امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

*< بـخـنـدید ^_^ سـرطـال را اَز خــود دور کـنـید ! ^_^ >*

#1
پاییز همیشه فصل گیجی سال محسوب می‌شود. از جمعه های تابستان، ناهار خوردن در هوای آزاد، تعطیلات آخر هفته در سواحل خبری نیست و دوباره ...




پاییز همیشه فصل گیجی سال محسوب می‌شود. از جمعه های تابستان، ناهار خوردن در هوای آزاد، تعطیلات آخر هفته در سواحل خبری نیست و دوباره به مدرسه و جان کندن‌ها بر می‌گردیم.

در حقیقت، پاییز را دوست دارم. یک کمی‌ استرس به من کمک می‌کند تا سخت تر و بهتر کار کنم. بعلاوه وقتی که من کارها را چک می‌کنم احساس ماهر بودن می‌کنم. اما اخیرا بعد از مطالعه تحقیقات مربوط به ژن ها، کروموزم ها و سرطان، نسبت به استرس گرایش مثبت پیدا کرده‌ام.

همه ما در بدن یک ژن کلیدی داریم که رشد تومور را فرو می‌نشاند، و وقتی که مقدار کورتیزول هورمون استرس بالا می‌رود، ژن حمله‌کننده به سرطان تحت الشعاع قرار می‌گیرد و به تومور اجازه می‌دهد تا به آسانی رشد کند. فرو نشاندن استرس سطح کورتیزول را پایین می‌آورد و به ژن حمله کننده به تومور اجازه فعالیت می‌دهد و شما به سلامت زندگی می‌کنید.

بنابراین من بر استرس غلبه میکنم و به کارم در پاییز ادامه می‌دهم و راه‌های کنترل تنش را می‌آموزم.

نفس های عمیق بکشید.

دست خود را روی شکم خود قرار دهید و هوا را از طریق بینی فرو برده و از طریق دهان بیرون بدهید، با این کار سبب کشیدگی امواج مغز می‌شویم و احساس آرامش می‌کنید. خود من با این کار تصور می‌کنم که انرژی خوب استنشاق می‌کنم.

فیلم های کمدی تماشا کنید.

خندیدن ناحیه‌ای از مغز را که مسئول خلق و خو می‌باشد فعال می‌کند و از فعالیت نواحی استرس مغز جلوگیری می‌کند. تماشای یک فیلم طنز ضربان قلب را در افراد بزرگسال 20درصد افزایش می‌دهد. در حقیقت روزانه 15 دقیقه بلند خندیدن، باعث کاهش 2 کیلو وزن در سال می‌شود.

برای خودتان شعر بخوانید یا حتی کلمات و جملات مثبت بیان کنید.

مثلا با خود بگویید من زندگی را دوست دارم و هر وقت احساس سر درگمی‌ و خستگی می‌کنید این جمله را بگویید. چون که این جمله به شما کمک می‌کند تا به خاطر بیاورید با داشتن خانواده و یک شغل چقدر خوش شانس هستید. خود من با گفتن جمله:من زندگی را دوست دارم-احساس خوبی پیدا می‌کنم و هرگز از روی عمد خانواده، کار و فرزندانم را ترک نمی‌کنم. حتی هر موقع که مسابقه فوتبال با جلسات کاری و موعد روزنامه مورد علاقه‌ام همزمان می‌شود. من زندگی را دوست دارم، نفس می‌کشم و لبخند می‌زنم.
پاسخ
 سپاس شده توسط -Nᴇɢᴀʀ-
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  * بـه زَبـان خـودتـان رَحـم کـنـید ! *

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان