امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولین اطلاعات و تصاویر از Battleborn منتشر شد

#1
استدیو Gearbox Software که به عنوان خالق سری بازی محبوب Borderlands شناخته می شود، جدیدترین عنوان شوتر قهرمان محور خود را با نام Battleborn معرفی کرده است که از گیم پلیco-op بهره می برد. عنوان مذکور به عنوان کاور مجله Gameinformer انتخاب شده است و اطلاعات گوناگون در کنار یک سری تصویر نیز از آن منتشر شده است. برای آگاهی از جزئیات گیم پلی و مشاهده تصاویر جدید می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

جزئیات گیم پلی بدین شرح است:
نقل قول:
موارد پایه:
  • قیمت این عنوان مانند یک بازی شوتر اول شخص AAA خواهد بود. در بازی Battleborn  شما شاهد حالت های مختلفی برای بخش چند نفره خواهید بود که در آنها می شوید با ایجاد مسابقات ۵ به ۵ مبارزه کرد. بازی نامبرده از یک بخش داستانی کاملا بهره می برد که شما می توانید آن را به صورت co-op با دیگر دوستان خود به پیش ببرید.



  • سازندگان بیشترین حالتی که برای بخش چند نفره معرفی کرده اند هماند Incursion می باشد که در اکثر بازی های MOBA هم رایج است.




جزئیات گیم پلی حالت Incursion:
  • استدیو Gearbox Software برای این قسمت اجازه داده است تا اعضای Gameinformer ساعت ها Incursion را تجربه کنند. آنها ۹ قهرمان را نشان داده اند که از میان آنها ۶ نفر در حال حاضر قابل بازی است.



  • در Incursion بازیکنان به دو گروه ۵ نفره تقسیم می شوند و باید طی یک همکاری پایگاه های گروه رقیب را از بین ببرند. برای رسیدن به پایگاه ها، شما باید از دو ربات عنکبوتی غول پیکر گذر کنید که نابودی آنها کاملا محتاج فعالیت گروهی است. خارج از این فعالیت می توانید در هر جای نقشه که دوست دارید گردش کنید.



  • از پایگاه های شما همیشه یک سری ربات عنکبوتی ریز ارسال خواهد شد که دو کاربرد مهم دارند: ۱- از بین بردن سپر ربات عنکبوتی غول پیک ۲- نابودی ربات های کوچک تر برای اینکه شما هر چه سریعتر lvl Up شوید.



  • استدیو Gearbox Software قصد دارد ۲۰ شخصیت قابل بازی منحصر به فرد قرار دهد با این حال اعضای Gameinformer  پیش بینی می کنند که این مقدار بسیار بیشتر باشد.



  • شخصیت ها هر یک سعی می کنند نمایشگر یک کلاس خاص از عناوین شوتر باشند. به عنوان مثال یک شخصیت بزرگ سا سرعت کند داریم که از اسلحه Minigun استفاده می کند یا دیگری فردی است که با سرعت در محیط حرکت می کنید و کمان در دست دارد. شخصیت جدیدی که در تصویر می بینید و مانند قارچ است، می تواند مانند عناوین MOBA سلامتی یاران همراه خود را  افزایش دهد و چاقوهای کونای پرتاب کند. برخی از آنها حتی می توانند یک سری ربات و برده که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند در محیط پخش کنند.



  • در هر مرحله شما از سطح ۰ یا ۱ (تیم سازنده دقیقا مشخص نکرده است) کار خود را آغاز خواهید که در نهایت به آخرین سطح یعنی ۷ می رسید و قابلیت استفاده از حرکت قدرتی نهایی را در دست می گیرید. به ازای هر lvl Up شما می توانید از دو قابلیت جدید، یکی را انتخاب کنید. به عنوان مثال شخصیت قارچی کلاه خود را بر می دارد و با ایجاد یک فضای بزرگ سلامتی دوستان خود را افزایش می دهد و به دشمنان آسیب می زند.



  • نقشه های این بازی محدود نیستند و شما بسته به شخصیتی که انتخاب می کنید راه های فراوانی برای پیشروی خواهید داشت.



  • معرفی شخصیت ها



  • Thorn: این همان زن کماندار است که در تصویر او را در گذشته بر روی باکس آرت دیده بودید. او حرکات بسیار زیادی برای مانور در محیط دارد و از یک کمان بسیار قدرتمند اما کند بهره می برد.
  • Oscar Mike: این شخصیت مخصوص افرادی است که به شوتر های کلاسیک علاقه دارند. او از یک مسلسل تهاجمی در کنار نارنجک بهره می برد.
  • Rath: همان شخصیتی است که در تصاویر زیر کاتانا قرمز در دست دارد. او از نزدیک مبارزه می کند.
  • Miko: این همان شخصیت قارچی است که در رابطه با آن توضیح دادیم. او به عنوان کلاس پشتیبانی معرفی شده.
  • Marquis: یک ربات تک تیر انداز.
  • Montana: شخصیتی بزرگ و قوی با یک Minigun. کند اما با تخریب بالا.
  • استدیو Gearbox Software حضور Vault Hunterهای سری بازی Borderlands را هنوز رد نکرده است.



داستان این بازی بدین صورت می باشد که “در یک دنیایی که تا نزدیکی نابودی پیشرفته است و تنها یک ستاره باقی مانده، قهرمانانی ظهور می کنند تا شخصیت پلید و روانی داستان را نابود کنند”. بازی Battleborn شخصیت های بسیار زیادی برای آزادسازی دارد که می توانید از آنها در بخش های داستانی که به صورت co-op دنبال می شوند بهره ببرید یا در قسمت های متنوع چند نفره بهره ببرید. آقای Randy Pitchford بازی Battleborn را یک شوتر “قهرمان محور” خطاب می کنند تا اینکه مانند Borderlands 2 بر مبنای “شوتر و لوت” ساخته شده باشد.  بازی Battleborn قرار است در سال ۲۰۱۵ برای PlayStation 4, Xbox One و Windows PC منتشر شود و هم اکنون می توانید آن را پیش خرید.
در برخی جزئیات گفته شده که این بازی مانند عناوین MOBA است اما  آقای Randy Pitchford به عنوان یکی از موسسین و مدیرعامل استدیو Gearbox Software اعلام کرده اند سبک بازی مذکور MOBA نیست:
نقل قول:
بازی Battleborn تشکیل شده است از: مراحل co-op اعتیار آورد، ترکیب سبک های مختلف، حالات رقابتی گوناگون برای e-sport، انتخاب + قهرمانان حماسی Battleborn!
Battleborn پس با این حساب یک MOBA نیست چرا که در آن مراحل داستانی، قهرمانان و افراد تبهکار، پیچش های داستانی و پیشروی موجود خواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین اطلاعات و تصاویر از Battleborn منتشر شد 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین اطلاعات و تصاویر از Battleborn منتشر شد 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین اطلاعات و تصاویر از Battleborn منتشر شد 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین اطلاعات و تصاویر از Battleborn منتشر شد 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین اطلاعات و تصاویر از Battleborn منتشر شد 1
برای اینکه شکست نخورید
.
.
.
هیچوقت تلاش نکنید !(((=
(خواجه گشادالدین ایرانی)
پاسخ
آگهی
#2
لایک داری
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  حساب رسمی Mafia پس از دو سال توییت جدیدی را منتشر کرد
  اطلاعات جدیدی از بازی Chorus منتشر شد
  World of Warcraft: Shadowlands اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان