10-07-2014، 11:29

در حالی که Borderlands: The Pre-Sequel قرار است در پائیز امسال باری دیگر دیوانگی به سبک Borderlands را رقم بزند، بعضی از طرفداران ممکن است که از انتشار این بازی تنها برای PC و PS3 و Xbox 360 تعجب کرده باشند، البته فعلا. در مصاحبه ای با Tony Lawrence رئیس ساخت در ۲K Australia او صحبت هایی درباره ی پلتفرم بازی می دهد.
Tony Lawrence می گوید که این بازی به صورت اختصاصی برای نسل قبل ساخته شده است و همچنین از موتوری قدیمی ( موتور بازی Borderlands 2 ) برای ساخت این بازی استفاده شده است و این یعنی بهتر بودن بازی بر روی نسل قبل. او می گوید احتمال این که Borderlands: The Pre-Sequel به نسل بعد و PS4 و Xbox One مهاجرت کند زیاد است. البته پورت کردن بازی برای نسل بعد تنها به موفقیت این بازی در نسل هفتم بستگی دارد:
نقل قول:اگر طرفداران بگویند که ” هی، چه بازی زیبایی. ما آن را بر روی نسل بعد می خواهیم ” ما فکر می کنیم که بتوانیم این خواسته را بر آورده کنیم.
از طرفی دیگر هم Matt Armstrong کارگردان این فرنچایز از Gearbox Software می گوید:
نقل قول:ما نگاه می کنیم که مردم نسبت به بازی چگونه واکنش نشان خواهند داد، چقدر خوش خواهند گذراند و این که چقدر از آن ها می خواهند بر روی نسل بعدی بروند. اینی که مردم برای تجربه ی یک داستان دیگر از سه گانه بخواهند سخت افزار جدید بخرند واقعا فریبکارانه است.
Borderlands: The Pre-Sequel 14 اکتبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتمی و PC منتشر خواهد شد.