امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عکس یادگاری مهناز افشار با بازیگر زن فیلم های ضد ایرانی + تصویر

#1
شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.
  در حاشیه یک فستیوال لس آنجلسی  موسوم به " نور " به مدیریت " سیامک قهرمانی " که هر ساله با حضور برخی از زنان بدنام طاغوتی خارج از کشور از جمله "نازنین بنیادی " ،" نگار زادگان "و "هما سرشار " برگزار می شود، عکسهای یادگاری "مهناز افشار" بازیگر زن سینمای کشورمان با "شهره آغداشلو " که  در اغلب پروژه های ایران هراسی غربی نقش محوری داشته، جلب توجه می کند.

عکس یادگاری مهناز افشار با بازیگر زن فیلم های ضد ایرانی + تصویر 1



بیوگرافی نقش های محوری این بازیگر در فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی

"شهره آغداشلو " با نام اصلی "شهره وزیری‌تبار " همسر "هوشنگ بدیع زاده "بهایی زاده است که  ناظران وی را بعنوان بازیگر محوری فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی در فیلمهای هالیوودی و غربی می شناسند.

یکی از بی شرمانه ترین محصولات امریکایی که وی در آن نقش محوری داشته، فیلم 60 دقیقه‌ای "ایرانیوم " ساخته "رافائل شور" است . شهره آغداشلو  در این فیلم در نقش گوینده و راوی با سیاه نمایی و دروغ پراکنی به بررسی سیاست‌های ایران در جهان از جمله حمایت از گروه‌هایی چون حماس و حزب الله و ادعای تلاش برای دست یابی به سلاح هسته‌ای و القای خطرناک بودن ایران برای جهان می‌پردازد.

فیلم دیگری که وی در آن بعنوان بازیگر ایفای نقش کرده، فیلم ضد دینی  "سنگسار ثریا . م " بوده است که با  استفاده از ترفندهای کثیف سینما هالیوودی و اتهام زنی و تحریف، با هدف زیر سوال بردن احکام شرعی و حکم قصاص اسلامی توسط یک کمپانی امریکایی در سال 2008 ساخته شده است .

آغداشلو یکی از بازیگران مطرح شده در فیلم 40 میلیون دلاری "گلاب "نیز هست که همانند  فیلم آرگو با هدف پیگیری خط ایران هراسی در دنیا توسط هالیوود قرار بوده است که ساخته شود.

شبکه آلمانی «پ-و»  که در دوران آشوبهای فتنه انگیز سال 88 در نقش هوادار آشوب ها و سران فتنه ظاهر شد نیز، با همکاری این عنصر فاسد بهایی و برخی از عناصر طاغوتی دیگر  جشنواره فیلم "سپاس" را که ادامه جشنواره فیلم "سپاس" پیش از انقلاب معرفی می شود، برپا می کند. این شبکه مبتذل همچنین در تلاش است که آثار فیلمسازان داخلی را به دفتر این جشنواره ارسال کرده و با برگزاری مسابقات رقص و آواز، جوانان ایرانی را به کشورهای اطراف فرا بخواند. 

سرانجام شوم اعتیاد و خیانت به مردم

شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.
آغداشلو (وزيري تبار) همسر هوشنگ توزيع، نويسنده و كارگردان بهايي‌مسلك و بازيگري است كه به صهيونيست‌ها نزديك است. آغداشلو در سال 2004 و علي رغم بازي كوتاه و كم اثرش در نقش يك شخصيت فرعي در فيلم «خانه‌اي از شن و مه» با حمايت صهيونيست‌ها، كانديداي برنده جايزه اسكار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «اين درست است كه همه مسلمانان تروريست نيستند، اما همه تروريست‌ها مسلمان هستند!» برخي از مطبوعات مدعي اصلاح‌طلبي، از اين كه اين بازيگر كانديداي اسكار شده بود، به عنوان يك موفقيت بزرگ ياد كرده بودند!
پاسخ
 سپاس شده توسط sogol15 ، Mohammad 77 ، حقوقدان انجمن
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان