امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش فروت‌کرفت – مجموع ۸۷ سال سرگرمی برای ایرانیان تا این لحظه

#1
چند کارت و مقداری طلا، همه‌ی آن چیزیست که نیاز دارید تا مدت‌ها سرگرم شوید. فروت‌کرفت. بازی‌ای که به سرعت نام خود را به‌عنوان محبوب‌ترین بازی آنلاین ایرانی بر سر زبان‌ها انداخت. همین حالا که شما این مطلب را می‌خوانید، بیش از ۳۰۰ هزار نفر برای آن ثبت نام و بیش از ۷۶ هزار نفر با آن به‌طور فعال بازی کرده‌اند؛ و البته این ارقام روز-به-روز در حال رشد هستند

فقط گیم‌پلی روان و کاراکترها (یا همان میوه‌ها)، نیستند که شما را ساعت‌ها پای این بازی میخکوب می‌کنند. امکان همکاری و پیشرفت در قبیله‌ها، مأموریت‌ها، نبردهای هم‌زمان و رقابت در لیگ‌ها، بیش از ۳۵۰ کارت متنوع، خرید و فروش کارت‌ها در حراجی و گپ و گفت و … همه از عواملی هستند که هر بازیکن فروت‌کرفت را به طور متوسط ۱۰ ساعت پای بازی نشانده، و در مجموع معادل ۸۷ سال سرگرمی برای آنها فراهم کرده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گزارش فروت‌کرفت – مجموع ۸۷ سال سرگرمی برای ایرانیان تا این لحظه 1
فروت‌کرفت در میان طرفداران خود به گونه‌ای جا افتاده است که بازیکنان تا ۵۰۰ هزار نبرد در روز انجام ندهند، خواب به چشمشان نمی‌آید. در جدیدترین نسخه‌ی فروت کرفت بازیکنان در ۲۴ لیگ به صورت هفتگی به رقابت می‌پردازند و در انتهای هفته به نفرات برتر جوایزی تعلق میگیرد. همچنین، ایده‌ی بدیع نبرد هم‌زمان با چنان استقبال بی‌نظیری همراه شد که بلافاصله سازندگان این بازی را چند مرتبه ناچار به ارتقای سرور بازی کرد. در حال حاضر فروت‌کرفت در تمام بازارهای معتبر نرم‌افزارهای موبایل برای اندروید و آی‌او‌اس به‌رایگان در دسترس شما برای سرگرمی با یک بازی فاخر ایرانی است تا به جمع خانواده بزرگ فروت‌کرفت بپیوندید.
برای ورود به دنیای فروت کرفت به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
mo-game 
 مراجعه کنید.
گزارش فروت‌کرفت – مجموع ۸۷ سال سرگرمی برای ایرانیان تا این لحظه 1
 
گزارش فروت‌کرفت – مجموع ۸۷ سال سرگرمی برای ایرانیان تا این لحظه 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان