نظرسنجی: با تغییر نام کلبه والیبالی ها موافقید؟نام پیشنهادی تونو رو برام بنویسید
بله
خیر
نظری ندارم!
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امتیازات: 4.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****

پیش بازی والیبال ایران - فرانسه






پنج شنبه ساعت 19 دو تیم ایران و فراسنه از گروه D این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم تا به حال در  هیچ کدام از جام های جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و لیگ های جهانی در مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند و این اولین مصاف این دو تیم در این رقابت ها به شمار می آید. دو تیم تنها یک دیدار رسمی با یکدیگر انجام داده اند که در مسابقات انتخابی المپیک آتن 3-0 تیم فرانسه تیم ایران را شکست داده است.  تیم فرانسه در 5 بازی اخیر خود در سال 2014 مقابل حریفانی از قاره آسیا موفق به کسب 4 پیروزی و 1 شکست شده است که 4 پیروزی مقابل ژاپن و شکست این تیم در فینال دسته دوم لیگ جهانی مقابل استرالیا رقم خورده است. 

تیم ایران نیز در 5 بازی اخیر خود مقال حریفان اروپایی 1 پیروزی و 4 شکست داشته که شکست های این تیم مقابل تیم های لهستان، روسیه و ایتالیا در لیگ جهانی بوده است و تنها برد این تیم نیز مقابل ایتالیا در بازی نخست همین رقابت ها بوده است. تیم فرانسه با شکست مقابل ایتالیا و برتری مقابل پورتوریکو با 4 امتیاز در رده سوم گروه و تیم ایران با پیروزی برابر تیم های ایتالیا و آمریکا با 5 امتیاز در رده نخست گروه قرار دارند.

تیم فرانسه در آخرین رده بندی برترین تیم های جهان در رده 13 و دو پله پشت سر ایران قرار گرفته است.

مشکل اصلی در تیم ایران مصدومیت شهرام محمودی است که این مشکل سبب می شود که امیر غفور بار پشت خط زن های تیم را تنهایی به دوش بکشد و وضیعت محمودی صبح روز مسابقه مشخص خواهد شد. تیم فرانسه برای این دیدار همه نفرات خود را در اختیار داشته و مصدومیتی در این تیم گزارش نشده است.

امیر غفور بعد از بازی با آمریکا گفت: "باید سه بازی دیگر را نیز جدی بگیریم، دو برد خیلی مهم به دست آوردیم اما انشاءالله سه بازی بعدی را نیز جدی بگیریم. به خاطر اینکه احتمال صعود فرانسه به دور دوم زیاد است و نباید بعد از آن همه تلاش بازی را مقابل این تیم آسان بگیریم و خدای ناکرده ببازیم. چرا که بعد از این همه تلاش حیف است. اگر فرانسه را هم ببریم شانس زیادی برای صعود به جمع شش تیم برتر پیدا می کنیم."

در دیگر بازی های این گروه نیز فردا تیم تیم های  هم قاره یعنی آمریکا و پورتو ریکو در دیدار اول و همچنین ایتالیا و بلژیک در دیدار آخر این روز یه مصاف یکدیگر می روند.

جدول این گروه تا پایان روز دوم مسابقات:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌**** - mohsenniceboy - 04-09-2014، 10:32


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 5 مهمان