09-07-2014، 12:10
Fable Legends جدیدترین نسخه از فرانچایز بزرگ Fable و البته یکی از عناوین بزرگ انحصاری Xbox One بحساب می آید که توسط استودیو Lionhead در حال توسعه است . هنوز تاریخ انتشار Fable Legends مشخص نشده است اما در این بین سوالی که مطرح می شود این است که سازندگان تا چه حد توانسته اند از پتانسیل Unreal Engine 4 برای ارتقا کیفیت گرافیکی بازی استفاده کنند ؟ تهیه کننده اجرایی استودیو Lionhead یعنی آقای Geoff Smith در مصاحبه با Gamingbolt به این سوال پاسخ داده است . آقای Smith ابتدا پیرامون مزایای توسعه بازی بر روی Xbox One گفت :
" پیشرفت ها و چیزهای جدید بسیار زیادی برای صحبت کردن در این زمینه وجود دارد . نمونه اول Xbox Live و پشتیبانی فوق العاده آن از عناوین مولتی پلیر است و با امکاناتی که این شبکه در اختیار ما قرار داده است براحتی قادرخواهید بدون بدون هیچ وقفه ای از حالت تکنفره به بخش مولتی پلیر و یا از بخش مولتی پلیر به حالت تکنفره بروید . نکته دیگر این است که شما در بخش تکنفره بازی براحتی می توانید علاوه بر کنترل کاراکتر اصلی ، کاراکتر و قهرمانان دیگر را نیز کنترل کرده و به نبرد بپردازید و این بخش به زیبایی طراحی شده است . به لطف Xbox One شما در بازی براحتی قادر خواهید بود که در سریعترین زمان ممکن بین حالت و مدهای مختلف در گردش باشید"
در ادامه ایشان پیرامون گرافیک نهایی و پیشرفت گرافیک در مراحل ساخت بازی گفت :
" علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردم چیزهای مهم دیگری نیز وجود دارد که موجب زیباتر شدن تجربه بازی می شود . ما در جریان ساخت بازی روابط و همکاری نزدیکی با Epic داشتیم و باید بگویم ترکیب Unreal Engine 4 با سخت افزار Xbox One بسیار قوی و خوب کار شده است . من فکر می کنم کیفیت نسخه نهایی نسبت به نمایش های اخیر بسیار بهتر باشد زیرا Unreal Engine 4 هنوز به طور کامل تکمیل نشده است و براساس پیشرفت های این انجین ما نیز تلاش می کنیم گرافیک بازی را ارتقا دهیم "
Fable Legends احتمالا در سال 2015 به طور انحصاری بر روی Xbox One منتشر خواهد شد . لطفا دیدگاه خود در مورد این بازی را برای ما به اشتراک بگذارید ....