نظرسنجی: با تغییر نام کلبه والیبالی ها موافقید؟نام پیشنهادی تونو رو برام بنویسید
بله
خیر
نظری ندارم!
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امتیازات: 4.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****

سید محمد موسوی یکی از بهترین مدافع دنیا معتقد است شکست ایتالیا اعتماد به نفس دوباره به تیم ایران داد. 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال سرعتی زن تیم ملی بعداز اولین پیروزی گفت:«بازی خیلی خوبی بود. احتمال برد می دادم اما نه 3 بر یک و با این اختلاف امتیاز. فکر نمی کردم اینقدر روان بازی کنیم. وقتی وارد مسابقات می شوی یکسری چیزها عوض می شود و انگیزه به تیم برمی گردد. خستگی که همیشه از آن حرف می زدیم امروز مشخص بود. آنهایی که خیلی والیبالی هستند شاید متوجه این قضیه در پرش و نوع ضربه زدن بچه ها شدند خستگی هنوز هست ولی انگیزه ورود به مسابقات جهانی ، کمی خستگی و بی انگیزگی قبل را جبران می کند. نتیجه خیلی خوبی گرفتیم در روز اول چرا که این بازی برای ما 6 امتیاز داشت. 3 امتیاز حالا و 3 امیتاز هم برای مرحله دوم. دیگر با این تیم بازی نمی کنیم و این خیلی مهم بود. روحیه خیلی خوبی به تیم داد و اعتماد به نفسی که از دست داد بودیم را به تیم برگرداند. اعتماد به نفس خیلی اهمیت داشت حتی بیشتر از 6 امتیاز. چرا که برای بازی های آینده می تواند به ما کمک کند. شرایط خوبی بود و کارهایی که باید و مربی از ما می خواست را انجام دادیم و آنالیز هم جواب داد و برنده شدیم.» 


وی تصریح کرد: «آنالیزی که از تیم ایتالیا کرده بودند را بچه ها در زمین اجرا کردند. می دانستیم چه کار باید بکنیم. خیلی وقت ها می دانیم اما شرایط برای اجرای آنالیز و خواسته های مربی جفت و جور نمی شود. بعضی وقتها سخت است و اصلا حریف اجازه نمی دهد که برنامه ها را اجرا کنیم. اما در این بازی همه برنامه ها را پیاده کردیم و به هدفمان رسیدیم.» 


موسوی در خصوص عملکرد خوبش در دفاع اظهار کرد:«خیلی خوب بود. من با دفاع کردن انرژی می گیرم. بعضی ها با زدن اسپک خوشحال می شوند .اما من نه اسپک خوشحالم می کند ونه سرویس. تنها دفاع خوشحالم می کند. چرا که پستم همین است ودر این پست به تیم کمک کنم. خوشبختانه امروزدر بخش هایی از بازی خوب دفاع کردم و تیم جلو افتاد.خیلی خوب است. امیدوارم بتوانم در بازیهای بعدی هم مثل این بازی موثر باشم.»
****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌**** چطوره؟؟کار خودمه ها!!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، mohsenniceboy ، r.hadis


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌**** - fateme-volleyball - 01-09-2014، 10:08


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان