امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Pete Hines: بازی DOOM مجددا باید خودش را ثابت کند

#1
DOOM 4 مدت بسیار زیادی می شود که خبر درست و حسابی از آن نیست با این حال زمانی که پیش فروش بازی Wolfenstein: The New Order شروع شد، در جزئیات آمده بود به تمامی افرادی که عنوان مذکور را پیش خرید کنند، یک کد برای شرکت در بتا DOOM تقدیم خواهد شد. حال این ماه قرار است در نمایشگاه QuakeCon این عنوان اسرار آمیز رسما معرفی شود اما آقای Pete Hines به عنوان معاون رئیس بخش بازاریابی و روابط عمومی شرکت Bethesda معقتند که این عنوان باید خودش را بعد از این غیبت طولانی، دوباره از اول به همگان ثابت کند. صحبت های ایشان را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

آقای Pete Hines اعلام کرده اند که شرکت Bethesda پس از ارائه ریبوت موفقیت آمیز Wolfenstein: The New Order از یک سری بازی “لکه دار”، اینبار قصد دارند که جاه طلبی خود را با IP محبوب استدیو id Software ادامه دهد. ایشان در جدیدترین شماره مجله MCV گفته اند:
نقل قول:
دو بازی آخر از Wolfenstein یا “چنگی به دل نمیزنده است” یا اینکه صرفا “مناسب” بوده اند و تبدیل به آن سری بازی نشده بود که همگان انتظار آن را داشتند. Wolfenstein یک Uncharted نیست. می دانیم که این مسئله کمی به توضیح نیاز دارد اما Machine Games به عنوان سازنده جدیدترین عنوان، IP مذکور را کاملا درک کرده است.
حال قضیه Doom هم مانند Wolfenstein می باشد چرا که زمان زیادی از عرضه بازی قبلی گذشته است. ما طوری رفتار خواهیم کرد که انگار نیاز است دوباره به کلی این عنوان ثابت شود. هیچ کسی در حال حاضر فکر نمی کند این عنوان جدید حتما بازی خوبی خواهد بود.
ما باید طوری بازی خود را ثابت کنیم که هم سرگرم کننده و هم متفاوت جلوه کند. این باید هدف ما باشد نه اینکه با خود بگوییم “این یک بازی از سری Doom است پس حتما کیفیت آن خوب خواهد بود”.
در اوایل ماه آپریل سال ۲۰۱۳ بود که اعلام شد مراحل ساخت Doom 4 کاملا ریبوت شده است زیرا کیفیت و عملکرد آن مد نظر سازندگان نبوده و نتوانسته است نیازهای آنان را به ارمغان آورد. استدیو id قرار است این ماه در نمایشگاه QuakeCon سری جدید بازی DOOM را معرفی کند اما این برنامه فقط برای افرادی مد نظر گرفته است که در سالن حضور به عمل می آورند.
Pete Hines: بازی DOOM مجددا باید خودش را ثابت کند 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  تهیه کننده‌ی ارشد DOOM Eternal به حواشی مربوط به موسیقی بازی واکنش نشان داد
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  گیم‌پلی بازی Quantum Error بسیار شبیه به عناوین DOOM 3 و Dead Space خواهد بود
  حالت دو نفره بخش بتل رویال ‌Battlefield 5 مجددا غیر فعال شد
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  بازی های رایگان PS Plus برای ژوئیه ۲۰۱۵ می تواند شامل بازی Batman باشد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان