امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بحران Crytek ادامه دارد|سازندگان Homefront: The Revolution دست از کار می کشند

#1
شایعات پیرامون استدیو Crytek UK همچنان ادامه دارد چرا که به تازگی اعلام شده عده ای از کامندان دست از کار کشیده و به خانه رفته اند تا اینکه حقوق آنها تسویه شود. این اخبار توسط منابع مختلف سایت Kotaku تهیه شده و گفته می شود که شکایت ها از نپرداختن حقوق کارمندان بالا گرفته و عده ای هم در حال حاضر کنار کشیده رفته اند تا اوضاع مشخص شود. جزئیات اطلاعات منتشر شده را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

همه چیز با گزارش “Gamestar” که یک مجله مخصوص بازی های ویدئویی در کشور آلمان می باشد شروع شد. خرید موتور CRYENGINE چندان خوب به پیش نمی رود و نظرات هم در GDC اکثر منفی بوده است. مسئله جالب توجه زمانی مشخص می شود که CRYENGINE به عنوان یکی از بهینه ترین موتورهای بازی سازی جهان است. اگر در قیمت های مخصوص مشترکین خود کوتاه نیاید احتمالا سازندگان به هیچ وجه از این موتور بی نظیر در عناوین AAA خود بهره نخواهند برد.
 
داستان فقط به همین جا ختم نمی شود و Gamestar اعلام کرده است که ساخت بازی Ryse: Son of Rome که به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت عرضه شده بود، برای سازندگان مصیبت بار جلوه کرده است. فقط چند ماه به انتشار عنوان نامبرده باقی مانده بود و Crytek به ضرب اضافه کاری و نیروی بیشتر فقط توانست آن را به پایان برساند. در آخر هم که همگی شاهد بودید Ryse به هیچ وجه فروش مناسبی نداشت مخصوصا زمانی که یک عنوان انحصاری بود.
 
آقای Avni Yerli اعلام کرده اند که Crytek منتظر طزریق در آمدهای جدید می باشد (که احتمالا به موجب قرارداد تازه ای ایجاد شده است) با این حال ناشرین بسیاری منتظر ورشکست شدن آنها می باشند تا اینکه IP ها و افراد با استعداد حاضر در استدیو را برای خود خریداری کنند.
هم اکنون تعداد کارکنانی که دیگر ادامه نمی دهند ۱۰۰ نفر اعلام شده با این حال هنوز معلوم نیست چه تعداد از آنان برای همیشه رفته اند یا اینکه چه موقع پس از خوب شدن اوضاع باز خواهند گشت. در ادامه این برکناری ها گفته شده که ساخت بازی Ryse 2 نیز حتی لغو شده است. این وضعیت برای Crytek UK بسیار بهرانی است و زمزمه هایی به گوش می رسد که شرکت Deep Silver حقوق آنها را خواهد داد تا اینکه مراحل ساخت Homefront: The Revolution ادامه پیدا کند.
Crytek یا Deep Silver هیچ یک اقدام به انتشار بیانیه رسمی پیرامون مشکلات پیش آمده نکرده اند. صرفا آنها در گذشته گفته بودند:
نقل قول:
فارق از گزارشاتی که توسط برخی رسانه ها منتشر شده است مخصوصا مقاله GameStar، تمامی آنها حتی جدیدترین گزارش که توسط Gamestar نیز اعلام شده شایعه می باشد و ما آنها را تکذیب می کنیم.
قضیه مشکلات Crytek سر دراز دارد و ظاهرا به همین راحتی تمام نشده. Homefront: The Revolution  انتظار می رود که در سال ۲۰۱۵ برای PC, PS4 و Xbox One منتشر شود. حال با این وضعیت چگونه مراحل ساخت پیش می رود و محصول نهایی چه کیفیتی خواهد داشت را کسی نمی داند.
بحران Crytek ادامه دارد|سازندگان Homefront: The Revolution دست از کار می کشند 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  بازی Dying Light 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد
  هر دو شخصیت Eivor در بازی Assassin’s Creed Valhalla انتخاب اصلی سازندگان هستند
  سری Assassin’s Creed برای بازی‌بازان گوناگون مفهو‌م‌های متفاوتی دارد
  تعدادی از حیوانات بازی Sea of Thieves توسط گربه‌های واقعی سازندگان صداگذاری شده‌اند
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  سازندگان بازی System Shock 3: ما هنوز اینجا هستیم
  سازندگان بازی Quantum Error هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند
  بازی Valorant چقدر با عناوین رقیبش تفاوت دارد؟
  شرکت Ubisoft بازی جدیدی در راه دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان