌گرفت. ما شاهد یک بازی درخشان از این دروازه‌بان بودیم و حالا در بازی شب گذشته این چنین.

وی تصریح کرد: تیم هلند با توجه به انجام یک بازی 120 دقیقه‌ای در مرحله قبل به لحاظ جسمانی با خستگی پا به عرصه مسابقه گذاشته بود ولی در مقابل آرژانتین با همان سبک بازی‌های قبل فقط در پی کسب یک برد خفیف بود.
آنها از ابتدای مسابقات هم قطره قطره‌ای تیمها را بردند و اصلا هیچ نشانی از آرژانتین قدرتمند را از خودنشان ندارند. به اعتقاد من مسئله روحی – روانی و خستگی بدنی عامل شکست لاله‌ها شد.

چنگیز در رابطه با عملکرد آلمان در مقابل برزیل گفت: المانها از دو سال قبل برای این جام برنامه‌ریزی کرده بودند و توانستند تمام شرایطشان را با آب و هوای برزیل، جو بازیها و مسافت بین بازیها وفق دهند. اگر در حال حاضر آلمان‌ها در فینال جام جهانی هستند از ماحصل دو سال زحمت‌شان بهره می برند. در مقابل برزیل، برزیل همیشگی نبود و مصدومیت نیمار محرومیت تیاگو سیلوا هم بر این وضعیت بد اضافه شد. برزیل در این بازی اسیر فوتبال ناب آلمان‌ها شد و نتواست در مقابل آنها عرض اندام کند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با دو تیم فینالیست جام گفت: شزایط دوتیم فینالیست تفاوتهای فراوانی با هم دارد. آلمانها با اتکا به کارگروهی توانسته اند به فینال جام راه پیدا کنند و آرژانتینیها با بهره‌گیری از هنر فردی بازیکنانی همچون مسی و دی‌ماریا، من در این بازی شانس آلمان را بیشتر می‌دانم و فکر می‌کنم اگر قرار باشد حق به حق‌دار برسد باید آلمان را قهرمان این دوره از جام بدانیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  توجیهات سرمربی الاهلی بعد از باخت به استقلال/از داور تا روزه‌داری
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود
  بایرامی: روحیه بازی با پرسپولیس را حفظ کردیم
  طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
  در برد بزرگ هم جایی برای بیرانوند نبود
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین
  مخالفت گسترده هواداران آنتورپ با سرمربی این تیم/نمره متوسط بیرانوند در شب باخت آنتورپ
  پیوس: برخی مدیران و مربیان با هم زد و بند می‌کنند/ اطرافیان دهداری در حد تیم ملی نبود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان