امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کار ما این است: کشتن انسان ها و تخریب!

#1
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه خود اعلام می کند که هدف اول آن ها در جنگ و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، شناسایی و دستگیری تروریست هاست چرا که در این صورت می توان از آن ها استفاده اطلاعاتی کرد.
کار ما این است: کشتن انسان ها و تخریب! 1شبکه خبری "راشاتودی" (RussiaToday) در گزارشی به موضوع استفاده آمریکا از هواپیماهای بدون سرنشین در جنگ به اصطلاح "علیه ترور" پرداخت.  
 
طبق گزارش این شبکه «بیش از 98 درصد از کسانی که در حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین کشته شده اند، برای مقامات آمریکا و هدایت کنندگان هواپیماهای بدون سرنشین حتی "شناخته شده" نبوده اند.
 
این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه خبری اعلام کرده بود که "هواپیماهای بدون سرنشین تنها برای کشتن مقامات شناخته شده گروه های تروریستی به کار می روند.
علی رغم این ادعاها، حدود چهار هزار نفر در حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شده اند که هویت آن ها برای مقامات و ماموران امنیتی و عملیاتی معلوم نبوده است.»
 
 
کار ما این است: کشتن انسان ها و تخریب! 1  
 
این گزارش از قول یکی از هدایت کنندگان این هواپیماها نقل می کند که «در شروع کار و برای تعریف آنچه وی می بایست انجام دهد، به وی گفته اند: "کار ما این است: کشتن انسان ها و تخریب".
در حالیکه رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه خود اعلام می کند که هدف اول آن ها در جنگ و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، شناسایی و دستگیری تروریست هاست چرا که در این صورت می توان از آن ها استفاده اطلاعاتی کرد.»
 
 
این گزارش در ادامه تصریح کرد: «سوالی که ذهن بسیاری از ناظران مستقل بین المللی را به خود مشغول کرده این است که اگر کسانی مانند "طارق عزیز" نوجوان 16 ساله پاکستانی که به همراه پسرخاله خود در حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شد، جزو گروه های تروریستی بوده و به قول مقامات کاخ سفید "برای امنیت ملی ایالات متحده تهدیدی جدی و فوری به شمار می آمده" چرا این مقامات طبق گفته های خود با همکاری مقامات پاکستانی اقدام به دستگیری و بازجویی از وی نکرده و بدون هیچ گونه بررسی اقدام به کشتن وی نموده اند؟
 
این در حالی است که اندکی پس از کشته شدن این نوجوان توسط حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی، یکی از مقامات بلند پایه کاخ سفید اعلام کرده که در سالی که گذشت "هیچ تلفات انسانی" در اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین اتفاق نیافتاده است!»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نتیجه آزمایش واکسن کرونا روی انسان مشخص شد
  "ویروس کرونا توسط یک انسان به بازار حیوانات ووهان منتقل شده است"
Heart آزمایش واکسن کرونا روی انسان در آمریکا آغاز شد
Heart آمریکا به کشتن حداقل ۱۳۲ غیرنظامی در سال ۲۰۱۹‌ اذعان کرد
Exclamation این دختر انسان است یا عروسک؟؟!!!
  کشف نخستین سکونتگاه انسان های اولیه (عکس)
Wink کشتن حیوانات در باغ وحش آلمان به دلیل قرنطینه
  پیدا کردن دست و پای انسان از شکم یک کوسه (18+)
  حلقه نامزدی از جنس پوست و گوشت انسان
Shocked برای اولین بار یک انسان در آب‌های یخسار جنوبگان شنا کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان