امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جزئیات فرامین مخصوص ANNA در بازی Forza Horizon 2 منتشر شد

#1
بازی Forza Horizon 2 که برای کنسول های نسل هفتم و هشتم شرکت مایکروسافت تایید شده است از دستگاه کینکت نیز بهره خواهد برد. استدیو Playground Games به عنوان سازنده نسخه Xbox One متاسفانه در هنگام برگزاری نمایشگاه E3 2014 از ارائه اطلاعات پیرامون این قابلیت خود داری کرد اما حال ما می دانیم که در بازی یک دستیار شخصی موجود خواهد بود که با هوش مصنوعی مدیریت می شود و از دستگاه کینکت هم بهره خواهد برد. نام او ANNA است. احتمالا شما نیز کنجکاو بودید تا ببینید که این هوش مصنوعی دقیقا چه کارایی دارد و چطور باید ارتباط برقرار کرد؟ با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا پاسخ را بیابید.

آقای Ralph Fulton به عنوان مدیر پروژه حاضر در استدیو Playground Games طی صحبت های خود با Examiner اعلام کرده بودند که از بابت کینکت و قابلیت های پیرامون آن بسیار هیجان زده هستند. ایشان حال با سایت Gamespot گفتگویی داشته اند و جزئیات دقیق تری را ارائه کرده اند.
اول از همه اینکه برای برقراری ارتباط با ANNA به کینکت نیاز خواهید داشت تا اینکه فرامین صوتی را به سیستم ارائه کنید. شما می توانید به ANNA بگویید که یک مقصد را برای شما مانند GPS علامت گذاری کند که در این میان نوار سبز رنگ مشهور سری  Forza  در آسمان نمایان خواهد شد. فرمان بعدی زمانی کارایی خود را نشان خواهد داد که شما به راهنمایی برای پیشبرد بازی نیاز دارید. آنگاه خواهید توانست با به زبان آوردن جمله “What should I do next” از ANNA راهنمایی دریافت کنید.
ANNA دوستان شما را کاملا ردیابی خواهد کرد. اگر یکی از آنها بخواهد که Online Road Trip را آغاز کند، به شما گزارش خواهد شد تا در صورت تمایل در کنار او اتوموبیل رانی کنید. فرامین کینکت در Forza Horizon 2 فقط به دستورهای صوتی خطم می شود و خبری از حرکات اشاره ای و سر نخواهد بود.
در گشته Playground Games اعلام کرده بود که نسخه نسل هشمتی این عنوان یعنی Xbox One  با کنسول قدیمی متفاوت خواهد بود و یک پورت مستقیم نمی باشد. همچنین تجربه کاملا منحصر به فردی را ارائه خواهد کرد. ساخت نسخه Xbox 360 بر عهده استدیو Sumo Digital می باشد و از همان موتوری بهره خواهد کرد که برای Forza Horizon در سال ۲۰۱۲ استفاده شده بود. اما در Xbox One موتوری به کار گرفته خواهد شد که جلوه های گرافیکی بسیار زیبای عنوان Forza Motorsport 5 را به صورت انحصاری برای Xbox One  رقم زده بود. Forza Horizon 2 به صورت انحصاری بر روی کنسول Xbox One از سیستم آب و هوای پویا استفاده خواهد کرد و همچنین Driveatar نیز موجود است. مواردی که به آن اشاره کردیم را در کنسول نسل هفتمی Xbox 360 شاهد نخواهید بود.
Forza Horizon 2 در ۳۰ سپتامبر(مصادف با ۸ مهر) برایXbox One  و Xbox 360 عرضه خواهد شد.
جزئیات فرامین مخصوص ANNA در بازی Forza Horizon 2 منتشر شد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  حساب رسمی Mafia پس از دو سال توییت جدیدی را منتشر کرد
  اطلاعات جدیدی از بازی Chorus منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان